Gå til innhold

Spørsmål til menn - hvor lenge gidder dere å "playe" en dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Personlig har jeg alltid vært ærlig om mine intensjoner, men kjenner mange kvinner som har hatt mannlige "venner" i flere år hvor de egentlig bare har latet som for å sette inn støtet etter måneder eller år. Det er en form for spill det også, og desverre ganske vanlig 

Anonymkode: c60a0...bac

Eller så man starte som venner der følelsene utvikler seg etter hvert 😊 de som jeg vet om, som er mest trygg på hverandre og har et fantastisk forhold, er nemlig disse 😊 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Player" og "beholder" henne. 

Det er jo ofte slik at mennesker prøver å få det til på tross for å ikke ha de rette følelsene, ergo ikke player og beholder (på tross) motpart, men rett og slett prøver og ser ting an i et håp om at følelsene kommer. Og det må være lov?

Jeg har aldri "playet" eller "beholdt" noen, men har dratt ting ut i langdrag i et tappert forsøk på å ting til likevel. 

Og nei, jeg har ikke hatt sex med noen jeg har hatt tvilsomme følelser for, og ihvertfall ikke dumpet noen etter sex. 

Dog kan jeg forstå at mange går inn for å ha sex for å se om den seksuelle kjemien kan sørge for at følelsene kommer da, selv om jeg aldri har gjort det. 

Problemet med det er at man blir sett på som en player, fuckboy eller en idiot om man som mann gjør det. 

Men det er vel gjerne fordi det finnes så mange menn som er playere, fuckboys og idioter så...

Mann 39.

Anonymkode: f2ae4...0b7

Ja ser den. Når alt stemmer og man gjerne vil og forelskafølelsen også skal komme.. Og det er jo helt normalt, og ikke å playe noen. Men jeg lurer på hvor lenge ca man ser an før gir opp? Hvor mange mnd gir man det tapre forsøket?

Anonymkode: be05d...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Te- Presten skrev (5 timer siden):

Må det være en kontrast mellom å ha drag på damer og det å like å lese andres tanker om kommunikasjon, forhold og seksualitet? Utelukker disse hverandre? 

Kan ikke forestille meg noe mindre sexy og maskulint enn en mann som henger på kvinneguiden. 

Anonymkode: 2d407...64c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja ser den. Når alt stemmer og man gjerne vil og forelskafølelsen også skal komme.. Og det er jo helt normalt, og ikke å playe noen. Men jeg lurer på hvor lenge ca man ser an før gir opp? Hvor mange mnd gir man det tapre forsøket?

Jeg opplever det slik at det gjerne tar noen måneder før jeg kjenner at jeg faktisk ikke vil se henne igjen. Da går jeg fra å synes det er kjekt å være med henne, og lure på om jeg kan bli forelsket. Til å rett og slett vite at det ikke blir henne, og at jeg ikke har lyst å være med henne. Da avslutter jeg

Anonymkode: ffe30...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan ikke forestille meg noe mindre sexy og maskulint enn en mann som henger på kvinneguiden. 

Ok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opplever det slik at det gjerne tar noen måneder før jeg kjenner at jeg faktisk ikke vil se henne igjen. Da går jeg fra å synes det er kjekt å være med henne, og lure på om jeg kan bli forelsket. Til å rett og slett vite at det ikke blir henne, og at jeg ikke har lyst å være med henne. Da avslutter jeg

Den er samme for meg. Jeg har holdt ut maks 4 mnd fordi jeg såå ville bli forelska fordi han var både snill og klok og kjekk, men den nødvendige magekilingen uteble. Så nysgjerrigheten går ut på om menn har det likedan, stort sett, eller om de gjerne dveler litt lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er veldig forskjellig - alt etter hvor ofte man møtes og hva man gjør. 

Jeg datet en kvinne som ikke tok initiativ til intim framdrift selv. Og siden jeg var så usikker så gjorde ikke jeg heller det. Hun holdt jeg det gående med i 5 måneder. Når jeg brøt av så hadde hun følt det motsatt: at hun ønsket å ta ting videre, og begynte å bli utålmodig på at jeg skulle ta initiativ. 

En annen gang datet jeg en kvinne i 3 uker før jeg brøt av. Hun ville møtes hele tiden og pushet seg veldig frampå, noe som raskt ga meg kalde føtter siden jeg var usikker fra før.

Så hvor lenge jeg kan dra ut et forsøk på forelskelse er veldig avhengig av hvor påskrudd hun er. 

Vil absolutt si at kvinner burde selv være bevisst og påskrudd - på en balansert måte. For tyr dere til passivitet så kan ting dra ut i langdrag... Og det er sjeldent positivt med for lite framdrift...

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Så du tenker at å bli som den mannen man ønsker å unngå er en god idé? Hva med å gjøre en mellomting, og forvente en mellomting tilbake? Kunne aldri falt meg inn å date en dame uten noe initiativ

Joda, man skal selvfølgelig vise litt initiativ og glede og sånn, men passe seg litt for å bli den som hovedsakelig "driver" forholdet fremover.

Anonymkode: d82c6...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble playet i tre år. Men han hadde samboer da, de er litt mer utholdende. 

Anonymkode: 91969...f71

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Joda, man skal selvfølgelig vise litt initiativ og glede og sånn, men passe seg litt for å bli den som hovedsakelig "driver" forholdet fremover.

Tenker man kjenner det ganske så raskt, om man er mannen eller damen her, og er den som stadig er den som måtte ta initiativ og vise interesse. Kjenner man på den følelsen, så er det vel egentlig like greit å fade ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tenker man kjenner det ganske så raskt, om man er mannen eller damen her, og er den som stadig er den som måtte ta initiativ og vise interesse. Kjenner man på den følelsen, så er det vel egentlig like greit å fade ut

Enig, men har opplevd at når man skal fade, så klenger de seg på og lover gull og grønne skoger, men så glir ting bare tilbake i det samme mønsteret igjen. Men ja, sikkert mange nyanser og årsaker her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 10.49):

Svaret er vel åpenbart. Til en har fått henne i seng.

Anonymkode: 42526...b7a

Ja + at det kommer alt an på hvor seksuelt attraktiv hun er.  Er det ei som jeg tenner skikkelig på, beholder jeg henne lenger.

Anonymkode: 33956...7eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selv om du håper på å få seriøse svar så får du ikke det her. 
Beklager å fortelle deg det. Men menn som er playere henger ikke på kvinneguiden. Det er nytteløst. Du får bare en haug av svar fra kvinner som tror de vet hvorfor. Og en gjeng med menn som later som de er playere som ønsker å bryte kvinner ned fordi de har lav selvfølelse. 

Svaret er ganske enkelt. De holder på deg helt til de finner noen de vil slå seg til ro med og ser en fremtid med eller helt til du stiller krav. Ukomplisert sex er det beste som er og de kommer til å ville gi slipp på det så lenge de har muligheten

Anonymkode: 98bd0...a54

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Beklager å fortelle deg det. Men menn som er playere henger ikke på kvinneguiden. Det er nytteløst. Du får bare en haug av svar fra kvinner som tror de vet hvorfor. Og en gjeng med menn som later som de er playere som ønsker å bryte kvinner ned fordi de har lav selvfølelse. 

Er ingen menn som har latet som de er playere i denne tråden. 

Prøv på nytt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selv om du håper på å få seriøse svar så får du ikke det her. 

Svaret er ganske enkelt. De holder på deg helt til de finner noen de vil slå seg til ro med og ser en fremtid med eller helt til du stiller krav. Ukomplisert sex er det beste som er og de kommer til å ville gi slipp på det så lenge de har muligheten

Anonymkode: 98bd0...a54

Faktisk tror jeg du har helt rett i denne ja, når jeg tenker meg om. På alle punktene du sier, også de som later som de er playere. Men se, jeg fikk jo noen vettuge svar :)  Og det med å stille krav ja, tror jeg er litt som å sette dagslys på trollet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er ingen menn som har latet som de er playere i denne tråden. 

Prøv på nytt.

Det var en en starten som skrev «til har fått henne i seng».. som om det var den største selvfølge i verden å date damer til har fått sex og så søke videre. Jeg tror de som player og pløyer damer så bevisst er i et mindretall. De fleste av «ordentlige» playere har også anstendighet til å si at dette blir kun for sex, og har ikke noe behov for å lure seriøse damer for å få den sexen de vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 22.22):

Njee, tror ikke det ligger på min tro om meg selv, men heller at hun er såpass bra i teorien at jeg har lyst til å gi det et skikkelig forsøk, men så vil det seg ikke. Følelser og kjemi er komplekse greier.

Antar jo at når jeg finner ei jeg liker og hun liker meg at det er verdt et forsøk, omså det tar litt tid? 

Sånn sett har det ingenting med respekt og disrespekt å gjøre. Er det å være mindre ufin ved å avbryte lenge før man rekker å kjenne på det var riktig?

Det er ikke akkurat slik at jeg lurer henne. Jeg har jo lyst til å få det til. 

Og dette tror jeg mange der ute gjør, og så blir det forvekslet med å "playe", særlig om mann er mann. Men det stemmer jo ikke...

Godt svar.

Jeg tror vel de fleste, enten det er kvinne eller mann, vil la det gå en tid for å se hvordan det utvikler seg, med mindre det er helt spesifikke ting som taler imot.

Anonymkode: 485ce...770

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 0.43):

Der er jeg ikke enig.

Ser ingen problemer ved at menn deltar i diskusjonene, det kan gi både deg og meg noe å tenke på.

Det jeg derimot ikke liker, er de menn som kommer hit bare for å lage kvalme og spre hat. De kan vi klare oss uten.

Anonymkode: 485ce...770

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...