AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Jeg har to tette barn. De er nå 8 og 9 år gamle. Jeg er 32. Hører alltid alle si kroppen endret seg så mye etter fødsel. Og ja, min kropp var også anderledes ett halvt års tid, men så ble den som før igjen? Eneste er puppene (rettere sagt brystvortene som henger litt mer.. er det sånne ting man hinter til?) Hva er det som egentlig skal endres? Jeg veier varierende mellom 53-55 kg og er 170 høy. Akkurat det samme som før jeg var gravid. Anonymkode: 2e0e3...c1b
mereo Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Tjah. Ribbein blir endret, bekken blir endret. Så det skjer jo ting som ikke har noe med vekt å gjøre og som ikke nødvendigvis er direkte synlig. 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Samme her. Ingen endringer. Anonymkode: aedca...829 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Du har behov for å skryte på KG? Patetisk. Anonymkode: eca9e...535 9 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar Så flott for deg da. Hva vil du egentlig med dette utover å skryte av deg selv og hvor tynn du er og indirekte snakke ned andre? Noen merker store endringer på kroppen, andre lite. Folk er forskjellig. Selv er jeg litt mer inkontinent, har noen strekkmerker og delte magemuskler Anonymkode: f3ac4...d80 11 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar Good for you! Legge i gravid og fødsels-forumet heller kanskje? Sikkert flere som kan skryte av det der! Anonymkode: 5be58...cb2 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar mereo skrev (8 minutter siden): Tjah. Ribbein blir endret, bekken blir endret. Så det skjer jo ting som ikke har noe med vekt å gjøre og som ikke nødvendigvis er direkte synlig. Ts Okei, det er sånne ting man mener ja! Da henger jeg med. Og det har jo helt sikkert endret seg uten at det synes ja. Var ikke klar over at ribben endret seg. Takk! Syns nemlig mange snakker om vekt og da stusser jeg litt. Anonymkode: 2e0e3...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts Okei, det er sånne ting man mener ja! Da henger jeg med. Og det har jo helt sikkert endret seg uten at det synes ja. Var ikke klar over at ribben endret seg. Takk! Syns nemlig mange snakker om vekt og da stusser jeg litt. Anonymkode: 2e0e3...c1b Du er best! Fantastisk! Anonymkode: eca9e...535 1 2 1
mereo Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts Okei, det er sånne ting man mener ja! Da henger jeg med. Og det har jo helt sikkert endret seg uten at det synes ja. Var ikke klar over at ribben endret seg. Takk! Syns nemlig mange snakker om vekt og da stusser jeg litt. Anonymkode: 2e0e3...c1b For noen gjør det det, andre ikke. Men det er en haug med endringer du ikke nødvendigvis legger merke til. Hva andre legger i det er jo klin umulig å si, men ja det skjer faktisk endringer for alle - inkludert deg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar mereo skrev (1 minutt siden): For noen gjør det det, andre ikke. Men det er en haug med endringer du ikke nødvendigvis legger merke til. Hva andre legger i det er jo klin umulig å si, men ja det skjer faktisk endringer for alle - inkludert deg. Ja, lurte på disse endringene. Skjønner på svarer ovenfor at det også skjer ting jeg ikke merker. Anonymkode: 2e0e3...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns nemlig mange snakker om vekt og da stusser jeg litt. Anonymkode: 2e0e3...c1b Du var undervektig før og etter. Det tyder på at du enten 1. er naturlig slank og hadde lett for å gå tilbake til noemal vekt eller 2. du har vært svært nøye med maten. De fleste legger på seg fett i svangerskapet og for mange kan det være vanskelig å gå ned eller de prioriterer det ikke. Indirekte dømmer du disse damene ved å "stille spørsmål" og sette deg selv i godt lys. Må være flott å være så tynn og nydelig etter svangerskap da. Men du trenger ikke å drive på sånn her Anonymkode: f3ac4...d80 6 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar Ingenting er forandret her heller! Det er en unnskyldning folk bruker fordi de er feite, og skylder på graviditet at kroppen er forandret. Altfor mange som setter seg til når de er gravide og dytter i seg dritt fordi de har «cravinger». Anonymkode: 70597...699 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var undervektig før og etter. Det tyder på at du enten 1. er naturlig slank og hadde lett for å gå tilbake til noemal vekt eller 2. du har vært svært nøye med maten. De fleste legger på seg fett i svangerskapet og for mange kan det være vanskelig å gå ned eller de prioriterer det ikke. Indirekte dømmer du disse damene ved å "stille spørsmål" og sette deg selv i godt lys. Må være flott å være så tynn og nydelig etter svangerskap da. Men du trenger ikke å drive på sånn her Anonymkode: f3ac4...d80 Ts Jeg gikk opp 30 kilo i svangerskapet jeg, men det var jo mens jeg var gravid. Da var jeg visste ikke nydelig i din bok siden man må være slank men. Jeg tenkte på etter graviditeten. Anonymkode: 2e0e3...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar Synes du får mye ufortjent pes. Jeg er gravid nå med første barn og er spent på hvordan kroppen blir etter graviditet, siden alle klager så mye. Men har egentlig en magefølelse på at den blir normal igjen ganske fort, siden jeg har god forbrenning og har trent mye hele svangerskapet og generelt vært i kjempeform. Så greit å høre at det går an! Anonymkode: 1ef2f...734 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du får mye ufortjent pes. Jeg er gravid nå med første barn og er spent på hvordan kroppen blir etter graviditet, siden alle klager så mye. Men har egentlig en magefølelse på at den blir normal igjen ganske fort, siden jeg har god forbrenning og har trent mye hele svangerskapet og generelt vært i kjempeform. Så greit å høre at det går an! Anonymkode: 1ef2f...734 Ts Der er nettopp det! Mange klager på dette. Og folk klager over dette mange år etter graviditeten også. Har ikke helt skjønt dette.. Anonymkode: 2e0e3...c1b
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har to tette barn. De er nå 8 og 9 år gamle. Jeg er 32. Hører alltid alle si kroppen endret seg så mye etter fødsel. Og ja, min kropp var også anderledes ett halvt års tid, men så ble den som før igjen? Eneste er puppene (rettere sagt brystvortene som henger litt mer.. er det sånne ting man hinter til?) Hva er det som egentlig skal endres? Jeg veier varierende mellom 53-55 kg og er 170 høy. Akkurat det samme som før jeg var gravid. Anonymkode: 2e0e3...c1b Jeg fikk breiere hofter etter graviditeter, tre tette. Er storfornøyd med det, har ikke hatt noe særlig med former før. Er 166 høy og pleier heldigvis å veie 60kg, går jeg ned mer så ser jeg syk ut. Har ikke strekkmerker og magen samler seg godt opp igjen. Anonymkode: 0a57f...1dd 2
FeraVera Skrevet 25. januar #18 Skrevet 25. januar Jeg har mindre fett i ansiktet og på magen etter graviditeten enn da jeg var på samme vekt før graviditeten. Så noe har forandret seg med kroppen min🤷♀️ I tillegg har jeg gått opp ca. 1 skostørrelse 😅 2
Vera Skrevet 25. januar #19 Skrevet 25. januar Jeg tror også det handler om alder..du var ung når du ble gravid kontra hva som er en mer vanlig alder å bli gravid i nå. Kroppen har en helt annet spenst og forutsetning til å «hente seg inn» igjen etter en graviditet i 20-årene. Jeg har samme erfaring som deg - kroppen var den samme etterpå (på tross av 30+ kg opp i vekt). Etter noen mnd velde jeg ca 45-50 kg igjen. Eneste forandring var magen - den hadde et arr og litt heng over arret etter keisersnitt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Skrevet 25. januar Det har nok mest med gener å gjøre, jeg var ung gravid og kroppen min endret seg mye, men ikke vekten. Anonymkode: 3e546...acc 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå