AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Kan man tike de fryste jordbærene man får kjøpt og spise de med fløte og sukker? Anonymkode: cb7a6...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disni Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man tike de fryste jordbærene man får kjøpt og spise de med fløte og sukker? Anonymkode: cb7a6...51e Kan sikkert, jeg hadde aldri gjort det. De er soggi. Passer bra til syltetøy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Disni skrev (5 minutter siden): Kan sikkert, jeg hadde aldri gjort det. De er soggi. Passer bra til syltetøy Ts Okei, var ikke klar over at de ble det, men det virker logisk ja. Anonymkode: cb7a6...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Passer best til syltetøy, smoothies, sorbet/is. De blir veldig soggy og vannete når de tines. Anonymkode: 3ee60...bcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Jeg har de sammen med yoghurt, men det plager meg ikke så mye at de er soggy da. Går jo an å prøve:) Anonymkode: 22363...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet torsdag kl 05:26 #6 Del Skrevet torsdag kl 05:26 Du kan tine dem i en sil så litt av saften drypper av, røre med sukker og blande i vispet krem. Det er også godt å røre dem med litt sukker og spise med is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvonne Skrevet torsdag kl 05:37 #7 Del Skrevet torsdag kl 05:37 Jeg liker jordbæris med fryste jordbær til. Evt. også litt jordbærsaus. Kan også bruke saften fra jordbærene som saus. Pleier å tine jordbærene. Nå fikk jeg lyst på jordbær😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet torsdag kl 22:21 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:21 Om du er OK med den myke konsistensen, da er det intet feil med å spise fryste jordbær slik.... Er i alle fall ikke usunt eller farlig på noe vis.... Min bestemor lagde ofte "Grøt".... Av fryste bær, herunder jordbær.... Som vi spiste som dessert med fløte. Fryste bær kokt opp med sukker og evt. vanilje, jevnet med enten maizena eller potetmel. Jordbærgrøt er veldig godt litt lunken gjerne med skallede mandler og fløte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet torsdag kl 23:20 #9 Del Skrevet torsdag kl 23:20 Ville laga jordbærsmoothie. Tinte bær, vaniljeis og litt mjølk i ein blendar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 23:44 #10 Del Skrevet torsdag kl 23:44 AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.01): Kan man tike de fryste jordbærene man får kjøpt og spise de med fløte og sukker? Anonymkode: cb7a6...51e Ja, men det er jo ikke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå