AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:43 #1 Del Skrevet fredag kl 21:43 Er i uke 34 nå, og hadde litt brun utflod plutselig. Før i dag kjente jeg på en vond og stikkende strekk-følelse på hver side i nedre del av mage, men dette gikk fort over. Forrige baby ble født i uke 32, og dette startet med slimpropp, brun utflod og deretter vannavgang før rier. Denne gangen var det bare bitte litt brunt på truseinnlegg og på papiret ved dobesøk. Bør jeg være bekymret? Anonymkode: 3d4dc...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:24 #2 Del Skrevet fredag kl 22:24 Med din historikk blr du heller snakke med føden for å få svar fra helsepersonell. Anonymkode: 9d130...827 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #3 Del Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med din historikk blr du heller snakke med føden for å få svar fra helsepersonell. Anonymkode: 9d130...827 Ja, hvis det kommer mye, eller ved vedvarende smerter ringer jeg selvfølgelig føden. Men ville høre om noen har erfaring med bare litt brun utflod i tredje trimester Anonymkode: 3d4dc...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:15 #4 Del Skrevet i går, 09:15 Jeg hadde litt brun utflod ved noen anledninger i 3. trimester da jeg var gravid med første barn, uten at det ble noe mer med det. Da fødslene mine startet så hadde jeg først slim med striper av friskere blod. Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer for din del, og at babyen blir i magen en stund til ❤️ Anonymkode: e88b7...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #5 Del Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja, hvis det kommer mye, eller ved vedvarende smerter ringer jeg selvfølgelig føden. Men ville høre om noen har erfaring med bare litt brun utflod i tredje trimester Anonymkode: 3d4dc...e9c Nei. Du har historikk med prematur fødsel som også startet med brun utflod, fulgt av prematur vannavgang . Jeg anbefaler at du ringer føden og snakker med de. Anonymkode: fd24d...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #6 Del Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Du har historikk med prematur fødsel som også startet med brun utflod, fulgt av prematur vannavgang . Jeg anbefaler at du ringer føden og snakker med de. Anonymkode: fd24d...3d3 Nå Anonymkode: fd24d...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå