AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Saken er: skal jeg bare glemme min siste ex? Føler ar han vil" holde meg på gress" ....har han andre? Disse spørsmålene gnager meg innvendig opp......vær snill og hjelpe..takk💗 Anonymkode: 942b4...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Ingen? Anonymkode: 942b4...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Start en tråd på det i vennskap og kjærlighetsrelasjoner? Det er mange som har opplevd det samme som kan dele sin erfaring. Det finnes tegn på at noen vil holde deg på gress som folk kan kjenne igjen. Anonymkode: f0977...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Et godt råd. En ex er en ex med god grunn.. Anonymkode: 95440...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 14.51): Saken er: skal jeg bare glemme min siste ex? Føler ar han vil" holde meg på gress" ....har han andre? Disse spørsmålene gnager meg innvendig opp......vær snill og hjelpe..takk💗 Anonymkode: 942b4...db4 Jeg ser at dette forholdet eller relasjonen med denne eksen har gitt deg mye, men at minst én viktig ting har manglet hele veien. Det kommer ikke til å komme nå, eller noen gang. Selv om det er skummelt å gi slipp og ikke vite hva som skjer, så er det din vei videre fra dette. Ta den sorgen, si takk og farvell til dette her, og gå modig mot en ny fremtid. Det venter bedre ting og du vil føle at du kan puste igjen, dette her har tynget deg mer ned enn du egentlig er klar over. Anonymkode: 4972d...e0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Har du ikke den sikre trygge gode følelsen inni deg, som at du vet er rett, er det med exen din ekte langvarig, kjærlighet? Kan hende dere var ment som kortvarig forhold for å begge lære noe og komme videre til neste steg hvor du møter en annen som er bedre enn din ex. Anonymkode: 3f010...ffb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå