Gå til innhold

Menn som stønner under utløsning kontra de som er stille

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min erfaring (med unge gutter) er at de som regel er ganske stille, og det de sier er at det er tillært. Det er synd, jeg digger når hans nytelse både kjennes, høres og vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt stille? Da tenker jeg «psykopat». 😅

Samtidig hater jeg stønning og lyder som er påtatt. Det er ganske lett å merke og skikkelig turnoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stønning fra mannen når han kommer liker vi. Dame på 44 her

Anonymkode: 5c903...326

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
A_Cuckoldress skrev (4 timer siden):

Min erfaring (med unge gutter) er at de som regel er ganske stille, og det de sier er at det er tillært. Det er synd, jeg digger når hans nytelse både kjennes, høres og vises.

Unge gutter er bare creepy å skrive da......

Anonymkode: 107a7...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For noe tull. Jeg stønner selv om jeg bevisst prøver å være stille, og når jeg onanerer også. For min del kommer det mye av at jeg ubevisst holder pusten innimellom, og så blir det selvsagt pust og stønn når jeg må puste igjen. 

Mulig det er naturlig for deg å ikke stønne, men for meg og mange et det å stønne naturlig. 

Anonymkode: d0dc1...e24

Helt enig med deg. Kjæresten holder pusten og ender med intense ynk, heftig pusting og stønning. Kroppen hans viser det også med kraftige rykninger.

Anonymkode: b5405...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
A_Cuckoldress skrev (6 timer siden):

Vil si unge menn. Min erfaring er at 18 og 19 åringer er helt stille, men fra 20 og oppover stønnes det og noen ganger til gangs også.

Anonymkode: b5405...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min lager sjeldent lyd, noen ganger absolutt ingen lyd. Jeg kunne virkelig ønske det kom litt mer lyd før han kommer, spesielt under blowjob. Jeg kan jo kjenne på penis at det er like før, men savner lyd.

Lager mye lyd selv, men var ikke alltid slik. Nå kan jeg ikke kontrollere det i det hele tatt. Han må be meg være stille og minne meg på det når jeg må være det. Vanskelig! Er ekstremt sjenert men lydene kommer automatisk.

Anonymkode: 18e27...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både jeg og fruen lager lyd, henne mer enn meg, men klarer man virkelig og ha sex uten lyd? Komme uten lyd? Når jeg kommer blir jeg svimmel for det er så godt, da blir det litt mannelig stønning for og si det sånn, også spruter jeg veldig mye, og hardt, noe som er godt for meg, så lyd blir det her

Anonymkode: a797b...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her lager vi mye lyder og under selve orgasmen stønner vi begge for det er så sykt deilig.

Bra ungene sover hardt😬😅

Anonymkode: ebb1e...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (På 25.1.2025 den 18.44):

Jeg var sammen med en fyr en gang som var helt stille. Ikke en lyd på noe som helst tidspunkt. Tror ikke han pustet tungt engang. Det var faktisk ganske ubehagelig på et vis. Jeg vil ha litt stønning fra mannen, på naturlig vis. 

Helt enig!  Eksen min var sånn, det var så turn off.

Anonymkode: 77138...c1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 13.50):

Som sagt vil mange nekte på dette. Det forandrer likevel ikke fakta.

Anonymkode: 376a8...bfc

Kjipt å ha feil... 

Anonymkode: 357a9...579

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...