Alice123 Skrevet mandag kl 17:27 #41 Del Skrevet mandag kl 17:27 Palmemor skrev (6 timer siden): Syns det er litt krampeaktig for Sandra å være. Hun er jo ikke en «sånn» artist egentlig. Sjekket nå og Sandra Lyng har hatt flere samarbeid med Staysman og Hagle, og noe samarbeid med RolfFa som jeg ikke vet noe om og ikke orker å høre på men ser han (?) også har samarbeid med Staysman så er vel sjangermessig likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 18:52 #42 Del Skrevet mandag kl 18:52 000VF000 skrev (3 timer siden): Hva slags artist er hun egentlig? Jeg vet hun var med på Idol da jeg (45) var ung, og at hun havnet på fjerdeplass. Også ga hun vel ut en solo skive for 10-15 år siden som floppet. Også sa hun på TV at hun ikke ville reise med kollektivtransport fordi det var ekkelt, eller noe slikt. Ikke en som synger rølpesanger 🙈 hun ga vel ut noe ja, men det er jo roligere sanger. Litt sukkersøtt. Hun har jo en søt stemme. Må spille hva de vil for min del altså, men å «bytte» sjanger sånn fremstår litt desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 18:53 #43 Del Skrevet mandag kl 18:53 Alice123 skrev (1 time siden): Sjekket nå og Sandra Lyng har hatt flere samarbeid med Staysman og Hagle, og noe samarbeid med RolfFa som jeg ikke vet noe om og ikke orker å høre på men ser han (?) også har samarbeid med Staysman så er vel sjangermessig likt. Ja jeg vet hun har sunget med de i nyere tid. Er vel det store nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet tirsdag kl 19:54 #44 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 Alice123 skrev (På 27.1.2025 den 18.27): Sjekket nå og Sandra Lyng har hatt flere samarbeid med Staysman og Hagle, og noe samarbeid med RolfFa som jeg ikke vet noe om og ikke orker å høre på men ser han (?) også har samarbeid med Staysman så er vel sjangermessig likt. Altså.. samarbeidet med de var mye bedre enn dette, Raggernissen var ein heilt anna liga 🤣 "dunkadunkadunkadunk" og så har du jo "Bøgda" som alene legger listen for stilen og det er for så vidt helt OK fordi de har et publikum.. Det er liksom mindre kleint av en eller annen grunn.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet tirsdag kl 21:36 #45 Del Skrevet tirsdag kl 21:36 Carrot skrev (1 time siden): Altså.. samarbeidet med de var mye bedre enn dette, Raggernissen var ein heilt anna liga 🤣 "dunkadunkadunkadunk" og så har du jo "Bøgda" som alene legger listen for stilen og det er for så vidt helt OK fordi de har et publikum.. Det er liksom mindre kleint av en eller annen grunn.. Jeg har ikke kompetanse til å definere hva som er bra eller dårlig innenfor sjangeren, men Carina Dahl har selv samarbeidet med Hagle og Staysman (hver for seg, ikke alle tre sammen etter det jeg ser). Så alle ønsker åpenbart å assosieres med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå