AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #21 Del Skrevet i går, 12:41 Skjegg er HOT. Hvis det er velstelt da. Anonymkode: 6a6b2...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #22 Del Skrevet i går, 12:44 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjæresten min har fiksa skjegget sitt, og det er så Harry og stygt at jeg nesten skammer meg litt… vi har 12 år sammen og jeg har aldri før vært opptatt av hvordan han fikser seg, men nå er skjegget direkte stygt og jeg vil innerst inne be han fjerne alt… hvordan sier jeg det? Anonymkode: 3c2dc...183 Er drt greit for deg at han kritiserer hårfrisyren din så er det bare å skyte løs fra hofta og si det som set er. Tåler du ikke at han skal ha en mening om håret eller klærne dine holder du kjeft Anonymkode: c3982...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #23 Del Skrevet i går, 12:44 Even Tuell skrev (11 timer siden): Meg med skjegg: vanlig mann Meg uten skjegg: må ha lapp hjemmefra for å kjøpe ei flaske brus på Rema. Hahaha😆 Samme taktikken kjørte mannen min. Hadde skjegg i mange år for å se eldre ut. Anonymkode: 77a67...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 23 timer siden #24 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): «Jeg tror du hadde vært mer sexy uten skjegg?» Anonymkode: c8e41...948 Prøv å si til en dame «jeg tror du hadde vært mer sexy med en annen frisyre» rett etter hun har vært hos frisøren😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #25 Del Skrevet 23 timer siden Makavelli skrev (Akkurat nå): Prøv å si til en dame «jeg tror du hadde vært mer sexy med en annen frisyre» rett etter hun har vært hos frisøren😂 Ja, men nå er temaet i tråden om en smultring som mannen har anskaffet seg i ansiktet. Anonymkode: cca74...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 23 timer siden #26 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men nå er temaet i tråden om en smultring som mannen har anskaffet seg i ansiktet. Anonymkode: cca74...008 Vel, hvis man mener at man kan si dette til en mann, så må man kunne kommentere frisyren, sminken eller liknende til kvinnelig partner 😉 Ergo er dette en måte å finne ut om det er greit å kommentere eller ei👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 23 timer siden #27 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjegg er nydelig. Og definitivt dritsexy.*** Anonymkode: ffddc...852 Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #28 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan kan dere ha 12 år sammen, og så kan du ikke si noe når skjegget hans er stygt? 😳 Du sier det jo rett ut. Det der var ikke pent, nå må du gjøre noe for å ikke se ut som en dust. Anonymkode: a751d...bdf Er det helt seriøst slik du snakker til folk du er glad i? Anonymkode: 940e9...e14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 23 timer siden #29 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): «Jeg tror du hadde vært mer sexy uten skjegg?» Anonymkode: c8e41...948 Careful what you wish for. Jeg foreslo en gang dette for en mannlig bekjent, og neste gang han kom på besøk så han ut som Trine Skei Grande..🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #30 Del Skrevet 23 timer siden Si det rett ut at du synes det er dritstygt slik han fiksa skjegget nå. Det hadde i hvert fall jeg satt veldig pris på. Å ikke tåle slike kommentarer etter å ha vært sammen i over 10 år er rimelig barnslig. Han tar det nok som en voksen. Anonymkode: e06ab...830 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, men nå er temaet i tråden om en smultring som mannen har anskaffet seg i ansiktet. Anonymkode: cca74...008 Men det er ganske relevant å nevne for å få kvinner til å forstå at det lønner seg å si slikt på en høflig måte. Hvis det ikke er greit å si at nye frisyren til dama er stygg, og ber hun endre frisyre, så er det heller ikke greit å si det samme til menn. Normal høflighet er da greit, om en har litt sosial intelligens. Budskapet kan man få ut uten å være ufin Anonymkode: 2b9a9...b9a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #32 Del Skrevet 17 timer siden Assa, jeg hadde sagt til min mann «jeg mener du er mer sexy uten skjegg». Han hadde fjernet det på dagen. Hadde han kommentert håret mitt hadde jeg tenkt «dette har du virkelig ikke greie på». Men det er oss, da. Anonymkode: c8e41...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Skjegg er ikke pent. Og iallfall ikke sexy. Menn som ønsker å kysse på kjæresten burde uansett høre litt på hva de mener om hår i ansiktet. Anonymkode: c8e41...948 Godt vi er forskjellige. men et fint trimmet skjegg. visst de har nok skjeggvekst er drit sexy! Men om det er smultring eller ser shabby og pistret ut, da er jeg enig i at det ikke er sexy. skal heller ikke være for langt! Anonymkode: 8a3bf...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17 timer siden #34 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du vil likevel være kjekkere uten skjegg. Alltid. Anonymkode: b996d...04a Prøvde å si det til en kvinne en gang ... ble ikke godt mottatt 😛 Uten skjegg kan jeg være "en kjekk ung mann" ... typisk det besteforeldre sier om 10-åringen som bursdag. For å illustrere, en historie fra virkeligheten: Jeg var rett over 30 og hadde ikke skjegg på den tiden. Gikk en tur på polet og spurte om hjelp til en rødvin til lammelår. Stod og pratet med henne i sikkert 10 minutter, om vin fra Frankrike og alt annet som kun voksne prater om. Måtte likevel vise legitimasjon i kassa.. Jeg så tydeligvis så barnerompe ut at selv etter en ti minutters prat om fransk rødvin til lammelår, var hun fortsatt ikke helt sikker på at jeg var over 18. Derfor har jeg skjegg. Så nei, jeg blir ikke kjekk uten skjegg - jeg blir mindreårig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 16 timer siden #35 Del Skrevet 16 timer siden Ikke skjegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 15 timer siden #36 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Assa, jeg hadde sagt til min mann «jeg mener du er mer sexy uten skjegg». Han hadde fjernet det på dagen. Hadde han kommentert håret mitt hadde jeg tenkt «dette har du virkelig ikke greie på». Men det er oss, da. Anonymkode: c8e41...948 Dobbeltmoralen lenge leve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #37 Del Skrevet 11 timer siden Even Tuell skrev (5 timer siden): Prøvde å si det til en kvinne en gang ... ble ikke godt mottatt 😛 Uten skjegg kan jeg være "en kjekk ung mann" ... typisk det besteforeldre sier om 10-åringen som bursdag. For å illustrere, en historie fra virkeligheten: Jeg var rett over 30 og hadde ikke skjegg på den tiden. Gikk en tur på polet og spurte om hjelp til en rødvin til lammelår. Stod og pratet med henne i sikkert 10 minutter, om vin fra Frankrike og alt annet som kun voksne prater om. Måtte likevel vise legitimasjon i kassa.. Jeg så tydeligvis så barnerompe ut at selv etter en ti minutters prat om fransk rødvin til lammelår, var hun fortsatt ikke helt sikker på at jeg var over 18. Derfor har jeg skjegg. Så nei, jeg blir ikke kjekk uten skjegg - jeg blir mindreårig. De spør om leg om det er muligheter for at du er under 25, altså, ikke 18. Men enig i at mange ser mye yngre ut uten skjegg. Anonymkode: c8e41...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå