AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Her er det mannen min som gjør det…. Anonymkode: 971d1...3fb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar Det er fordi kvinner ikke liker å gå på tomgang. Anonymkode: fd0cd...453 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har bedt dem om det. Hvorfor skal jeg kjøpe flaske, når de roter? Sammen med en alkoholiker? Ølbokser går rett i panteposen. Kaffekopper settes i oppvaskmaskinen etter ferdig bruk. Dog bruker jeg den samme koppen hele arbeidsdagen på hjemmekontoret, men da tar jeg den med meg mellom kjøkken, spisebord og kontorplasser. Kvinner burde ikke klage så mye over menn på KG når de er like ille selv. Anonymkode: f7997...92f Du høres faktisk ut som en drømmemann! Finnes det faktisk menn som ikke gir fullstendig faen i hvordan det ser ut rundt dem? En medsammensvoren i hjemmet, i stedet for en grisunge? 🤩 Hvor finner vi kvinner slike som deg? 🥰 Anonymkode: 416ed...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #24 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her er det mannen min som gjør det…. Anonymkode: 971d1...3fb Samme her. Tomme/halvtomme Monster-bokser overalt 🤮 Og tomme syltetøyglass og tomflasker settes konsekvent på kjøkkenbenken. Ikke søren om han gidder å gå 4 meter ekstra for å legge søppel i sorteringseskene i boden. Nei det får hu sure kjerringa gjøre, hun som skal ha det så jævla sterilt overalt. Anonymkode: 416ed...dcf 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #25 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Bodd sammen med 5 forskjellige damer de siste 20 årene. Alle setter igjen halvtomme glass overalt i boligen. Hva er greia? Anonymkode: f7997...92f Hæ? Har aldri gjort det, er veldig ryddig av meg! Finn deg et annet kvinnefolk! Anonymkode: c5260...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Del Skrevet 25. januar Men mannen gjør det! Anonymkode: c5260...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #27 Del Skrevet 25. januar Aner ikke! Jeg er kvinne og gjør ikke det. Pleier å drikke opp det jeg har, og sette det i oppvaskmaskinen. Jeg er ikke overdrevent ryddig, men vi har vel alle vår greie, og brukte kopper og kar og tallerken og bestikk er noe jeg ser som veldig rotete og rydder bort så fort jeg er ferdig med det. Jeg hadde blitt irritert om jeg var sammen med en som bare satt glass rundt i huset.. Kjøp en drikkeflaske til henne som hun kan gå rundt og bære på. Kanskje vi kvinner er mer opptatt av hydrering, det å drasse rundt på drikkeflasker overalt er jo litt kvinneting og færre menn som gjør 😅 Jeg gjør det på jobb. Hjemme drikker jeg fra glass da. Som jeg rydder bort! Anonymkode: f6a36...378 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #28 Del Skrevet 25. januar Skjer ikke her i huset. Verken jeg eller mannen setter fra oss glass rundt i huset. Har aldri observert at venninnene mine har glass stående rundt i huset sitt heller. Eller, den ene venninna mi pleier alltid å ha ett glass stående fordi hun drikker mye vann og liker å la vannet stå til det blir lunkent før hun drikker det. Men det er bare ett glass som står på bordet, hun bruker ikke mange glass og strør dem rundt omkring. Tror det er tilfeldig at du har opplevd dette fenomenet. Anonymkode: e458c...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #29 Del Skrevet 25. januar Kjenner ingen som gjør dette, verken menn eller kvinner. Anonymkode: 9158a...f1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #30 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kjenner ingen som gjør dette, verken menn eller kvinner. Anonymkode: 9158a...f1c Ikke jeg heller. Eller, jeg hadde for mange år siden en jobb hvor det var to menn som gjorde dette, men de ble gjort oppmerksom på det og sluttet med det etter en stund. Anonymkode: 9cfb3...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #31 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bodd sammen med 5 forskjellige damer de siste 20 årene. Alle setter igjen halvtomme glass overalt i boligen. Hva er greia? Anonymkode: f7997...92f Lol, fem ulike kvinner = alle kvinner gjør dette. Jeg er kvinne, har aldri gjort dette. Anonymkode: e12ba...0dd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #32 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner burde ikke klage så mye over menn på KG når de er like ille selv. Anonymkode: f7997...92f Er nok ikke de samme damene. Anonymkode: a0d4c...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #33 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kjenner ingen som gjør dette, verken menn eller kvinner. Anonymkode: 9158a...f1c Jo, kvinner gjør det. They can't handle the mojo. Anonymkode: 577e8...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #34 Del Skrevet 25. januar Kona mi gjør det samme. Irriterende. Hun lager en kopp kaffe. Tar én slurk. Og så stikker hun. Den fulle koppen står igjen. Det skjer 3-4 ganger i uken. 😂 Anonymkode: e0cd5...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #35 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør ingen av dette. Siste samboer visste ikke engang hvordan hun brukte vaskemaskinen. Anonymkode: f7997...92f Nei, det går ikke an. Da var hun ikke norsk. Anonymkode: e89d1...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #36 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke jeg heller. Eller, jeg hadde for mange år siden en jobb hvor det var to menn som gjorde dette, men de ble gjort oppmerksom på det og sluttet med det etter en stund. Anonymkode: 9cfb3...dd8 Haha ja, vi hadde en på jobb også som gjorde det, det var mest kaffekopper. Det var sånn at her har han sittet i går ja, for det står fem halvfulle kopper med kaffe. Vi har free seating/clean desk-system, som jo funker sånn halvveis, det funker bedre i teorien enn i praksis. Bl.a. pga sånne. Man må starte dagen med å rydde pulten etter forrige person. Gjelder også penner og post its og litt sånn drit og lort man bruker på jobb. Det var nok bedre før da de bare rotet til sin egen pult og ikke forskjellige pulter hver dag. Men han fikk påpakk, en dag var det en som så hvor han satt og da han var i møte satt han alle de halvfulle koppene på hans pult 😅 Han har skjerpet seg, men det skjer nok med mange at en kopp glemmes her og der, i en hektisk dag på kontoret. Jeg plukker ofte med meg pappkopper etter andre på pulter og i møterom og kaster. Det er nok en del som har litt å gå på der. Både menn og kvinner! Men min subjektive opplevelse på mitt kontor er at kvinner oftere rydder faktisk. Anonymkode: f6a36...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #37 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jøss, er det en egen type som setter igjen glass overalt? Hva kalles disse, så jeg kan unngå det neste gang? Anonymkode: f7997...92f De kalles godt hydrerte kvinner. Neste gang bør du gå for noen med skikkelig skrukkete hud, rosin i stedet for drue, hvis du forstår hva jeg mener. Da øker sjansen for å finne noen som ikke går fra halvtomme glass overalt. Anonymkode: 37016...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #38 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da lurer jeg på hvorfor menn setter halv tomme kaffekopper og ølbokser over alt. Anonymkode: 2c474...74d Eller inntil flere helt tomme sjampoflasker i dusjen… Anonymkode: 37016...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #39 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor slenger menn fra seg brukte sokker overalt? Jeg er kvinne og jeg gjør det. Det er for at de skal tørke før jeg legger de til vask. Gjør man ikke det, så stinker de. Anonymkode: 37016...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #40 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner deg godt. Så irriterende! Rydder de ikke etter seg? Jeg er dame, men jeg gjør ikke det der! Du får finne deg en mere ryddig og ordentlig dame Anonymkode: c14be...f19 Mangler bare at du beskriver dine evner i senga og på kjøkkenet nå! #pickme #pickmee #pickmeee Anonymkode: 37016...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå