AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Er absolutt åpen for det, ble bare så overrasket over at han plutselig sendte at han krever å ha de annenhver høst og vinterferie også. Jeg er lærer så jeg har fri, så sånn sett har jeg alltid vært sammen med de i feriene. Jeg bare lurer litt på hva som er vanlig praksis, vil gjerne høre hva andre gjør Jeg har ikke noe vondt å si om barnefar, men han ønsker ikke mer enn 30% fordi det er slitsomt sier han å ha barna i hverdagen med kjøring og henting og aktiviteter. Derfor stusser jeg på at han vil ha enda mer ferie, men ikke noe mer hverdag TS Anonymkode: bb2fd...70e I ferier slipper han jo overnevnte 🤷 Anonymkode: 1541f...f74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar Det er normen at ferier deles 50/50, uavhengighet av forøvrig samvær. Her har mannen barna annenhver helg, men halvparten av alle ferier. Anonymkode: ffeff...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar Går det ikke an å stille litt krav også? Spesielt å bare si at "nei det er slitsomt" og så trenger man aldri passe EGNE BARN i hverdagen med skole, aktiviteter osv. Jeg synes ferie kan være slitsomt pga veldig små barn, men det er jo ikke sånn at jeg da bare kan bestemme at mannen får ta 100% av ferier jeg vil kun ha hverdag.. Anonymkode: 6ff7d...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå