Gå til innhold

når er man "lettvinn"? :)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes man er lett på tråden når man sier "ja" til sex hver gang noen spør, uansett hvem som spør. Men det er min mening. ;)

Ellers kan man jo også være lettvint i et forhold? Dersom man sier ja til sex hver gang partneren spør, altså. Lettvint sex for partnere, altså er man lett på tråden.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Nettopp.. Det er sannsynligvis litt der kjønnsforskjellene i oppfatningen ligger: gutta spør, jentene aksepterer. Aksepterer de for mye er de "lettvinte" Gutta aksepterer ofte ikke så mye (fra jenter) fordi det ikke er tradisjon for at jenter sjekker gutter. Derfor er gutter som har pult mye rundt, ikke lettvinte, men dyktige.

Gjest Gjest
Skrevet
Derfor er gutter som har pult mye rundt, ikke lettvinte, men dyktige.

:kvalm:

Unnskyld. Det er min første og forhåpentligvis eneste erfaring med denne smileyen. Men det dreier seg om min oppfattning av de gutta.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Nettopp.. Det er sannsynligvis litt der kjønnsforskjellene i oppfatningen ligger: gutta spør, jentene aksepterer. Aksepterer de for mye er de "lettvinte" Gutta aksepterer ofte ikke så mye (fra jenter) fordi det ikke er tradisjon for at jenter sjekker gutter. Derfor er gutter som har pult mye rundt, ikke lettvinte, men dyktige.

Er nok noe i det ja :)

Gjest Gjest
Skrevet

Man er lettvint når man som kvinne gjør følgende:

- Blir med en mann hjem hver helg (en ny en hver helg..)

- Kler av seg ukritisk

- Stripper og blotter seg

- Setter seg overskrevs på fanget til en fremmed mann

- Har sex med alle hun ser

- Har dildoer og leketøy i nattbordskuffen

- Er blond og smiler hele tiden

- Går med ultradype utringninger

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe, jeg skjønte at det var et smutthull i loven om hvem som er "lettvinte"..

Jeg er en dame som alltid sjekker selv, så jeg er i katagorien "dyktig" jeg da?

Bare lurer litt; er de mannfolkene jeg sjekker opp i så fall "lettvinte"?

Ps: Har aldri hatt noen kjønnssykdommer så jeg har visst også et visst moralsk forsprang på dem som har hatt sånt også :D

Det er sikkert fordi jeg er "dyktig". Eller jeg er jo egentlig dobbelt-dyktig :)

Skrevet
men kjære vene, det sier da seg selv.

Selvfølgelig KAN man få clamydia første gang man har sex f.x, men det er da strengt talt større sjangse for at man får det hvis man ha pult flere.  :grine2:

hallo? hallo? *banke på*

Spiller ingen rolle hvor mange du har sex med. Har den ene personen chlamydia, herpes, gonore osv osv så blir du smittet. Bruk kondom!

Jeg gidder heller ikke å kalle noen for lettvindt. Det blir for dumt. Selvsagt kan jeg bli litt sjokkert over noen av valgene andre tar, men det er deres liv.

Gjest StoreSky
Skrevet

alert: FORUMTROLL!! ikke mat - blir bare verre...

Gjest -eline-
Skrevet
Man er lettvint når man som kvinne gjør følgende:

- Blir med en mann hjem hver helg (en ny en hver helg..)

- Kler av seg ukritisk

- Stripper og blotter seg

- Setter seg overskrevs på fanget til en fremmed mann

- Har sex med alle hun ser

- Har dildoer og leketøy i nattbordskuffen

- Er blond og smiler hele tiden

- Går med ultradype utringninger

...steike jeg er lettvint! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker også sex! Dere som har problemer med det kan gjerne skjelle meg ut eller snakke stygt om meg hvis det er ønskelig. Alltid greit å hjelpe til slik at andre kan føle seg bedre og mer vel :)

Andre kommenter om mitt veldig interessante sexliv mottas også.

Viktig å aktivisere folk. Kommer dog ikke til å svare i helgene og endel av ukedagene da jeg er opptatt med å sjekke nye tilfeldige menn.

Skrevet
alert: FORUMTROLL!! ikke mat - blir bare verre...

:ler:

Men utrolig mange som ikke klarer å la være. Har hatt litt problemer selv :-D

Gjest nobilian
Skrevet
Hvordan er en person som er løs på tråden?

Definer en person som er lettvinn på det seksuelle plan. :smilbla:

Om jeg får deg til sengs...DA er du lettvint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...