Gå til innhold

Har du gode erfaringer med reading?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått tilbud om reading fra en dame som er noenlunde klarsynt, og har vært det siden hun var liten jente.

Jeg skal ikke betale noe den første gangen og ønsker derfor å prøve dette.

Jeg mistet mannen min for en stund siden, og jeg er spent på om hun kan fortelle meg noe om min avdøde mann.

Har du erfaringer?

Anonymkode: 8e9f9...209

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har tatt feil flere ganger. 

Anonymkode: f0c2e...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Massevis. De fleste gode erfaringer, noen sterke møter, noen morsomme og noen nyttige.

Forstår veldig godt at du ønsker kontakt med mannen din. Erfaringsmessig skal det et svært dyktig medium til for å komme i kontakt med spesifikke personer, sannsynligheten er jo til stede for at din mann ønsker å komme igjennom og derfor vil gjøre det, men vær obs på at for de fleste medium er det åndeverden som bestemmer hvem som skal komme igjennom. 

Anonymkode: 27fac...8f2

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen erfaring, men det kan være god underholdning. Selv velger jeg å se på Netflix eller gå på kino, men hver sin lyst. Fungerer det for deg, så er det flott!

Anonymkode: 11134...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Massevis. De fleste gode erfaringer, noen sterke møter, noen morsomme og noen nyttige.

Forstår veldig godt at du ønsker kontakt med mannen din. Erfaringsmessig skal det et svært dyktig medium til for å komme i kontakt med spesifikke personer, sannsynligheten er jo til stede for at din mann ønsker å komme igjennom og derfor vil gjøre det, men vær obs på at for de fleste medium er det åndeverden som bestemmer hvem som skal komme igjennom. 

Jeg tenker ikke at hun skal kontakte mannen min for det høres skummelt ut, men at hun kan fortelle om han eller veilede meg.

Vet egentlig ikke hvordan en reading foregår, så jeg både gleder meg og gruer meg.

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker ikke at hun skal kontakte mannen min for det høres skummelt ut, men at hun kan fortelle om han eller veilede meg.

Vet egentlig ikke hvordan en reading foregår, så jeg både gleder meg og gruer meg.

Ts

En reading vil som oftest foregå slik at mediumet ber åndeverden om å få kontakt med en av dine som er gått over på den andre siden. Ånden vil herifra gi en del informasjon som vil fortelle deg hvem dere er i kontakt med før ånden kanskje har en beskjed til deg og du kan stille spørsmål :) 

Mange synes det kan være litt skremmende, men også en lettelse å høre fra de man er glad i. 

Lykke til :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har fått tilbud om reading fra en dame som er noenlunde klarsynt, og har vært det siden hun var liten jente.

Jeg skal ikke betale noe den første gangen og ønsker derfor å prøve dette.

Jeg mistet mannen min for en stund siden, og jeg er spent på om hun kan fortelle meg noe om min avdøde mann.

Har du erfaringer?

Ville ikke tatt det seriøst når noen sier gratis 1.gang. Denne damen er ikke tilfeldigvis trygdet? 

Anonymkode: f0ec3...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Det er bedre å kontakte et medium som kan kommunisere med åndeverdenen. En reading går ut på å lese levende eller avdødes energi. Ønsker du å motta beskjeder så snakk med medium.

Anonymkode: 937bd...f4f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ville ikke tatt det seriøst når noen sier gratis 1.gang. Denne damen er ikke tilfeldigvis trygdet? 

Anonymkode: f0ec3...d9e

I full jobb

Ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ts

Du ber ikke om reading her, du er ute etter mediumskap, dvs en som kommuniserer med de som har gått over og dine hjelper, den personen her trenger ikke å være klarsynt eller synsk, kun mediumistisk 

Anonymkode: 806c1...12e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du ber ikke om reading her, du er ute etter mediumskap, dvs en som kommuniserer med de som har gått over og dine hjelper, den personen her trenger ikke å være klarsynt eller synsk, kun mediumistisk 

Anonymkode: 806c1...12e

Hva er forskjellen?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er forskjellen?

Ts

En synsk person ser nåtid fremtid og fortid, mange er i tillegg medium. Mens et medium nødvenigsvis ikke er synsk, men kommuniserer med avdøde og andre ånder, dvs all info kommer fra en tredje person ikke fra kilden selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaneel skrev (9 minutter siden):

En synsk person ser nåtid fremtid og fortid, mange er i tillegg medium. Mens et medium nødvenigsvis ikke er synsk, men kommuniserer med avdøde og andre ånder, dvs all info kommer fra en tredje person ikke fra kilden selv

Du vil jo likevel oftest få bedre informasjon fra åndeverden via kanalisering enn kun via synsk reading som i bunn og grunn er å lese personens energi. Personen kan være farget av dagsform og ikke minst sterke ønsker, tanker og fokus.

Åndeverden er upartisk og kommer med det svaret som er riktig.

Og jo, et medium er fullt i stand til å lese energi. Et levende menneske består av energi, det gjør også avdøde. Alt handler om å lese energi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du vil jo likevel oftest få bedre informasjon fra åndeverden via kanalisering enn kun via synsk reading som i bunn og grunn er å lese personens energi. Personen kan være farget av dagsform og ikke minst sterke ønsker, tanker og fokus.

Åndeverden er upartisk og kommer med det svaret som er riktig.

Og jo, et medium er fullt i stand til å lese energi. Et levende menneske består av energi, det gjør også avdøde. Alt handler om å lese energi.

En synsk person kanaliserer direkte fra kilden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaneel skrev (2 timer siden):

En synsk person kanaliserer direkte fra kilden

Hva mener du med kilden?

Synsk reading = leser person

Mediumistisk reading = leser åndeverden

Er mediumstudent på avansert nivå og har lest noen fagbøker til nå så er spent på hva du mener. I all hovedsak jobber de fleste litt synsk og mye mediumistisk under en reading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...