AnonymBruker Skrevet i går, 00:11 #21 Del Skrevet i går, 00:11 Kjenner meg igjen. Har vaniljesex med nåværende, men det er bare så sinnsykt deilig, jeg trenger ikke mer. Vi har oralsex og ulike stillinger, men det er selve samleiet som er høydepunktet. Jeg elsker å ha han inni meg Anonymkode: 0256e...3b3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:28 #22 Del Skrevet i går, 00:28 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner meg igjen. Har vaniljesex med nåværende, men det er bare så sinnsykt deilig, jeg trenger ikke mer. Vi har oralsex og ulike stillinger, men det er selve samleiet som er høydepunktet. Jeg elsker å ha han inni meg Anonymkode: 0256e...3b3 Men da lurer jeg på hvorfor man (eller i dette tilfellet TS) lurer på om vaniljesex er nok? Det er jo åpenbart nok for dere (og ts og mange andre), hvorfor skulle det ikke være nok når det åpenbart er supert for dere? Det er helt vanlig å like/foretrekke vaniljesex, veldig mange kjenner seg igjen i det. Anonymkode: fb44b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:36 #23 Del Skrevet i går, 05:36 Er vel mye trender når det gjelder sex også, og påvirkning fra "influencere" og forstå-seg-påere (sexologer). For svake folk, sauer, er vel det å følge trendene/gjøre det samme som andre, viktig. Anonymkode: 940db...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:38 #24 Del Skrevet i går, 05:38 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Går stortsett unna på 2min så ikke mye jobb 😂 Anonymkode: 5ac91...160 Kjekt,da har dere tid til andre ting også:) Anonymkode: 61079...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:50 #25 Del Skrevet i går, 06:50 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, det er ikke essensielt å leke med sanser og hverandre over flere timer og flere orgasmer for begge to. Har ikke vært borti en mann som ikke klarer flere runder når de blir stimulert og lekt med. Det vil ikke si at det ene er bedre enn det andre. Det ene er for noen og ikke for andre. Men sammenlignes, kan det ikke. Blir som å si at appelsiner og pærer er det samme. Du sier jo selv at du ikke er interessert i å prøve, så da kan du heller ikke dra ukjente paralleller. Så lenge alle involverte parter er tilfreds, et det alt som betyr noe. Anonymkode: 94ea2...745 Enig med deg. Vi er i begynnelsen av 30 årene, vært par i 7 år. Noe funker bra for noen, noe annet for andre. Vi har vaniljesex, men ca 1 av 4 eller ca 1 -2 ganger i uken har sanse sex med teasing og stimulering i timesvis. Med mange orgasmer både til han og meg. Det er ingen orgasme grense på 1-2 orgasmer for han, med riktig stimuli av kroppen hans. Det gir oss uant nytelse for både han og meg som går over timer. Noen ganger en sjappis, varer typ 2 minutter og gir faktisk intense orgasmer for oss begge. Det blir variasjon mellom de 3 typene sex. Vi har sex 7 - 15 ganger i uken. Anonymkode: 392fd...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet i går, 07:03 #26 Del Skrevet i går, 07:03 Fordelen med sex, er at vi alle gjør det vi har lyst til (med samtykke og innenfor loven). Ingen trenger å gjøre mer eller mindre en det de orker og føler for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #27 Del Skrevet i går, 07:08 Even Tuell skrev (8 timer siden): Spiller det noen rolle, så lenge dere er tilfreds og ikke føler dere mangler noe? Jeg vil tro dette er mye det samme som det polerte bildet mange influensere forsøker å gi ut av livene sine. At alt skal være så mye mer, så intenst. Det skal skapes et bilde av at gresset er grønnere der borte. Om du ikke gjør dette, så gjør du det feil. Det er ren bullshit. Normale folk gjør ikke sånn. De flest gjør nok som dere, vi inkludert. Vi kysser litt, vi tafser litt, vi knuller litt. Det er milevis unna enhver glam-historie der ute. Men det er det som funker. Vi har hverdager med jobb, SFO og treninger, Vi spiser faktisk grandis, Toro og Spaghetti Capri. Vi vasker av og til bilen. Vi har "stolen" med klær som er midt i mellom rene og skitne. Ungene ser litt mer på iPad enn de kanskje burde. Vi trener ukentlig (dvs, de dagene vi trener er teknisk sett plassert i en uke på kalenderen) Vi knuller litt av og til før vi legger oss. ... og alt det er totalt innafor. Det er så mye annet i livet vårt, så vi kan ikke dedikere tre timer hver dag til sanserik sex. Ei heller er vi så kåte at vi trenger et par orgasmer hver dag. Nyt og gled dere over at dere har funnet deres vei. Om det er 15 minutters sex et par ganger i uka; fantastisk. Dere lever livet som det passer dere og dere er fornøyd. Igjen, fantastisk. Ikke gå i fella å tro at det er så mye bedre alle andre steder. Det er det ikke. Vi andre er misunnelige på dere, ikke motsatt. This. Anonymkode: 861e9...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #28 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig med deg. Vi er i begynnelsen av 30 årene, vært par i 7 år. Noe funker bra for noen, noe annet for andre. Vi har vaniljesex, men ca 1 av 4 eller ca 1 -2 ganger i uken har sanse sex med teasing og stimulering i timesvis. Med mange orgasmer både til han og meg. Det er ingen orgasme grense på 1-2 orgasmer for han, med riktig stimuli av kroppen hans. Det gir oss uant nytelse for både han og meg som går over timer. Noen ganger en sjappis, varer typ 2 minutter og gir faktisk intense orgasmer for oss begge. Det blir variasjon mellom de 3 typene sex. Vi har sex 7 - 15 ganger i uken. Anonymkode: 392fd...e95 Teknisk sett faller alle de tre typene sex under vaniljesex 😉 Anonymkode: fb44b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #29 Del Skrevet 20 timer siden Smaken av vanilje er å foretrekke framfor følelsen av å bli kvalt. Anonymkode: db39e...95e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #30 Del Skrevet 20 timer siden Er ikke så fan av vanilje, men mannen min er det. Elsker han så utrolig høyt at jeg har vært villig til å ofre å oppleve det sexlivet jeg kanskje skulle ønske jeg hadde. Blir litt pliktfølelse over det hele. Anonymkode: c21ce...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hver sin lyst, alle tenner bare ikke på det samme. Vaniljesex for meg er det som er slitsomt, det er et skikkelig ork å prøve å få i gang lysten skikkelig og alt er tregt og tungt. Men gi meg min type greie og jeg er lettantent og kommer på et blunk. Det har ikke noe å gjøre med at jeg er mer spennende eller må ha så mye MER, jeg vil bare ha noen ANNET. Jeg kan godt droppe all vaniljesex for evig, det gir meg bare så lite. Anonymkode: fb44b...0c7 Er dette noe du er åpen om før sex blir aktuelt? Jeg er kun interessert i såkalt vaniljesex. Og sier det før vi kommer til sex. Er ikke interessert i noe annet Anonymkode: aa4c8...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 19 timer siden #32 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke så fan av vanilje, men mannen min er det. Elsker han så utrolig høyt at jeg har vært villig til å ofre å oppleve det sexlivet jeg kanskje skulle ønske jeg hadde. Blir litt pliktfølelse over det hele. Anonymkode: c21ce...f9f Unnskyld, men ikke helt bra med pliktsex. Jeg er litt som deg og ønsker noe mer enn vanilje, men hun er mer tilbakeholden. Jeg fantaserer om en del andre ting i senga, f.eks. trekant med en annen velutstyrt gutt/mann eller litt lett BDSM. Jeg blir veldig lett tent om hun initierer til sex så ikke pliktsex fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er relativt ekstrem innenfor BDSM og har kraftig tenning på saker som er helt på kanten mot skadelige. Det betyr ikke at jeg ikke tenner på kos og kjærlighet og helt vanlig, rolig sex. Jeg har ingen driv mot å jakte på den ekstreme tenninga, men vil i et lengre samliv ha behov for en seksuell variasjon. Forøvrig, at sexen ser vanlig ut, betyr ikke at den føles slik. Jeg tar og nyter å ha styringa. Jeg tenker det ikke er noe andre må utforske eller at andre skal ha behov for variasjon på samme måte som meg. Er du fornøyd, så er du fornøyd. Anonymkode: 32a9b...8b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg og mannen min har vært sammen i 20 år, har barn og er i begynnelsen av 40-åra. Vi har sex 3-4 ganger i uka, og koser og kysser mye utenom. Gjennom hele vårt forhold har vi hatt veldig tilfredsstillende sex, der begge som regel får minst 1 (og jeg ofte flere) orgasmer. Men vi har veldig vaniljesex, varierer mellom 3-4 stillinger vi liker, forspill er kyssing, stryking og slikking over hele kroppen, og kanskje 1-2 ganger i mnd slikker han meg. Jeg gir blowjobs litt for sjeldent kanskje, rett og slett fordi jeg elsker penetrering og er ego nok til å heller ville ha ham inni meg (er noen år siden han kunne ta flere runder etter hverandre. 😅). Som regel tar sex mellom 5 og 15 min fra start til slutt. Jeg kommer veldig lett, og lettere nå enn for 20 år siden. Vi har samkjørt lyst og er begge fornøyde med hyppighet og lengde. Men. Jeg lurte på idag, etter en helt fantastisk runde med tre orgasmer for min del, folk som har veldig varierte og avanserte sexliv, med leketøy og rollespill og swinging og bdsm. Er det fordi de ikke får så mye ut av vaniljesex som vi gjør? Jeg tenker jo når jeg leser her inne at vi er ganske kjedelige, men jeg er bare så TILFREDSSTILT! At jeg klarer ikke finne motivasjon for akrobatikk og timesvis lange økter og alt sammen. 😂 Jeg har ikke overskudd til alt det der, og jeg ser ikke vitsen siden det vi gjør funker så bra. Men kanskje det ikke funker så bra for alle de spennende folka, kanskje de bare ikke kommer så lett som meg og derfor trenger mer sexy undertøy og pisk og hva det nå er folk driver med. For min del virker det slitsomt, hvis jeg skulle gjøre alt det der for essensielt samme resultat som en kjappis på 15 min med mannen min. Jeg tenker alle må gjøre som de vil med andre samtykkende voksne mennesker altså, jeg bare funderte litt på dette idag. Har noen av dere noen svar til meg? Er alle greiene bare det dere trenger for å føle dere tilfredsstilt etter sex? Fordi 10 min inkl forspill ikke er nok? (jeg innser at jeg er litt unormalt lettantent og kommer lett, og at min kjære nok er VELDIG god i senga. 🥰) Anonymkode: ea9d4...028 Jeg er nok i andre enden av spekteret enn deg. Swinging og diverse artige fetisher, bring it on, selv om brorparten av sexen foregår i en seng med helt vanlige aktiviteter, som du beskriver. De ekstra krumspringene gjør intimiteten og opplevelsen av nærhet til fast partner enda sterkere, selv om man deler litt på godene, men dette er jo helt individuelt. Noen lever utmerket med knekkebrød til frokost og Fjordland til middag, mens andre reiser planeten rundt for nye matopplevelser. Ingen av delene er bedre enn det andre så lenge man selv er fornøyd med det man spiser. Svaret på spørsmålet ditt blir dermed at så lenge dere har det strålende med vaniljesex som gir dere det dere trenger av nærhet og orgasmer, og samtidig ikke virker særlig lystne på å utforske mer, så er det heller ingen grunn til det. Du/dere er ikke kjedelige i senga hvis dere ikke synes det selv. I tråder som omhandler leketøy, diverse fetisher og «avvik», så dukker jo naturligvis historiene om alskens krumspring og utstyr opp. Jeg tør allikevel påstå at en overveldende stor andel av sexen folk har består av to nakne mennesker i en seng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har for lengst prøvd det som er å prøve. Det jeg ikke har prøvd, er ting jeg ikke har noe interesse av. Faller alltid tilbake til god, gammel «vanilje». Har ikke erfart noe som helst innen sex jeg har ønsket å bringe varig inn i sexlivet. Fetisjer, kinks osv er fraværende som et fast inventar i mitt sexliv.Har null behov for variasjon. Jeg ønsker ikke sex ofte. Når jeg først vil ha sex, så skal den være så bra som mulig. Da er det ikke rom for å variere bare for å variere. Anonymkode: 79513...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Folk som har veldig varierte og avanserte sexliv, med leketøy og rollespill og swinging og bdsm. Er det fordi de ikke får så mye ut av vaniljesex som vi gjør? Jeg tenker jo når jeg leser her inne at vi er ganske kjedelige, men jeg er bare så TILFREDSSTILT! At jeg klarer ikke finne motivasjon for akrobatikk og timesvis lange økter og alt sammen. Jeg har ikke overskudd til alt det der, og jeg ser ikke vitsen siden det vi gjør funker så bra. Men kanskje det ikke funker så bra for alle de spennende folka, kanskje de bare ikke kommer så lett som meg og derfor trenger mer sexy undertøy og pisk og hva det nå er folk driver med. For min del virker det slitsomt, hvis jeg skulle gjøre alt det der for essensielt samme resultat som en kjappis på 15 min med mannen min. Jeg tenker alle må gjøre som de vil med andre samtykkende voksne mennesker altså, jeg bare funderte litt på dette idag. Har noen av dere noen svar til meg? Er alle greiene bare det dere trenger for å føle dere tilfredsstilt etter sex? Fordi 10 min inkl forspill ikke er nok?... Anonymkode: ea9d4...028 Det er fordi vi må bli tilfredsstilt på mye mer enn bare den fysiske sexen. Vi liker hardcore bdsm. Og kos! Og vi liker opplevelser som varer lenge. Vi setter av mininum 2+ timer til flørt, lek, sex og afterplay/kos. Det er spennende, deilig og beroligende. Vi har "vaniljesex" også, det er tilfredsstillende og vi orgasme av det, men for oss er det mer som et lite vorspiel til mer spicy sex etterpå. Og enegien vår er nok preget av maktlek, uanstendig hva vi gjør. Jeg liker feks å "smådominere" ham mens han knuller meg, og han "subber" som regel til meg selv om han er på topp. Ellers gjør vi mye som sikkert kan se voldsomt ut, for oss er det bare deilig og nært å gjøre ting begge synes er fine og synes vi trenger. Vet ikke om det går an å "forstå" hva vi får ut av det. Kanskje om du ser på det mer som sex + en slags hobby som begge elsker? Vi bruker mye tid, energi og penger på dette fordi det er viktig for oss. Jeg håper selvsagt at alle er like tilfreds i sitt sexliv som det vi er, og at folk selv vet hva de trenger 🥰 Anonymkode: f666a...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #37 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dette noe du er åpen om før sex blir aktuelt? Jeg er kun interessert i såkalt vaniljesex. Og sier det før vi kommer til sex. Er ikke interessert i noe annet Anonymkode: aa4c8...d0d Det er ikke noe jeg trenger å si, jeg skjønner på klininga hans hvor landet ligger og forholder meg til det. Anonymkode: fb44b...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå