AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:34 #1 Del Skrevet fredag kl 22:34 Har en kompis som er utrolig plagsom så vurderer å kutte kontakt. Er jeg på besøk så skal han stadig komme borti meg omtrent, liksom ta mye borti meg, jeg skjønner han legger seg an på meg, er ikke dum. Jeg er ikke intressert i han, har en annen jeg liker og det vet han jo. Hva tror dere han vil? Anonymkode: 115b5...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet fredag kl 22:37 #2 Del Skrevet fredag kl 22:37 Ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:38 #3 Del Skrevet fredag kl 22:38 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har en kompis som er utrolig plagsom så vurderer å kutte kontakt. Er jeg på besøk så skal han stadig komme borti meg omtrent, liksom ta mye borti meg, jeg skjønner han legger seg an på meg, er ikke dum. Jeg er ikke intressert i han, har en annen jeg liker og det vet han jo. Hva tror dere han vil? Anonymkode: 115b5...75e Anonymkode: dd33c...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Ja, ikke dra til ham. Anonymkode: e1c4d...811 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Anonymkode: dd33c...43b Da mener jeg kun sex eller kjæreste!!!! Anonymkode: 115b5...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har en kompis som er utrolig plagsom så vurderer å kutte kontakt. Er jeg på besøk så skal han stadig komme borti meg omtrent, liksom ta mye borti meg, jeg skjønner han legger seg an på meg, er ikke dum. Jeg er ikke intressert i han, har en annen jeg liker og det vet han jo. Hva tror dere han vil? Anonymkode: 115b5...75e Han spiller gay bare for å komme til søsteren din eventuell moren din. Anonymkode: c7ef2...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor fortsetter du å dra til han når du synes det er ubehagelig? Anonymkode: 83838...327 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Tenker du på hva du utsetter han for? Han er glad i deg, du drar på besøk hjem til han, hvor det er bare dere to. Hva forlanger du? At han bare skal gjemme sine følelser ovenfor deg, mens du enda benytter han som venn?? Greit at du ikke er interessert i han,men da lar du kan være i fred. Anonymkode: b4ab0...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå