AnonymBruker Skrevet 26. januar #101 Del Skrevet 26. januar Det var merkelig mye misjonering fra en bruker her. Hva med å bruke kreftene på de som bor sammen, med alle mulige forpliktelser, men likevel kommer til å gå fra hverandre? Kanskje de hadde ønsket at de skapte seg noen godværsdager de også? Anonymkode: 40be0...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #102 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det var merkelig mye misjonering fra en bruker her. Hva med å bruke kreftene på de som bor sammen, med alle mulige forpliktelser, men likevel kommer til å gå fra hverandre? Kanskje de hadde ønsket at de skapte seg noen godværsdager de også? Anonymkode: 40be0...ecf Kanskje fordi det er særboere som diskuteres her. Ellers skjønte jeg ikke helt hva du mente. Anonymkode: 2cbbd...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #103 Del Skrevet 26. januar Spesielt kvinner kjenner på at de ikke lenger må fungere som ubetalt vaske- og hushjelp, koordinator og drivkraft for at de skal kunne ha et sted å bo. Kvinner tjener sine egne penger nå, og hvis det er flere ulemper enn fordeler å bo med en mann så er det stadig flere som lar være. Jeg bor selv alene etter et 20 år langt ekteskap med en stadig mer egoistisk rotegubbe, og jeg elsker det!! Jeg har ikke levert inn separasjonspapirer, det siste jeg ønsker inn i mitt liv er enda en mann. Jeg klarer da å feire høytider sammen med barnas far. Men å bo sammen igjen, noensinne?? Nei takk, han får gå rundt i møkka si sjøl 🤣 Anonymkode: 9fb63...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå