AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Kan jeg kreve å få utlevert karakterene til tidligere elever på en videregående skole? Anonymkode: 868af...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Nei Anonymkode: 23ed9...6d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Nei. Hva er du evnt ska med de? Anonymkode: 637ce...835 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Lol, hva skal du med de? Å nei, det er selfølgelig ikke noe du kan få utlevert Anonymkode: de246...a7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar (endret) https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/-13---er-karakterer-fra-grunnskole-og-vi/id456214/ https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/-13---Forvaltningsloven--13---opplysninger-om-hoyeste-fullforte-utdanning/id594471/ Det er under tvil ansett som «noens personlige forhold» etter forvaltningsloven § 13. For øvrig bør folk unnlate å svare på slike juridiske spørsmål uten å redegjøre for bakgrunnen for svaret… Endret 25. januar av Makavelli 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg kreve å få utlevert karakterene til tidligere elever på en videregående skole? Anonymkode: 868af...8d4 Så klart ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Nei, det er ganske strengt å få utlevert karakterer. Jeg måtte fysisk møte opp med gyldig legemitasjon den gangen jeg måtte ha ny karakterutskrift. Kan hende noen av det har endret seg siden den gang, men vet at kun den personen det gjelder kan hente det ut. Anonymkode: efb56...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Tusen takk. Jeg var bare litt nysgjerrig på karakterene til en person, om vedkommende var så flink som hun later som. Men da ser jeg at jeg ikke kan få sjekket det. TS Anonymkode: 868af...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Makavelli skrev (27 minutter siden): https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/-13---er-karakterer-fra-grunnskole-og-vi/id456214/ https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/-13---Forvaltningsloven--13---opplysninger-om-hoyeste-fullforte-utdanning/id594471/ Det er under tvil ansett som «noens personlige forhold» etter forvaltningsloven § 13. For øvrig bør folk unnlate å svare på slike juridiske spørsmål uten å redegjøre for bakgrunnen for svaret… Takk for begrunnelsen! AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, det er ganske strengt å få utlevert karakterer. Jeg måtte fysisk møte opp med gyldig legemitasjon den gangen jeg måtte ha ny karakterutskrift. Kan hende noen av det har endret seg siden den gang, men vet at kun den personen det gjelder kan hente det ut. Anonymkode: efb56...3f9 Takk for begrunnelse. TS Anonymkode: 868af...8d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk. Jeg var bare litt nysgjerrig på karakterene til en person, om vedkommende var så flink som hun later som. Men da ser jeg at jeg ikke kan få sjekket det. TS Anonymkode: 868af...8d4 Så det er nysgjerrigheten som slår inn? O lord. Anonymkode: 7b9c3...f33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar Ryddet for brukerangrep,latterliggjøring,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå