Gå til innhold

Vaniljesex, er det nok hvis man blir tilfredsstilt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

...Sier ganske mye om dagens krav i fbm sex; hvis man ikke har anal- og wetsex iført BDSM-drakter mens man er på swingersklubb så er man kjedelig :klo:

Anonymkode: 00bca...d16

Dagens krav fra hvem da? Jeg fant min kjære på Fetlife, fordi det vi ønsket å dele tross alt var såpass uvanlig at man ikke finner det lett på Tinder. Noen få finner sin kjære på BDSM-klubb, men det er mest vanlig å bruke Fetlife. 

Ps. Urin på dyre antrekk i skinn eller silikon ville lett ødelegge stoffet, tom. vanlige klær er ikke gøy å vaske urin av, så jeg ville aldri hatt wetsex noe annet enn naken, helst i dusjen. BDSM/fetisj fører med seg logistikk av typen hvordan skal ting vaskes, hva tåler et tau - eller hva tåler ei rompe. Man lærer. Og det er ting der som er kjedelig rutine. Vi har ingen tjener som holder orden i utstyret akkurat. 

Pps. Jeg ville aldri kalt en som liker kun vaniljesex for kjedelig. Mange er sikkert sykt spennende de, bare ukompatibel med meg. Og sannsynligvis motsatt, også. Jeg får en del tilbakemelding fra menn på at jeg er dominerende, selv om jeg er snill og grei, det er bare min personlighet at jeg liker å styre. Og da er det fantastisk å møte en mann som  har drømt om ei dame som vil styre ham. Og trist hvis det at vi har funnet noe som passer oss, skal føre til at folk som er kompatible og enige om hva slags sex de vil ha, blir usikre. For den saks skyld, vi synes ikke at vi selv er så "spennende", heller, vi lever et A4-liv og den sexen vi liker er også "normal", for oss. 

Anonymkode: f666a...ee4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 18.20):

Det er ikke noe jeg trenger å si, jeg skjønner på klininga hans hvor landet ligger og forholder meg til det. 

Anonymkode: fb44b...0c7

Hæ?? Jeg elsker å råkline. Men er ellers skikkelig vanilje. Merker ikke sånt på klining. 

Anonymkode: aa4c8...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hæ?? Jeg elsker å råkline. Men er ellers skikkelig vanilje. Merker ikke sånt på klining. 

Jo, så absolutt. Merker det på første kyss. Det er ingen motsetning mellom å råkline og være vanilje altså😏 Det er ikke graden av råklining jeg går etter, du kan råkline helt vilt hemningsløst, og jeg ville fortsatt visst at du var vanilje på måten du gjorde det på😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, så absolutt. Merker det på første kyss. Det er ingen motsetning mellom å råkline og være vanilje altså😏 Det er ikke graden av råklining jeg går etter, du kan råkline helt vilt hemningsløst, og jeg ville fortsatt visst at du var vanilje på måten du gjorde det på😉 

Jeg snakker om det før klining blir aktuelt jeg da. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg snakker om det før klining blir aktuelt jeg da. 

Jeg snakker ikke om sexlivet mitt med noen jeg ikke har kysset en gang. Hvis du tok opp det før vi en gang hadde kommet så langt som første kyss, så hadde du aldri fått noe første kyss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...