AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Og hvor lenge har relasjonen vart? Anonymkode: 6f7e7...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar På jobb. Eller første gang på VGS. Han var læreren min i ett fag. Så plutselig en dag sto han her på jobben min, fant tonen med en gang. Etter flere møter på jobb sa jeg bare rett ut jeg var sykt crusha på han hele VGS. Og da fikk jeg nr hans. Helt sykt cliche heile greia, men og veldig sexy. Han er 25år eldre enn meg. Anonymkode: 3aa62...a71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På jobb. Eller første gang på VGS. Han var læreren min i ett fag. Så plutselig en dag sto han her på jobben min, fant tonen med en gang. Etter flere møter på jobb sa jeg bare rett ut jeg var sykt crusha på han hele VGS. Og da fikk jeg nr hans. Helt sykt cliche heile greia, men og veldig sexy. Han er 25år eldre enn meg. Anonymkode: 3aa62...a71 Jeg er forøvrig gift med to barn. Han singel og bor alene. Har holdt på et halvt års tid nå. Anonymkode: 3aa62...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er forøvrig gift med to barn. Han singel og bor alene. Har holdt på et halvt års tid nå. Anonymkode: 3aa62...a71 Hvor gammel er du og elskeren? Anonymkode: 6f7e7...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar Jeg hadde en elsker da jeg var singel. Møtte ham på gaysir. k40 Anonymkode: 72aae...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er forøvrig gift med to barn. Han singel og bor alene. Har holdt på et halvt års tid nå. Anonymkode: 3aa62...a71 Hva er grunnen til at du velger å ha en på si? Er du ikke lykkelig i ekteskapet? Eller har dere åpent forhold? Anonymkode: 74294...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Møttes på jobb, har holdt på i drøyt 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar På hotell når jeg er på jobbreise i hans by. Ca. en gang per mnd. Anonymkode: 113d2...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå