AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Vi ble ikke enige.. Mime topp 3 hatet han og samme andre veien.. Til slutt laget jeg en liste over mine favoritter og navn jeg likte, og han valgte ett av dem. Så ungen endte egentlig opp med et navn ingen av oss hadde som favoritt (liker navnet nå da, det er jo verdens beste sitt navn) Anonymkode: bb182...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Harald, Kristian, Ole... De navnene er jo ekstremt kjedelige. Anonymkode: 2a667...49d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar Ta dere en tur på gravplassen og se om det dukker opp et navn der. Mange fine, litt sjeldne navn rundtom. Anonymkode: dd33a...8a4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De navnene er jo ekstremt kjedelige. Anonymkode: 2a667...49d Det er et navn de skal velge. Det trenger faktisk ikke å være så spennende. Selv om jeg blir nysgjerrig på eksempler på spennende navn. Fortell meg gjerne noen Anonymkode: 3a493...1db 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar Gjør som et vennepar av meg. Der fikk besteforeldrene i oppgave å finne navn. Mine venner fikk vite hva barnet skulle hete den dagen det ble født. Anonymkode: e1f09...add 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilamann Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar Jeg fikk forklart det slik fra min kone at ved stemmelikhet hadde mor dobbeltstemme. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvilke navn liker du da? Nathaniel og sånne? Anonymkode: 09561...cc8 Nei grøss og gru. Bibelske navn utgår med høye kneløft for min del. jeg liker feks Vemund, Tord, Einar og Tarjei Anonymkode: 329c7...8c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei grøss og gru. Bibelske navn utgår med høye kneløft for min del. jeg liker feks Vemund, Tord, Einar og Tarjei Anonymkode: 329c7...8c3 Hva liker mannen din da? Så får vi sett hvor langt dere står fra hverandre navnemessig og komme med navnetips (om du ønsker?) Anonymkode: 743ac...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei grøss og gru. Bibelske navn utgår med høye kneløft for min del. jeg liker feks Vemund, Tord, Einar og Tarjei Anonymkode: 329c7...8c3 Altså, smaken er som baken. Jeg syns Tarjei er et veldig tungvint navn som guttungen og vennene hans antakeligvis ikke vil klare å uttale før de er 4-5 år. Anonymkode: d2568...37f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar Det er ingen grunn til at dere trenger å ha et navn klart før barnet er født. La det ligge frem til mai/juni og ta opp tråden igjen da. Anonymkode: 67642...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #31 Del Skrevet 24. januar Gratulerer med graviditeten, håper dere finner ut av det❤️ Du har jo fått mange gode forslag her. Hva med Jens August? Anonymkode: dd078...f3c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. januar #32 Del Skrevet 24. januar missLynch skrev (1 time siden): Synes det er en selvfølge at det er den som skal gå 9 måneder gravid, og føde ut et hode på str med typ en honningmelon som får siste ord i navnedisputten 😇 Det burde være en selvfølge. For en merkelig holdning. Det blir ikke barn uten fars bidrag og det er ikke menn som har bestemt at mor bærer frem. Jeg ville valgt Viljar/Vinjar hvis jeg hadde fått en gutt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #33 Del Skrevet 24. januar Jeg ville latt det ligge en stund, dere har jo nesten et helt år på dere. Gå så gjennom mannens forslag og smak på de, kanskje du liker de bedre etter hvert. Eller kanskje han liker et av dine forslag etter å ha tenkt på det noen uker? Anonymkode: 2229d...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #34 Del Skrevet 24. januar Har dere noen spesielle assosiasjoner til navnene? Jeg hadde sett til en av mine, navnet er samme som en venn av min bror og han har en sånn behagelig smittsom ro over seg og jaggu har ikke min sønn også det. Ett annet av mine ble født med navnet sitt nermest skrevet på seg så jeg pleier å si at det valgte hun selv. Anonymkode: 83ff5...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #35 Del Skrevet 24. januar Jeg tror et foreldrepar i klassen min ikke ble helt enige, for den ungen har både 4 fornavn og 4 etternavn. Så det er jo alltids en mulighet å velge litt hver. Anonymkode: 22261...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #36 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nei grøss og gru. Bibelske navn utgår med høye kneløft for min del. jeg liker feks Vemund, Tord, Einar og Tarjei Anonymkode: 329c7...8c3 Synes Tarjei er veldig fint ❤️ Anonymkode: b9d89...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #37 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Altså, smaken er som baken. Jeg syns Tarjei er et veldig tungvint navn som guttungen og vennene hans antakeligvis ikke vil klare å uttale før de er 4-5 år. Anonymkode: d2568...37f Javel?😅 Men så skal han kanskje leve i 80 år til etter det da. Velger jo ikke navn basert på hva han klarer å uttale de første 4 årene av sitt liv. Anonymkode: 4d4aa...035 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar Hvis du liker norrøne navn og han navn som er mer anglofile, så har dere en utfordring. Kanskje gi det litt tid og forsøke å finne noe som begge kan like. Navn som Martin, Kristian og Johan er jo veldig klassiske og fungerer fint i utlandet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #39 Del Skrevet 24. januar Da skal han hete Knut. Neida, navnet kommer nok til dere når barnet blir født og dere ser mer av personligheten og lynnet, i mellomtiden blir det nok hetende knerten. Anonymkode: 21e91...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 24. januar #40 Del Skrevet 24. januar Hadde dere bare ett navn dere begge likte til første? Er det samme kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå