AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:26 #1 Del Skrevet fredag kl 18:26 Vet noen av dere om Stabburets vegetarkjøttdeig har skiftet oppskrift? Lagde taco av noen pakker i dag, og den var ikke god lenger. Smakte og luktet som rehydrert soya tvp. Anonymkode: e7bb0...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:00 #2 Del Skrevet fredag kl 19:00 Si gjerne ifra om dere nylig har kjøpt den og syns den smaker likt som før og. 😅 Anonymkode: e7bb0...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:35 #3 Del Skrevet fredag kl 19:35 Linser er skikkelig godt til taco, det bruker vi. Anonymkode: 8da40...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Den gang jeg var veganer så brukte jeg stekte kikerter til taco. Ikke det du spør om, men det er et godt alternativ til disse etterligningene. Sprøsteke dem og blande inn tacokrydder til slutt (og evnt mose dem). Sunnere sånn mtp hvor mye tilsetningsstoffer det er i disse kjøtt-etterligningene. Mtp endring i smak på produktet dere kjøpte, så ville jeg kontaktet produsenten for å høre. Kan ha vært feilprodukt. Anonymkode: ac45f...471 Endret 9 timer siden av Christina82 Endret moderert innlegg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den gang jeg var veganer så brukte jeg stekte kikerter til taco. Ikke det du spør om, men det er et godt alternativ til disse etterligningene. Sprøsteke dem og blande inn tacokrydder til slutt (og evnt mose dem). Sunnere sånn mtp hvor mye tilsetningsstoffer det er i disse kjøtt-etterligningene. Mtp endring i smak på produktet dere kjøpte, så ville jeg kontaktet produsenten for å høre. Kan ha vært feilprodukt. Anonymkode: ac45f...471 Ja, vi har allerede begynt å med å blande inn to ulike typer bønner sammen med én pakke kjøttdeig. Handler jo om at vi er vant til kjøttdeig, så det er fint å spise noe som ligner det kjente. Syns nå de ser ganske sunne ut disse kjøttdeigene , sammenlignet med fettinnhold og mettet fett i vanlig kjøttdeig. Det sunneste hadde nok vært å droppe taco, med torillachips og salsa på glass og det hele, men det vil vi ikke. Å sprøsteke kikerter? Hadde du i olje da? Og ikke noe vann? Ble det ikke litt tørt? Anonymkode: e7bb0...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, vi har allerede begynt å med å blande inn to ulike typer bønner sammen med én pakke kjøttdeig. Handler jo om at vi er vant til kjøttdeig, så det er fint å spise noe som ligner det kjente. Syns nå de ser ganske sunne ut disse kjøttdeigene , sammenlignet med fettinnhold og mettet fett i vanlig kjøttdeig. Det sunneste hadde nok vært å droppe taco, med torillachips og salsa på glass og det hele, men det vil vi ikke. Å sprøsteke kikerter? Hadde du i olje da? Og ikke noe vann? Ble det ikke litt tørt? Anonymkode: e7bb0...4f8 Vegetabilske farser er ikke et sunnere valg selv om det er mindre fett. Næringen i kjøtt er mye bedre, og er et rent produkt uten tilsetninger. Det er en grunn til at jeg ikke er veganer lenger, fikk mye helseproblemer i det lange løp. Ja, hadde i olje og diverse krydder. Syns ikke det var tørt, men det vil jo selvsagt ikke smake som "kjøttdeig". Smaksmessig så likte jeg det. Anonymkode: ac45f...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Jeg kan ikke noe om det selv, men jeg synes det er litt morsomt at de velger å bruke navnet kjøttdeig når meningen er å unngå kjøtt. 🤔 Anonymkode: 8f669...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå