AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Eks kjæresten min spør meg om å gjøre tjenester,greit eller ikke? Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Har dere barn sammen? Er dere venner etter bruddet? Hvilke tjenester? Anonymkode: 9d15b...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Er noen av dere i et nytt forhold? Anonymkode: 3f9cf...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eks kjæresten min spør meg om å gjøre tjenester,greit eller ikke? Anonymkode: 9fb46...659 Regner med det er seksuelle tjenester. Og siden du er her så er du usikker. Da er jo svaret ditt åpenbart er det ikke?? Anonymkode: c8585...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er noen av dere i et nytt forhold? Anonymkode: 3f9cf...8f0 Nei Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regner med det er seksuelle tjenester. Og siden du er her så er du usikker. Da er jo svaret ditt åpenbart er det ikke?? Anonymkode: c8585...5cb Absolutt ikke 😂 Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Det er helt greit om dere er venner... Anonymkode: fbb42...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei Anonymkode: 9fb46...659 Da er jo det helt og fullt opp til dere selv å bestemme. Det er jo ingen regler for det. Anonymkode: 3f9cf...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar Hvis du ikke vil, har du lov å si nei. Det er ikke opp til oss å vurdere om det er greit eller ikke av eksen å spørre. Anonymkode: 718c5...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar Høres ut som hen prøver å holde kontakten og kanskje vinne deg tilbake? Anonymkode: ac698...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som hen prøver å holde kontakten og kanskje vinne deg tilbake? Anonymkode: ac698...ca9 Tviler på det, da må hen gjøre mye mer for å vinne meg tilbake Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #12 Del Skrevet 24. januar Det spørs jo. Mange er venner med eksen, og venner gjør jo gjerne tjenester for hverandre. Der det kan bli veldig feil, er om en person slår opp, og så utnytter de det at den andre fortsatt er forelsket og vil ha dem tilbake, til å få dem til å gjøre tjenester, ha sex med dem etc. Det er jo også en måte å ikke ta innover seg bruddet på. Man gjør det slutt, fordi man vil være singel og fri og gjerne date andre og sånt, men så skal man liksom ha den andre personen der likevel. Anonymkode: 76fea...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #13 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du ikke vil, har du lov å si nei. Det er ikke opp til oss å vurdere om det er greit eller ikke av eksen å spørre. Anonymkode: 718c5...1c7 Vet det men det er det, jeg gjør det for to ting: for å være snill men også for å få eksen tilbake som jeg egentlig ikke får tilbake Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #14 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det spørs jo. Mange er venner med eksen, og venner gjør jo gjerne tjenester for hverandre. Der det kan bli veldig feil, er om en person slår opp, og så utnytter de det at den andre fortsatt er forelsket og vil ha dem tilbake, til å få dem til å gjøre tjenester, ha sex med dem etc. Det er jo også en måte å ikke ta innover seg bruddet på. Man gjør det slutt, fordi man vil være singel og fri og gjerne date andre og sånt, men så skal man liksom ha den andre personen der likevel. Anonymkode: 76fea...323 Helt riktig Anonymkode: 9fb46...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #15 Del Skrevet 24. januar Kommer jo helt an på situasjonen det. Jeg spør av og til eksmannen min om en tjeneste. F.eks hjelpe meg å løfte noe tungt når han er innom (vi har barn sammen), jeg hjelper også han å kjøpe en julegave f.eks. Ser ikke helt problemet i det. Anonymkode: 45e33...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 24. januar #16 Del Skrevet 24. januar Min eks kjæreste hjalp meg med flytting. Vi hadde ikke barn sammen og bodde ikke sammen. Er ikke noe galt i å spørre om hjelp dersom man har en vennskapelig tone. Jeg har en annen eks jeg aldri ville spurt om noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå