AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hei kjære dere Til deg som har vært gjennom operasjoner og har hatt behov for kompresjonstøy i en tid hvor absolutt alle forsikringsselskap har satt strek. Hvor har du fått dekt kompresjonstøy og pulsator? Led meg på rett vei og del med meg hvilke fysio. Her er det mye trynefaktor. Noen får, andre får ikke. Noen skriver lymfødem i diagnose for å gi jenter med lipødem klær og behandling. Tusen tusen takk for hjelp - fra en som er i tidlig trettiårene, midt i behandlingsløpet, og har nok å betale for operasjon. Ønsker å få dekt tøy og pulsator. Motløs. Anonymkode: d8914...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Sjekk ut behandlingshjelpemidler.no Trykk deg inn på "forbruksmateriell" og les om du kanskje kan kvalifisere til å få det dekket av helseforetakene. Anonymkode: e60c0...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei kjære dere Til deg som har vært gjennom operasjoner og har hatt behov for kompresjonstøy i en tid hvor absolutt alle forsikringsselskap har satt strek. Hvor har du fått dekt kompresjonstøy og pulsator? Led meg på rett vei og del med meg hvilke fysio. Her er det mye trynefaktor. Noen får, andre får ikke. Noen skriver lymfødem i diagnose for å gi jenter med lipødem klær og behandling. Tusen tusen takk for hjelp - fra en som er i tidlig trettiårene, midt i behandlingsløpet, og har nok å betale for operasjon. Ønsker å få dekt tøy og pulsator. Motløs. Anonymkode: d8914...eee Hvor bor du og har du gått gjennom et prosjekt/forskning på lipødem? De som fikk slippe inn på lipødem klinikken var vel bare dem som var obs tidlig når prosjektet var nytt? Ødem sykdommer er noe nesten ingen kan noe om, og der vi pasienter må lære opp helsepersonell. Nokså håpløst for de fleste så velkommen i «klubben». Anonymkode: c02f4...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå