Jdz Skrevet 26. januar #41 Del Skrevet 26. januar LeneXCII skrev (5 timer siden): Jeg skrev Miami Beach i en tidligere post, men Cape Town, Sør Afrika er også høyt på lista! Absolutt en av mine favorittdestinasjoner! Elline skrev (5 timer siden): New zealand, og sett hobbit landsbyen, bodd i de små husene og gå på vertshuset der, en drøm siden jeg var liten 😆 Nyyyyydelig natur der også. Eller Bali. Har ikke råd til Bali da 😊 Men jeg sparer til å kunne sove i en av de tretopp hyttene ved Oslofjorden. 10 meter over bakken, utrolig nydelige små hus, en drøm altså. Kanskje det blir det i år. Bali behøver ikke være kjempedyrt, New Zealand krever i alle fall et HELT annet budsjett 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 27. januar #42 Del Skrevet 27. januar Kapp Verde-øyene. Key West i Florida, Alaska, Hawaii. I Europa hadde det vært fint å besøkt Island, Færøyene, Shetland, Sardinia og Korsika. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:12 #43 Del Skrevet fredag kl 17:12 stan skrev (På 25.1.2025 den 3.10): Av land og steder jeg allerede har vært er det nok Kina. Beidahe ikke veldig langt fra Beijing er en flott badeby. Ikke for varmt. Massevis av restauranter. Med mye turister fra særlig Russland blir byen en merkelig blanding av kinesisk og europeisk. Vietnam er en god kandidat blandt land jeg ikke har besøkt. Også i juli? Anonymkode: b4b68...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet fredag kl 21:07 #44 Del Skrevet fredag kl 21:07 New Zealand. Jeg synes naturen der ser fantastisk ut. Har reist mye, men noen land/steder ønsker jeg ikke å reise til, eller tilbake til. Det gjelder bl.a. India, Thailand, Filippinene, Bali, Seychellene, USA, Grønland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet lørdag kl 10:18 #45 Del Skrevet lørdag kl 10:18 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Også i juli? Anonymkode: b4b68...1a0 Ja. Sist jeg var der var juli. Varmt, men det er jo hele poenget. Akkurat nå er jeg i 31 grader og elsker det. Jeg har frosset nok 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:27 #46 Del Skrevet lørdag kl 10:27 Sykkeltur rundt Vänern i Sverige. Jeg får ønsket mitt oppfylt i sommer 😊 Anonymkode: 0d045...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:35 #47 Del Skrevet lørdag kl 10:35 En forskningsstasjon i Antarktis. Anonymkode: 23537...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:40 #48 Del Skrevet lørdag kl 10:40 norge Anonymkode: ed9c5...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet lørdag kl 11:10 #49 Del Skrevet lørdag kl 11:10 Jeg er litt fascinert av vekslingen vinter sommer, stå på ski om morgenen bade i havet om kvelden, så Libanon denne tiden på året. Ikke sommerferie da, men. Så må det roe seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:41 #50 Del Skrevet lørdag kl 15:41 Det landet jeg er mest nyskjerrig på for tiden er Iran. Anonymkode: 40b05...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå