AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Kan man tike de fryste jordbærene man får kjøpt og spise de med fløte og sukker? Anonymkode: cb7a6...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disni Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man tike de fryste jordbærene man får kjøpt og spise de med fløte og sukker? Anonymkode: cb7a6...51e Kan sikkert, jeg hadde aldri gjort det. De er soggi. Passer bra til syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Disni skrev (5 minutter siden): Kan sikkert, jeg hadde aldri gjort det. De er soggi. Passer bra til syltetøy Ts Okei, var ikke klar over at de ble det, men det virker logisk ja. Anonymkode: cb7a6...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Passer best til syltetøy, smoothies, sorbet/is. De blir veldig soggy og vannete når de tines. Anonymkode: 3ee60...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Jeg har de sammen med yoghurt, men det plager meg ikke så mye at de er soggy da. Går jo an å prøve:) Anonymkode: 22363...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå