Raven.Writingdesk Skrevet 25. januar #21 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ganske blå. Det å forstå det har gitt meg veldig mye både profesjonelt, og personlig. For jeg synes de som ikke har en strukturert plan, lister, har gjort undersøkelser, klarer komme for sent, er "idioter". Fordi det ligger såpas i ryggmargen for meg. Som hos deg kan det trigge de røde egenskapene i meg, der jeg tar ledelsen, og raskt blir irritasjonselementet i teamet. Jeg har derfor lært meg å dempe egne trekk for å bedre fungere sammen med andre. Anonymkode: 2d19f...9f1 Selv om jeg ikke har noe som helst blått i meg så har jeg lært meg å skape orden med hjelp av de tingene du ramser opp: lister, planer og struktur. Jeg oppfattes derfor som ganske ryddig og strukturert men sannheten er at jeg hater gjentagende og strukturert arbeid, jeg synes det er kjedelig. Jeg sliter en del med tidsplanlegging, men klarer heldigvis å sile ut hva jeg virkelig må prioritere og kommer ikke for sent til disse tingene, selv om jeg har «glippet» på ett par møter opp gjennom tiden.. siden jeg er klar over disse «manglene» med meg selv har jeg stort sett fungert bra på jobb sammen med blå typer fordi jeg beundrer at de har disse egenskapene som ikke kommer like naturlig for meg, forutsatt at de blå ikke forsøker å begynne å kontrollere eller duppere meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå