AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Da ei dame som både ser bra ut, er søt og snill, varm og forståelsesfull. Alt det man egentlig ønsker seg i den store kjærligheten... Men likevel uteblir de helt rette følelsene. Det kjennes ikke som full klaff selv om du kanskje skulle ønske det, og du kjenner at dette blir umulig den store kjærligheten som ender i ekteskap eller livslangt forhold.. Hvor lenge beholder du henne til tross de feile følelsene og vissheten over at det ikke blir varig forhold? Anonymkode: be05d...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da ei dame som både ser bra ut, er søt og snill, varm og forståelsesfull. Alt det man egentlig ønsker seg i den store kjærligheten... Men likevel uteblir de helt rette følelsene. Det kjennes ikke som full klaff selv om du kanskje skulle ønske det, og du kjenner at dette blir umulig den store kjærligheten som ender i ekteskap eller livslangt forhold.. Hvor lenge beholder du henne til tross de feile følelsene og vissheten over at det ikke blir varig forhold? Anonymkode: be05d...100 Aldri playet, og kommer aldri til å playe. Er jeg nysgjerrig på damen så ønsker jeg å finne ut mer. Noen ganger finner jeg svaret relativt raskt og stopper utforskingen. Andre ganger tar det lengre tid. Jeg har opplevd at følelser kan komme både raskt og senere, noe som ikke betyr at det er feile følelser før de faktisk oppstår. Det du beskriver trenger ikke å være annet enn en som ønsker å se hva som kan utvikle seg. Anonymkode: ffe30...15c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Svaret er vel åpenbart. Til en har fått henne i seng. Anonymkode: 42526...b7a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aldri playet, og kommer aldri til å playe. Er jeg nysgjerrig på damen så ønsker jeg å finne ut mer. Noen ganger finner jeg svaret relativt raskt og stopper utforskingen. Andre ganger tar det lengre tid. Jeg har opplevd at følelser kan komme både raskt og senere, noe som ikke betyr at det er feile følelser før de faktisk oppstår. Det du beskriver trenger ikke å være annet enn en som ønsker å se hva som kan utvikle seg. Anonymkode: ffe30...15c Ser ut som du er i feil tråd. Anonymkode: 42526...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Svaret er lenge. Ble playet i over 6 mnd, han stakk da vi «endelig» hadde sex. Det var dét han var ute etter. Anonymkode: 7641b...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da ei dame som både ser bra ut, er søt og snill, varm og forståelsesfull. Alt det man egentlig ønsker seg i den store kjærligheten... Men likevel uteblir de helt rette følelsene. Det kjennes ikke som full klaff selv om du kanskje skulle ønske det, og du kjenner at dette blir umulig den store kjærligheten som ender i ekteskap eller livslangt forhold.. Hvor lenge beholder du henne til tross de feile følelsene og vissheten over at det ikke blir varig forhold? Anonymkode: be05d...100 "Player" og "beholder" henne. Det er jo ofte slik at mennesker prøver å få det til på tross for å ikke ha de rette følelsene, ergo ikke player og beholder (på tross) motpart, men rett og slett prøver og ser ting an i et håp om at følelsene kommer. Og det må være lov? Jeg har aldri "playet" eller "beholdt" noen, men har dratt ting ut i langdrag i et tappert forsøk på å ting til likevel. Og nei, jeg har ikke hatt sex med noen jeg har hatt tvilsomme følelser for, og ihvertfall ikke dumpet noen etter sex. Dog kan jeg forstå at mange går inn for å ha sex for å se om den seksuelle kjemien kan sørge for at følelsene kommer da, selv om jeg aldri har gjort det. Problemet med det er at man blir sett på som en player, fuckboy eller en idiot om man som mann gjør det. Men det er vel gjerne fordi det finnes så mange menn som er playere, fuckboys og idioter så... Mann 39. Anonymkode: f2ae4...0b7 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da ei dame som både ser bra ut, er søt og snill, varm og forståelsesfull. Alt det man egentlig ønsker seg i den store kjærligheten... Men likevel uteblir de helt rette følelsene. Det kjennes ikke som full klaff selv om du kanskje skulle ønske det, og du kjenner at dette blir umulig den store kjærligheten som ender i ekteskap eller livslangt forhold.. Hvor lenge beholder du henne til tross de feile følelsene og vissheten over at det ikke blir varig forhold? Anonymkode: be05d...100 Har dere gjort noe "crazy" greier sammen enda da? Gjort en ting som er totalt utenfor confortsona deres? F.eks: Dratt på isbading, lang fjelltur, hyttetur, tur i skibakken, aketur, shopping på Ikea i lag osv. Ikke alle forhold som er liv laga dessverre men hjelper å teste hvordan relasjonen er når man står i situasjoner som kan være ubehagelig for den andre for å se hvordan man blir ivaretatt og kommunikasjonen dere i mellom er i en slik setting. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Personlig har jeg alltid vært ærlig om mine intensjoner, men kjenner mange kvinner som har hatt mannlige "venner" i flere år hvor de egentlig bare har latet som for å sette inn støtet etter måneder eller år. Det er en form for spill det også, og desverre ganske vanlig Anonymkode: c60a0...bac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som du er i feil tråd. Anonymkode: 42526...b7a Tror ikke du tok poenget Anonymkode: ffe30...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Tror ikke menn som har drag på damer henger på kg... Men de har nok fantasi nok til å svare her likevel 😆 Anonymkode: 2d407...64c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Tror dessverre det er en del mennesker som henger med "feil person" i årevis, fordi det er komfortabelt. Samtidig vet de at det ikke er den helt store kjærligheten. Min far er blant dem, han har selv fortalt meg at samboeren han hadde i sikkert 6-7 år aldri var det helt store. Og at han i dag angrer seg for at han ikke lot henne gå, for hennes egen del. Jeg vet ikke helt hvordan man kan avdekke sånt, jeg vet ikke engang om de som gjør dette er fullt klar over det selv. De vil jo ikke være alene, så de benekter gjerne hvis de konfronteres og bedyrer sin kjærlighet. Selv har jeg ofte tenkt at hvis man nekter å gifte seg, så er det et tegn. Men så har jeg også hørt om menn som har giftet seg fordi de "trodde de måtte", ikke fordi de ønsket det selv fordi de ville bli gamle sammen med partneren. Når det gjelder direkte PLAYING, så varer det etter min erfaring ikke veldig lenge, kun til man har hatt sex 5-10 ganger, så begynner de å se seg om etter noe annet. Og det er nok mer fair enn at de henger på i årevis. Anonymkode: d82c6...465 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror ikke menn som har drag på damer henger på kg... Men de har nok fantasi nok til å svare her likevel 😆 Anonymkode: 2d407...64c Må det være en kontrast mellom å ha drag på damer og det å like å lese andres tanker om kommunikasjon, forhold og seksualitet? Utelukker disse hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar 0 sek. Interesserer meg ikke for det. Anonymkode: 47a08...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Så lenge det ikke er noen andre sp har man det så bra som mulig. Ingen vil være alene. Anonymkode: a5af7...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar Tror kanskje en måte å finne det ut på for en dame er å ikke være så "på". Lene seg litt tilbake, la mannen lede, og se hvor mye innsats han er villig til å legge inn, hvor mye han er villig til å ofre. Det er en del damer som går i fellen og gjør "alt" for at han skal velge henne, og da er det klart det blir veldig komfortabelt å være mann i forholdet, selv om man kanskje ikke er dødsforelska. Min erfaring er at hvis en mann er skikkelig gira, så er det nesten ikke en ting han ikke vil gjøre for å beholde dama. Anonymkode: d82c6...465 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): "Player" og "beholder" henne. Det er jo ofte slik at mennesker prøver å få det til på tross for å ikke ha de rette følelsene, ergo ikke player og beholder (på tross) motpart, men rett og slett prøver og ser ting an i et håp om at følelsene kommer. Og det må være lov? Jeg har aldri "playet" eller "beholdt" noen, men har dratt ting ut i langdrag i et tappert forsøk på å ting til likevel. Og nei, jeg har ikke hatt sex med noen jeg har hatt tvilsomme følelser for, og ihvertfall ikke dumpet noen etter sex. Dog kan jeg forstå at mange går inn for å ha sex for å se om den seksuelle kjemien kan sørge for at følelsene kommer da, selv om jeg aldri har gjort det. Problemet med det er at man blir sett på som en player, fuckboy eller en idiot om man som mann gjør det. Men det er vel gjerne fordi det finnes så mange menn som er playere, fuckboys og idioter så... Mann 39. Anonymkode: f2ae4...0b7 Kansje du ikke helt har troa på deg selv og at du vil finne noen som passer til deg om du hadde slått opp? Eller så tenker du Kansje ikke på at det er urettferdig gjort å fortsette med noen når du vet du ikke har følelsene. Hadde du hatt respekt så hadde du jo sagt noe. Anonymkode: f5fff...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar Te- Presten skrev (1 time siden): Må det være en kontrast mellom å ha drag på damer og det å like å lese andres tanker om kommunikasjon, forhold og seksualitet? Utelukker disse hverandre? Det har vel ingenting å si hva mennesker tror og tenker om dem som synes kg er både interessant og underholdende. Selv tenker jeg jo at negative og fordomsfulle mennesker må slite. Om de virkelig gjør det er en annen sak Anonymkode: ffe30...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror kanskje en måte å finne det ut på for en dame er å ikke være så "på". Lene seg litt tilbake, la mannen lede, og se hvor mye innsats han er villig til å legge inn, hvor mye han er villig til å ofre. Det er en del damer som går i fellen og gjør "alt" for at han skal velge henne, og da er det klart det blir veldig komfortabelt å være mann i forholdet, selv om man kanskje ikke er dødsforelska. Min erfaring er at hvis en mann er skikkelig gira, så er det nesten ikke en ting han ikke vil gjøre for å beholde dama. Anonymkode: d82c6...465 Så du tenker at å bli som den mannen man ønsker å unngå er en god idé? Hva med å gjøre en mellomting, og forvente en mellomting tilbake? Kunne aldri falt meg inn å date en dame uten noe initiativ Anonymkode: ffe30...15c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kansje du ikke helt har troa på deg selv og at du vil finne noen som passer til deg om du hadde slått opp? Eller så tenker du Kansje ikke på at det er urettferdig gjort å fortsette med noen når du vet du ikke har følelsene. Hadde du hatt respekt så hadde du jo sagt noe. Anonymkode: f5fff...612 Njee, tror ikke det ligger på min tro om meg selv, men heller at hun er såpass bra i teorien at jeg har lyst til å gi det et skikkelig forsøk, men så vil det seg ikke. Følelser og kjemi er komplekse greier. Antar jo at når jeg finner ei jeg liker og hun liker meg at det er verdt et forsøk, omså det tar litt tid? Sånn sett har det ingenting med respekt og disrespekt å gjøre. Er det å være mindre ufin ved å avbryte lenge før man rekker å kjenne på det var riktig? Det er ikke akkurat slik at jeg lurer henne. Jeg har jo lyst til å få det til. Og dette tror jeg mange der ute gjør, og så blir det forvekslet med å "playe", særlig om mann er mann. Men det stemmer jo ikke... Anonymkode: f2ae4...0b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 25. januar #20 Del Skrevet 25. januar Ca null sekunder. Orker ikke spille spill med egne eller andres følelser. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Svaret er lenge. Ble playet i over 6 mnd, han stakk da vi «endelig» hadde sex. Det var dét han var ute etter. Anonymkode: 7641b...fae Jeg kan ikke helt skjønne at en mann skulle orke å holde ut med en kvinne han egentlig ikke er interessert i, i seks måneder bare for å ha sex én eneste gang. Det gir ikke mening. Så vanskelig er det faktisk ikke å score et «ligg». Selv med noen jeg var genuint interessert i, ville jeg begynt å lure om hun fortsatt var null interessert i å være intim etter flere måneder. Nå har jeg ikke for vane å «playe» noen, men om jeg skulle gjøre det hadde jeg jo gjort det så lenge jeg kunne komme unna med det, om jeg faktisk var seksuelt tiltrukket av vedkommende. Jeg er også opplevd at en date mistet interessen etter sex, uten at jeg tror hun «plater» meg av den grunn. Spurte aldri, men antar at sexen bare bekreftet at kjemien faktisk ikke var der. Det er sånn som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå