AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hvordan klarer du holde deg til å kun røyke på fest/i helger/på ferie? Er det vanskelig? Er det slik at du gleder deg til helgens fest eller neste ferie, eller gleder du deg fordi da kan du røyke? Anonymkode: b3abb...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Kan begynne med meg selv kanskje 😄 Jeg har tidligere festrøyket, hadde ingen problem med å kun røyke på fest, på jentekvelder og på ferier. Jeg må innrømme at jeg gledet meg litt ekstra til jente kvelden og festen fordi jeg visste at da ble det kos med en røyk😄 Klarte imidlertid fint å holde meg uten i hverdagen. MEN, og det er et stort men… Nå røyker jeg fast, 5-10 om dagen, så ingen storrøyker altså. Jeg tenker å gå tilbake igjen til festrøyking ila dette året, plutselig bestemmer jeg meg bare👍 Anonymkode: b3abb...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Hvorfor festrøyke? Må da være mye bedre å bare la det være? Røyking er skadelig og vanedannende, så bare dropp det. Spis karameller. Sukker er sunnere enn røyking. Og billigere.... Anonymkode: 3d4e5...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Jeg har vært festrøyker, aldri røyka til vanlig. Det var absolutt ikke sånn at jeg gikk rundt i edru tilstand og gleda meg til å røyke, men etter litt alkohol innabords klarte jeg ikke å la vær. Så det var en mental avhengighet utelukkende knyttet til å være beruset. Anonymkode: 34edf...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Bare bestemt meg for at det er sånn det skal være. Men jeg fester heller ikke hver helg, kanskje en til to kvelder i måneden. Du kan ikke lage en fest bare for at du skal røyke, da bør du ta en pause på noen måneder. Disiplin! Anonymkode: 491a5...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:52 #6 Del Skrevet onsdag kl 11:52 AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 22.28): Hvorfor festrøyke? Må da være mye bedre å bare la det være? Røyking er skadelig og vanedannende, så bare dropp det. Spis karameller. Sukker er sunnere enn røyking. Og billigere.... Anonymkode: 3d4e5...42f Hvorfor drikke alkohol på fest da? Eller brus? Vann er sunnere… Er jo det samme. For noen er røyking en del av festen! Skjønner du? Anonymkode: b3abb...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:54 #7 Del Skrevet onsdag kl 11:54 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 6.47): Bare bestemt meg for at det er sånn det skal være. Men jeg fester heller ikke hver helg, kanskje en til to kvelder i måneden. Du kan ikke lage en fest bare for at du skal røyke, da bør du ta en pause på noen måneder. Disiplin! Anonymkode: 491a5...5a0 Jeg lager da ikke fester for å kunne røyke, Man har fester for å ha det hyggelig sammen med andre mennesker:) Men jeg gleder meg til festen, både for å kunne treffe venner, ha det hyggelig og chill sammen, og da er det ekstra hyggelig å røyke også Anonymkode: b3abb...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå