AnonymBruker Skrevet 26. januar #21 Del Skrevet 26. januar Eric_B skrev (På 24.1.2025 den 16.17): Få deg en pulsklokke. Pulsen og blodtrykk på legekontoret er generelt høyere enn snittet i løpet av døgnet. Du kan fint komme ned på 80 ganske kjapt med å belaste hjertet ditt med trening regelmessig et halvårs tid. Tipper du er der allerede i snitt når du har 100 på legekontoret. Tren litt og gå ned 15 kg så tenker jeg du har 60-tallet ved hvile. Jeg har Apple Watch og sjekket pulsen min der. Jeg var faktisk nede i 80 der. TS Anonymkode: 9dbcc...3f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Del Skrevet 27. januar Jeg er på veg ned i vekt og har gått ned fra en BMI på 36 til en BMI på 28. Livsstilsendring med både sunnere kosthold og regelmessig trening (verken veldig mye eller veldig hardt). Hvilepulsen har sunket fra ca 70 til mellom 50 og 55. Anonymkode: f51c9...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #23 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er på veg ned i vekt og har gått ned fra en BMI på 36 til en BMI på 28. Livsstilsendring med både sunnere kosthold og regelmessig trening (verken veldig mye eller veldig hardt). Hvilepulsen har sunket fra ca 70 til mellom 50 og 55. Anonymkode: f51c9...a3b Godt jobba! Prøver en livsstilsendring jeg også. TS Anonymkode: 9dbcc...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #24 Del Skrevet 27. januar Går fast turer med hund, men den er blitt eldre og treger, turene er ikke trim lengre. Vi la på oss i takt, hunden og jeg 😅 Nå lar jeg henne løpe fritt i skogen med meg mens jeg løper noen runder. Ikke noe voldsommer greier, 2-3 km noen ganger i uken i tillegg til våre andre rusleturer. Passer litt på maten og har gått ned 5 kg. Har da fått hvilepuls ned fra 58-62 til 48-50. Anonymkode: 519d1...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #25 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går fast turer med hund, men den er blitt eldre og treger, turene er ikke trim lengre. Vi la på oss i takt, hunden og jeg 😅 Nå lar jeg henne løpe fritt i skogen med meg mens jeg løper noen runder. Ikke noe voldsommer greier, 2-3 km noen ganger i uken i tillegg til våre andre rusleturer. Passer litt på maten og har gått ned 5 kg. Har da fått hvilepuls ned fra 58-62 til 48-50. Anonymkode: 519d1...e1d Takk! TS Anonymkode: 9dbcc...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå