Gå til innhold

Hva mener en mann med å kaste tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

I utgangspunktet, men jeg vil jo ikke såre han. Derfor jeg lurer på hva som er best. Om han er ute etter sex går det fint, men redd han ikke er det. Vet han var deprimert når det ble slutt med eksen for et par år siden. Derfor jeg ikke vil såre han. 

Anonymkode: e5c34...72a

Slutt å overtenk. Vær ærlig, oppriktig og ellers kan du gjøre som du vil. Bruk kondom.

Anonymkode: f8ea6...594

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke ute etter forhold med deg så han vil ikke kaste bort mer tid på å vente på sex. 

Anonymkode: 5a309...518

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil verken ha sex eller forhold, da kaster du bort tiden hans med mindre han også bare vil ha spenningen med dating.

Anonymkode: 95e76...e2c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha sex. Du gir han ikke noe spenning. Så enkelt er det TS.

Anonymkode: 61a11...f7d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du vil verken ha sex eller forhold, da kaster du bort tiden hans med mindre han også bare vil ha spenningen med dating.

Anonymkode: 95e76...e2c

Nei jeg vil ha sex, les kommentarene lengre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han vil ha sex. Du gir han ikke noe spenning. Så enkelt er det TS.

Anonymkode: 61a11...f7d

Han får nok spenning 😏 Det sier han selv 

tror jeg skal la være å høre om ting her, folk lager det om til en egen teori 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan både bety at han er ute etter spenning ( som deg) og sex , eller at han er ute etter et forhold og fordi sex er viktig i et forhold vil han teste ut om dere er en bra match før han går videre. Hvorfor snakker dere ikke sammen om hva dere ser etter? Og hva ser du etter egentlig, spenning uten sex for og se hvor lenge du kan kaste bort tiden hans? For det høres jo ut som at det er akkurat det du gjør , og han har gjennomskuet deg? Ja, avslutt! Vær ærlig . Så lenge du holder kontakt og han aner håp hindrer du han fra og møte noen som vil det samme som han, uansett om det er casual sex eller et seriøst forhold. 

Anonymkode: 8257a...862

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye frem og tilbake, og mange ulike teorier. Men slik jeg oppfatter det etter å ha lest gjennom tråden så er han i utgangspunktet på let etter noe mer enn bare sex. Du er bare ute etter en sexpartner. Altså bør du kutte kontakten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor snakker dere ikke sammen om hva dere ser etter?

Klassisk KG det. Istedetfor å snakke med den det gjelder, så tror de at KG vet hva han tenker 😅

Anonymkode: 7c726...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan både bety at han er ute etter spenning ( som deg) og sex , eller at han er ute etter et forhold og fordi sex er viktig i et forhold vil han teste ut om dere er en bra match før han går videre. Hvorfor snakker dere ikke sammen om hva dere ser etter? Og hva ser du etter egentlig, spenning uten sex for og se hvor lenge du kan kaste bort tiden hans? For det høres jo ut som at det er akkurat det du gjør , og han har gjennomskuet deg? Ja, avslutt! Vær ærlig . Så lenge du holder kontakt og han aner håp hindrer du han fra og møte noen som vil det samme som han, uansett om det er casual sex eller et seriøst forhold. 

Anonymkode: 8257a...862

Jeg skal snakke med han. Det har vært noen helger der han har ventet på meg, sendt meldinger noen dager før å spurt hvorfor han ikke hører noe fra meg, han prøver å kontakte meg faktisk. Prøver at dette ikke blir for ofte. Faktisk jeg er redd å skuffe han :( han er kjempe snill, men jeg føler ikke for et forhold akkurat nå. Men når han sa hvorfor kaste bort tid, han ville heller ikke jeg skulle reise hjem den dagen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skal snakke med han. Det har vært noen helger der han har ventet på meg, sendt meldinger noen dager før å spurt hvorfor han ikke hører noe fra meg, han prøver å kontakte meg faktisk. Prøver at dette ikke blir for ofte. Faktisk jeg er redd å skuffe han :( han er kjempe snill, men jeg føler ikke for et forhold akkurat nå. Men når han sa hvorfor kaste bort tid, han ville heller ikke jeg skulle reise hjem den dagen der. 

Så du ignorerer han med vilje?

Anonymkode: a6929...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...