Gå til innhold

Det luktet av barnet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnehagebarn 3-4 ganger i uken , oftere på sommer.  Utrolig mye dritt inne i bhg og pålegg i går, vil ikke has barn som er fulle av møkk eller lukter 

Anonymkode: 73bf1...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 17.55):

2 ganger i uka er for lite! Det er d u som er sjefen! Det er jo bare å bære henne i dusjen og skru på vannet! De kan jo ikke vite forskjell på rett og galt! 

Anonymkode: 7f8a2...5c3

Hæ???? Jeg bader min 4åring hver fredag 😅 Så én gang i uka med mindre det er noe spesielt. Helsestasjon sier der er bra mtp hud og allergier????

Anonymkode: 3391d...ac8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 18.29):

Dusjer og vasker håret på 5-åringen tre ganger i uken, men går over med klut i armhuler, ansikt og underliv hver dag.

Anonymkode: 33df9...a6d

Klut hva f lever du på 30 tallet ? Spyl han med vann under dusjen god dammit

Anonymkode: e3f24...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 17.34):

Jeg hadde besøk av nabogutten en dag her...og det kuktet av han....som i udusjet.........og mener at foreldre bør skjerpe seg...en 9åring som lukter....mine barn dusjes annenhver dag...noe annet er ekkelt.....hvor ofte vasker dere barna deres...? 

Anonymkode: 7f8a2...5c3

Fortell foreldrene? Enn å dømme over internett?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ???? Jeg bader min 4åring hver fredag 😅 Så én gang i uka med mindre det er noe spesielt. Helsestasjon sier der er bra mtp hud og allergier????

Anonymkode: 3391d...ac8

Man bør ikke dusje for ofte, spesielt ikke små barn med sensitiv hud.

Hvis det ikke er noe spesielt som gjør at de bør dusje oftere. Hår 1 gang i uken. Men hender, ansikt og skritt bør vaskes hver dag. Jeg bruker også klut, selv om det ble antyder at jeg da var fra 30-tallet. Har vann i vasken med såpe, også vasker de seg selv, jeg hjelper til.

Anonymkode: f8aa9...fa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...