AnonymBruker Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar Litt på pussig at med all verdens apper, ser det ut til rundt meg iallefall at det er flere langtids single nå enn tidligere. Selv med økt tilgang og muligheter for dater. Lestw en tråd i et annet forum. Der det ble delt dater fra helvete som gikk skeis. Jeg trodde jeg hadde sett det meste, men når jeg fikk litt inblikk i ca 2 000 inlegg om hvorfor dater gikk ad dundas, så skjønner jeg det også. Kjærlighet er ikke en kjøpbar vare, som man kan plukke ned fra en hylle, fordi man ønsker den. Den er mer som en blomst som må pleies og vannes som en rose Anonymkode: 4153d...635 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. januar #22 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Litt på pussig at med all verdens apper, ser det ut til rundt meg iallefall at det er flere langtids single nå enn tidligere. Selv med økt tilgang og muligheter for dater. Lestw en tråd i et annet forum. Der det ble delt dater fra helvete som gikk skeis. Jeg trodde jeg hadde sett det meste, men når jeg fikk litt inblikk i ca 2 000 inlegg om hvorfor dater gikk ad dundas, så skjønner jeg det også. Kjærlighet er ikke en kjøpbar vare, som man kan plukke ned fra en hylle, fordi man ønsker den. Den er mer som en blomst som må pleies og vannes som en rose Anonymkode: 4153d...635 Enig. "Alt kan skaffes på internett"- generasjonen virker å ha misforstått hvor enkelt det skal og kan være å finne kjærlighet. Mange virker oppriktig å tro at man skulle kunne bestille det enkelt og greit på internett når man fikk lyst på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 25. januar #23 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva tenker dere om emnet? Har det moderne samfunnet skapt et system der ikke alle kan oppnå å få en kjæreste? Anonymkode: 81fd1...570 Nei. Alle kan få en kjæreste. Spørsmålet er heller om du kan få den kjæresten du vil ha. Det er også slik at man ikke er låst til dette lille samfunnet man lever i. Det finnes mange andre land. Det går mer på vilje enn noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar Nådeløs skrev (22 timer siden): Nei. Alle kan få en kjæreste. Spørsmålet er heller om du kan få den kjæresten du vil ha. Det er også slik at man ikke er låst til dette lille samfunnet man lever i. Det finnes mange andre land. Det går mer på vilje enn noe annet. Andre land er ikke så enkelt da. Hvem vil ha avstandsforhold? Du kan ikke tvinge noen til å flytte til Norge. Anonymkode: 88a00...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar Ja. Vi har alle ulike egenskaper. Noen mennesker er ikke laget for forhold. Personlig trenger jeg mye egentlig, så jeg er derfor ikke på utkikk etter noe forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 26. januar #26 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Andre land er ikke så enkelt da. Hvem vil ha avstandsforhold? Du kan ikke tvinge noen til å flytte til Norge. Anonymkode: 88a00...3f4 Har ikke sagt at det er enkelt. Forhold og kjærlighet generelt er på ingen måte enkelt. Du tenker at det eneste alternativet med å finne kjærligheten i utlandet, er at de må tvinges til Norge? Det er ikke sikkert man ønsker å bo i Norge selv. Dette er noe som ikke er skrevet i stein. Ønsker man virkelig en kjæreste så klarer man å skaffe seg en. Man blir den beste versjonen av seg selv, søker og søker, prøver og feiler og man gir ikke opp fordi man virkelig vil ha det. Gir man opp, så er det et problem man selv har laget for seg selv og ikke samfunnet eller kjønnet man er tiltrukket av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå