AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Datteren min på 18 har hatt en kjæreste noen måneder. Hennes første kjæreste. Han har vært her mye. Hun er ei jente det er vanskelig å komme innpå. Synes det er godt å være alene. Skolen tar jo selvfølgelig mye av tiden hennes. Jeg ble egentlig litt overrasket over at hun hadde fått seg kjæreste. Siden hun da trives alene og ikke slipper folk så innpå seg. Nå har hun gjort det slutt. Å det er JEG som er lei meg. Jeg forstår jo ikke hvorfor hun har slåttopp. En snill gutt, skikkelig gutt. Han har jo behandlet henne som en prinsesse. Jeg får heller ikke svar på hvorfor hun har slått opp. Jeg tenker gutten er kjempe lei seg. Å jeg blir lei meg. Har faktisk ikke orket å spise i dag, og synes dagen bare er dritt. Er dette normalt? Hvorfor går det så innpå meg? Litt sur på henne også som har gjort det slutt. Føler meg jo litt teit også som reagerer slik.... Anonymkode: 16ba1...4b2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Troller du? Han kan være verdens hyggeligste og mest omtenksomme gutt, men kreve ting på soverommet du ikke ønsker å tenke på en gang. Slikt hun i alle fall ikke vil svare ut til deg. Uansett - hennes sak. Anonymkode: 3c4e9...d4e 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Eh... Vel, det er jo sikkert naturlig å synes det er kjipt, man blir jo glad i dem. Men at du ikke orker å spise og synes dagen er dritt? Det har jeg vanskelig for å sette meg inn i. Det er heller ikke du som trenger å skjønne hvorfor hun slo opp, det har ikke noe med deg å gjøre. Det er da mye bedre at hun slår opp enn at hun blir i et forhold som er helt feil for henne. Vær nu heller glad for at du har en datter som evner å ta ansvar for eget liv. Og så tørker du tårene og tar deg sammen. Anonymkode: 5ba95...3a9 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Bli vant til det. Kjærester kommer og går i den alderen, ikke invester for mye egne følelser. Anonymkode: 664c8...51a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Det kan føles leit når slikt skjer, fordi en person som man har hatt tett på, forsvinner. Men, din lojalitet er hos din datter. Du støtter henne, uansett. Du trenger ikke å forstå hvorfor, det er hun som avgjør om hun vil fortelle noe. Anonymkode: 833e0...a1f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Eh, du skal støtte din datter. For alt du vet kan det være ting du ikke vet om. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å jeg blir lei meg. Har faktisk ikke orket å spise i dag, og synes dagen bare er dritt. Dramatisk much? Anonymkode: e7d17...07b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Litt merkelig fra din side ja. Er nok ting du ikke vet noe om. Anonymkode: 4a0fc...eaf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Du må la henne ha sine hemmeligheter. Kanskje hun forteller en dag hvorfor hun ikke ønsket et forhold med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Hun trenger ikke gi noen en grunn. Hun ville gjøre det slutt er grunn nok. Man kan ikke styre følelser. Så du kan ikke styre dine heller, men hold de i det minste for deg selv. Anonymkode: f93ea...e32 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ytdhd Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Du sier at han han har behandlet henne som en prinsesse. Dette kan du egentlig ikke vite. Samtidig trenger det ikke være en spesiell grunn til at hun slo opp heller, selvsagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Å jeg blir lei meg. Har faktisk ikke orket å spise i dag, og synes dagen bare er dritt. Er dette normalt? Anonymkode: 16ba1...4b2 Ikke normalt. Anonymkode: e6924...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar Kanskje hun følte at det ble for tett på? Hun fikk ikke nok alenetid og slo opp fordi hun ikke orker en person så nær henne hele tiden. Selv om hun ble behandlet som en prinsesse (sånn du så det i hvert fall), så kan det hende hun følte seg "kvalt" av forholdet. Når det gjelder deg så skjønner jeg litt at du syns det er leit for du ønsker jo datteren din alt godt og du følte at hun ble litt mer sosial. Men, få i deg noe mat og kom deg ut på tur og hør på god musikk så kommer du nok over denne "kjærlighetssorgen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romantikk Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Vær glad for at hun har gjort det hun følte var riktig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar Kan det være at du ikke kommer innpå din datter fordi du overinvolverer deg? Pass på at du ikke styrer livet hennes for mye og at du ikke gir henne ansvar for dine følelser. Anonymkode: 71f97...4c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar Det kan hende det er han som har gjort det slutt, eller så kan det være noe du ikke vet om. Det kan også bare være at det ikke føltes riktig. Om det er tilfelle sjal du være stolt av henne! I den alderen var jeg alt for lenge sammen med en som ikke var bra for meg. Der og da følte jeg at jeg ikke hadde god nok grunn til å gjøre det slutt, men i ettertid ser jeg jo mange. Etter det har jeg jo også skjønt at jeg ikke måtte ha noen god nok grunn, om en ikke vil være forholdet er det god nok grunn. Anonymkode: 29e72...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar Nei, det ikke normalt. Det er normalt å involvere seg, å ta dem i mot og også å bli glad i dem. Det er normalt å synes det er trist når forhold tar slutt når man har likt kjæresten. MEN: vær glad for at datteren din ikke blir i et forhold hun ikke trives i. Det er jo ikke sånn at alle som blir dumpet er en grusom person, de fleste av dem er trivelige folk! Men det betyr ikke at man passer sammen allikevel! Ikke vis henne at du tar det på denne måten, og ikke gnål og mas. Da tar hun bare mer avstand. Også kan du nok jobbe litt med deg selv i samme slengen. Anonymkode: bfa7d...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar Høres ut som du har hjertesorg, og ikke hun, jo. Kanskje du bør date han selv? Min eks var også en snill og grei fyr, som alle likte. Ingen utenforstående hadde trodd på meg om jeg fortalte dem alt han har gjort. For selv om han er en sterk personlighet og tydelig på hvem han er, så er han ikke en slem person, i følge andre. Til tross for dette så slo han, han truet, han sa stygge ting, og presset meg til ting jeg ikke hadde lyst til. Ingen visste det. Det er nå etter noen år jeg har klart å fortelle moren min hva som egentlig foregikk. Hun likte han helt greit, ikke sånn som du tydeligvis liker eksen til datteren, men hun hadde ingen anelse om hva som foregikk, og hun støttet meg over alt annet. Anyways, ja. Det er litt snålt av deg. Anonymkode: 45e5c...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det kan føles leit når slikt skjer, fordi en person som man har hatt tett på, forsvinner. Men, din lojalitet er hos din datter. Du støtter henne, uansett. Du trenger ikke å forstå hvorfor, det er hun som avgjør om hun vil fortelle noe. Anonymkode: 833e0...a1f Dette er det eneste svaret du trenger. Anonymkode: 908cb...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Del Skrevet 25. januar Jeg kjenner meg igjen i det du skriver Ts. Du kan føle som du gjør, men må støtte datteren din. Det kan jo være ting du ikke vet, som hun ikke forteller. Eller at forelskelsen har gått over. Ikke noe verre enn det. Anonymkode: 5093c...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå