Gå til innhold

når er man "lettvinn"? :)

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ser ikke ned på gutter som er løse på tråden, på samme måte som med jenter. Jeg ser mer ned på damene som er det. Ja, faktisk. :)

Er det lov å spørre hvor mange partnere du har hatt siden du kan tillate deg og se ned på andre kvinner for deres valg?

Selv har jeg hatt svært få partnere. Og blir ansett som litt prippen. Men de valgene andre kvinner gjør er fortsatt deres valg. En av mine venninner som har hatt mer enn dobbelt så mange partnere som meg, er også en av de menneskene jeg kjenner som er raskest til å fordømme andre kvinner igjen. Lurer litt på hva sånt kommer av jeg?

Forøvrig så dømmer jeg nok lettere menn som har hatt mange partnere enn kvinner. Når det gjelder hvem jeg selv har sex med så anser jeg at jeg må ta ansvaret selv. Det blir helt meningsløst å skylde på hans tidligere partnere dersom jeg selv velger å ha sex med mannen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Nei, bare veldig naiv og godtroende. For han jeg puler har lovet meg at han er jomfru. :)

Da er det vel bare hahn du bør være sinna på, som har løyet for deg.

Gjest Gjesta
Skrevet
Men det er vel strengt talt større sjangse for at man får clamydia hvis man har pult flere? :)

Selvfølgelig er det det. Men å sette folk som har/har hatt klamydia i en har-hora-rundt-bås blir for teit ;)

Gjest Stell@
Skrevet
Da er det vel bare hahn du bør være sinna på, som har løyet for deg.

Ja, han også. Og den forrige jenta som ga han clamydia. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Men det er vel strengt talt større sjangse for at man får clamydia hvis man har pult flere? :)

Der drar jeg i tvil at antallet har noe å si. Som alwa sier one shag is all you need.

Gjest Stell@
Skrevet
Selvfølgelig er det det. Men å sette folk som har/har hatt klamydia i en har-hora-rundt-bås blir for teit ;)

Mye mulig, men jeg velger fortsatt å sette de i bås da. :)

Gjest Stell@
Skrevet
Der drar jeg i tvil at antallet har noe å si. Som alwa sier one shag is all you need.

men kjære vene, det sier da seg selv.

Selvfølgelig KAN man få clamydia første gang man har sex f.x, men det er da strengt talt større sjangse for at man får det hvis man ha pult flere. :grine2:

hallo? hallo? *banke på*

Skrevet

Jeezes Kraist!

Man er vel ikke hore fordi om man ikke bruker kondom? Bare veldig uforsiktig og kanskje litt dum og naiv (ikke vondt ment).

Og man trenger ikke være lettvinn fordi om man har et ONS. Men om det skjer hele tiden kan man jo begynne å lure.

Dessuten synes jeg det er like ille med gutter som ligger rundt som med jenter. Men jeg har vanskeligere for å forstå jentene, rett og slett fordi jeg er jente selv og ikke ser poenget med å la Gud og hvermann putte tissen sin inn i diverse åpninger på kroppen min.

Og hvor ekkelt er det vel ikke med guttene som har hatt tissen sin i alle jentene i mils omkrets? Æsj, ser for meg ekle ting... Tenk om de ikke vasker den ordentlig... YUK...

Nåvel. Lettvinn? Da er du ukritisk til hvem du lar ta del i ditt sexliv.

Gjest Stell@
Skrevet
"Lettvint": meg for 10 år siden.

Ikke lettvint: meg nå.

Kanskje lettvint: den du er sammen med for øyeblikket, Stell@... Og deg, min nabo, min venninne...eller hvem som helst andre. Hva er poenget ditt?

Ingenting, jeg lurte da bare på hva definisjonen på hva en hore/ludder var.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hva er poenget ditt?

Hun har ikke noe poeng. Hun er et troll.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ingenting, jeg lurte da bare på hva definisjonen på hva en hore/ludder var.

Definisjonen på en hore er en som tar betalt for sex.

Gjest Stell@
Skrevet
Er det lov å spørre hvor mange partnere du har hatt siden du kan tillate deg og se ned på andre kvinner for deres valg?

Selv har jeg hatt svært få partnere. Og blir ansett som litt prippen. Men de valgene andre kvinner gjør er fortsatt deres valg. En av mine venninner som har hatt mer enn dobbelt så mange partnere som meg, er også en av de menneskene jeg kjenner som er raskest til å fordømme andre kvinner igjen. Lurer litt på hva sånt kommer av jeg?

Forøvrig så dømmer jeg nok lettere menn som har hatt mange partnere enn kvinner. Når det gjelder hvem jeg selv har sex med så anser jeg at jeg må ta ansvaret selv. Det blir helt meningsløst å skylde på hans tidligere partnere dersom jeg selv velger å ha sex med mannen.

Ja, det er lov å spørre, men får du noe svar? Næææi!! :smilbla:

Resten du skrev, er jeg som du ser helt uenig i.

Gjest Gjesta
Skrevet
Mye mulig, men jeg velger fortsatt å sette de i bås da. :)

Ja ja, deg om det :blunke:

Gjest Stell@
Skrevet
Hun har ikke noe poeng. Hun er et troll.

du har rett i at hovedinnlegget mitt ikke har særlig til poeng da jeg spurte om hva definisjonen på en hore/ludder var.

troll? ja kall meg hva du vil. :)

Gjest Stell@
Skrevet
Definisjonen på en hore er en som tar betalt for sex.

Ja, det er det som er politisk korrekt ja. Men egentlig så er det ikke det nå lenger.

Nå er en hore en som har hatt mange sexpartnere, en som ikke bruker kondom (ofte), en som har ONS, en som har en elsker(e) (æsj), også videre.

Jeg kunne ha holdt på i det uendelige. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke nå lenger? Lurer på hvem som har bestemt det.

Gjest Bellatrix
Skrevet
horeI -n  el. hora, -r ( arkais.) gift kvinne som gjør seg skyldig i hor; (i moderne spr. især) prostituert:

Dette står i ordbpka. Men det er vel feil, det da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har heller aldri hatt klamydia,vært lettvint eller "hora rundt" som blir sagt her. Men føler man seg bedre av å se ned på mennesker som har hatt et "aktiv" og anderledes sexliv enn en selv da?

Folk er forkjellige og velger å leve sitt liv på sin måte, og det har de da all rett til å gjøre. Å sette andre mennesker i bås kun fordi de velger å leve anderledes enn en selv, det sier faktisk en hel del om personen som setter de i bås enn de som blir satt der.

Gjest Stell@
Skrevet
Ikke nå lenger? Lurer på hvem som har bestemt det.

samfunnet. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har heller aldri hatt klamydia,vært lettvint eller "hora rundt" som blir sagt her. Men føler man seg bedre av å se ned på mennesker som har hatt et "aktiv" og anderledes sexliv enn en selv da?

Folk er forkjellige og velger å leve sitt liv på sin måte, og det har de da all rett til å gjøre. Å sette andre mennesker i bås kun fordi de velger å leve anderledes enn en selv, det sier faktisk en hel del om personen som setter de i bås enn de som blir satt der.

Sant nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...