Gå til innhold

Folk som utgir seg for å være ledere, her på forumet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er forskjellige typer lederstil og det er nok ikke de beste som svarer her inne😉 Noen ser på seg selv som leder når de har ansvar for fruktdisken på coop’en……🍎

Anonymkode: e1d2d...d66

Kunne vi byttet ut lederen for fruktdisken med lederen av Usa? Tror det hadde ført til en bedre verden...

Anonymkode: 96c3f...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er jo faktisk veldig mange ledere. Mange bedrifter og team er små. 

I mitt team er vi 5. Og en er leder selvsagt. 

Jeg jobbet tidligere et sted med 50 ansatte, tre team. Tre team/mellomledere og en klinikkleder

Anonymkode: 3a848...d41

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nåja, det er MYE rart der ute. Dessverre altfor mange som ikke burde vært ledere.

Anonymkode: 96c3f...38d

Ja, det er veldig mange ledere, spesielt i det offentlige. Og blant dem også en ganske god andel dårlige ledere. Så det er jo ikke rart i det hele tatt om en god del av dem er her inne. Har jo sett mange legge ut i det vide og det brede om personalsaker feks. Man vil jo gjerne tenke at ekte ledere ikke ville gjort det, men jeg vet om flere som ville vært troende til det.

Joda, det ER mye tull og trolleri her inne. Men folk har også en tendens til å mistro nesten alt som blir skrevet. Se bare på alle trådene om lønn, der alle som tjener over 700 000 blir beskyldt for løgn. Selv om det statistisk sett er helt naturlig at det finnes mange av dem her også.

Anonymkode: 5104c...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye elendige ledere rundt om. Så de kommentarene som kommer her inne er ikke overraskende. 

Anonymkode: cfe2f...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...