Blått Skrevet fredag kl 18:36 #21 Del Skrevet fredag kl 18:36 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det TS mener er at han han blir valgt bort før han rekker å si hei. Anonymkode: 45796...bf5 Jeg har blitt valgt bort fordi jeg har barn, er for gammel, er for rar, for spesiell og mange flere grunner. Det er sånn livet er. Vi kan ikke bli likt av og alle vil ikke finne oss attraktive, men vi kan velge å fokusere på de gode menneskene i livet vårt som trives med oss og ser godt i oss ☺️ Endret fredag kl 18:37 av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:46 #22 Del Skrevet fredag kl 18:46 Blått skrev (6 minutter siden): Jeg har blitt valgt bort fordi jeg har barn, er for gammel, er for rar, for spesiell og mange flere grunner. Det er sånn livet er. Vi kan ikke bli likt av og alle vil ikke finne oss attraktive, men vi kan velge å fokusere på de gode menneskene i livet vårt som trives med oss og ser godt i oss ☺️ Hvor rar er du da, på en skala fra 1 til 10? Poenget er at TS blir avvist pga. sin kropp før noen vet om han er rar eller ikke. Anonymkode: 45796...bf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet fredag kl 19:17 #23 Del Skrevet fredag kl 19:17 Tinder er ganske nytteløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:29 #24 Del Skrevet fredag kl 19:29 Tinder er nytteløst for 95% av menn Anonymkode: e2639...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:32 #25 Del Skrevet fredag kl 19:32 Høyden er ikke problemet i mitt tilfelle. Men man må være morsom ☺️☺️ Forstår ikke hvorfor kvinner er så opphengt i høyden til menn. K47 Anonymkode: 5a69d...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet fredag kl 19:46 #26 Del Skrevet fredag kl 19:46 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er at TS blir avvist pga. sin kropp før noen vet om han er rar eller ikke. Anonymkode: 45796...bf5 Poenget er at dersom du har bestemt deg for at det er håpløst så er det håpløst Har man bestemt seg for at det ikke går, så ja da, går det ikke. Ingenting som skjer om man ikke har troen på det selv. Men jeg avslutter her. Jeg syns du har veldig negativ energi og sånt ønsker jeg ikke å omgi meg med. Som jeg skrev i det første innlegget mitt. Positiv energi er sexy. Vi ønsker å nyte og kose oss i livet ❤️ Endret fredag kl 19:50 av Blått 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:57 #27 Del Skrevet fredag kl 19:57 Blått skrev (4 minutter siden): Poenget er at dersom du har bestemt deg for at det er håpløst så er det håpløst Har man bestemt seg for at det ikke går, så ja da, går det ikke. Ingenting som skjer om man ikke har troen på det selv. Men jeg avslutter her. Jeg syns du har veldig negativ energi og sånt ønsker jeg ikke å omgi meg med. Som jeg skrev i det første innlegget mitt. Positiv energi er sexy. Vi ønsker å nyte og kose oss i livet ❤️ Jeg har bestemt at det er håpløst basert på erfaring. Sånn fungerer hjernen. Jeg skulle gjerne vært blindt troende og selvsikker uten grunn Anonymkode: e2639...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:04 #28 Del Skrevet fredag kl 20:04 Blått skrev (14 minutter siden): Poenget er at dersom du har bestemt deg for at det er håpløst så er det håpløst Har man bestemt seg for at det ikke går, så ja da, går det ikke. Ingenting som skjer om man ikke har troen på det selv. Men jeg avslutter her. Jeg syns du har veldig negativ energi og sånt ønsker jeg ikke å omgi meg med. Som jeg skrev i det første innlegget mitt. Positiv energi er sexy. Vi ønsker å nyte og kose oss i livet ❤️ Joda, flott å være positiv, men det hjelper dessverre ikke TS dersom han er lavere enn grenseverdien kvinner setter på Tinder. Det kan godt hende at TS har troen på seg selv. Han er bare ikke fysisk høy nok. Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:14 #29 Del Skrevet fredag kl 20:14 171, da får man finne en dame på sin høyde. Det er flere kvinner på 170 (og under) enn over. Jeg er kvinne og høy, så jeg ønsker en høyere mann enn 171. Men jeg skjønner ikke de som er 165 selv og vil ha en mann på minst 185 etc. Jeg ønsker en mann på min høyde og oppover men noen cm lavere går greit. Jeg må ikke ha en 15 cm høyere:) Anonymkode: e6bc8...f85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:15 #30 Del Skrevet fredag kl 20:15 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Traff de kvinnene på Tinder? Anonymkode: 45796...bf5 Ja. Anonymkode: 02a0e...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:17 #31 Del Skrevet fredag kl 20:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor rar er du da, på en skala fra 1 til 10? Poenget er at TS blir avvist pga. sin kropp før noen vet om han er rar eller ikke. Anonymkode: 45796...bf5 Mange kvinner blir avvist fordi de ikke har pent ansikt, fordi de ikke er tynne, fordi de ikke har store pupper osv. Anonymkode: 02a0e...369 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:30 #32 Del Skrevet fredag kl 20:30 Jeg er lav selv og har vært på date og hatt forhold med menn som har vært fra 160 ish til over 2 meter. Både den laveste og høyeste (og en del andre mediumhøye) var uaktuelle som partnere. Men ikke pga høyden. Men pga personlighet og manglende kjemi. Han høye var for høy på pæra og arrogant og han laveste var for klagete og snakka dritt om andre. Jeg var i et forhold med en som var under 170 cm i 10 år og fikk barn med han. Det skjærte seg fordi han var utro. Grunnen til at jeg ble sammen med han i utgangspunktet var at han var svært sjarmerende og morsom. I dag er jeg sammen med en på 195. Visste ikke hvor høy han var før vi møttes første gang Irl. Så høyden var ikke det som avgjorde at jeg ville møte ham. Men at han var morsom, viste interesse for meg, var intelligent, ikke begynte å snakke om sex eller sende dickpic. Jeg tror du har en god sjanse dersom du jobber med selvtilliten din og ikke lar usikkerheten din stå i veien for deg (hvis du føler deg usikker pga høyden da). Det er som regel det som kan ødelegge. Men jeg tror det finnes et lokk for hver kjele. Alle de jeg har datet er i dag i forhold og har fått barn. Anonymkode: 25016...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:36 #33 Del Skrevet fredag kl 20:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mange kvinner blir avvist fordi de ikke har pent ansikt, fordi de ikke er tynne, fordi de ikke har store pupper osv. Anonymkode: 02a0e...369 Hele poenger her er at menn ikke legger inn disse grensene. Dersom de gjorde det ville de blitt ansett som perverse mannssjåvinister. Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:16 #34 Del Skrevet fredag kl 21:16 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bryr du deg om høyden til kvinner da? Anonymkode: 39e64...d23 Nei, jeg bryr meg ikke om høyden til kvinner. Har bare oppfatning av at kvinner på min alder er litt opphengt i at 1.80 er standard høyde. TS. Anonymkode: 7b545...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet fredag kl 21:24 #35 Del Skrevet fredag kl 21:24 Det er ikke nytteløst, jeg er ikke så mye høyere enn deg. Fire cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet fredag kl 21:36 #36 Del Skrevet fredag kl 21:36 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har bestemt at det er håpløst basert på erfaring. Sånn fungerer hjernen. Jeg skulle gjerne vært blindt troende og selvsikker uten grunn Anonymkode: e2639...f58 Da velger du å tape? Kom igjen da? Alle har komplekser for noe, ikke la de eie deg. Hør på Blått foran her! Man up!! Fram med kassa opp med haka. Ikke rot det til med klær og hår: https://jennenshoes.com.au/pages/how-to-look-taller-22-fashion-tips-for-shorter-guys Følger du dette, vil ingen tro at du ikke er høyere. Endret fredag kl 21:36 av A new man 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CZaC Skrevet 23 timer siden #37 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei, jeg bryr meg ikke om høyden til kvinner. Har bare oppfatning av at kvinner på min alder er litt opphengt i at 1.80 er standard høyde. TS. Anonymkode: 7b545...f5e Leste et sted at mange kvinner der har et minimumskrav på 1.80 Det der er jo selvfølgelig ikke noe å tenke på. Kjenner mange under 180 og har kanon hell med damer!✌️Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23 timer siden #38 Del Skrevet 23 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei, jeg bryr meg ikke om høyden til kvinner. Har bare oppfatning av at kvinner på min alder er litt opphengt i at 1.80 er standard høyde. TS. Anonymkode: 7b545...f5e Kvinner er veldig forskjellige, har forskjellig smak og preferanser. Noen kvinner er opphengt i høyde, noen kvinner er opphengt i penger, noen kvinner er opphengt i utseendet, noen kvinner er opphengt i kjemi osv. Det er bare sånn det er. Se rundt deg på gata hvem som er i et forhold. Du vil finne overvektige menn, lave menn, høye menn, lite attraktive menn, svært attraktive menn, menn uten utdanning, menn med utdanning. Det er ekstremt stor variasjon i hvem som er i et forhold. I parallellklassen til sønnen min så er det en pappa som er gift og har to barn. Han har betraktelig mye lavere enn meg. Jeg vet ikke hvor mye lavere, men jeg er 170 og han er såpass mye lavere at jeg merker det. Ikke bare 1-3 cm for det evner jeg faktisk ikke å legge merke til. På samme måte som menn er forskjellige og har forskjellige preferanser. Jeg har hatt en mann som fortalte meg, som kvinne på det tidspunktet 33 år, at jeg var for gammel for forhold og at kvinner i min alder hørte hjemme på museum. Han var 2 år eldre enn meg, og hva kan man si til det? Det såret utrolig mye da, for på det tidspunktet hadde jeg akkurat begynt å legge merke til rynkene, til at ansiktet henger også videre, så jeg følte meg veldig usikker på dette med alder. Nå, om noen hadde sagt det til meg i dag, så hadde det vært litt sånn whatever. Tror jeg derimot at alle menn er opphengt i alder på kvinner og mener det samme? Nei. Det er noe med at du må bare børste det av deg, dersom det skjer og si: "Ok, kult. Da skal jeg flytte oppmerksomheten min til en annen som liker meg for meg." Husk å OSE selvtillit. Du må EIE kompleksene dine og si til deg selv at du er god nok som du er! Det siste jeg vil si er at det beste er at du må ignorere all den negative energien som kommer i denne tråden. Det er sånn energi som er veldig ødeleggende for selvtilliten, og i bunn og grunn så handler dette om at de er mennesker som ikke unner andre å ha det godt selv når de selv ikke har fått til noe. Det er vanskelig å innse at når man feiler, så må man se innover, ta til seg ting og jobbe med seg selv, reflektere over hvorfor det går galt, og det er enklere å skylde på andre når det går galt fordi det fritar en selv for ansvar - men det er også sånn man blir sittende fast i ulykkeligheten! Høyden er bare et problem dersom du gjør det til et problem. VÆR STOLT AV DEN DU ER! Vær fornøyd, vær glad og vær blid. Dette kommer til å gå kjempefint! Masse lykke til på Tinder ❤️ Endret 23 timer siden av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 23 timer siden #39 Del Skrevet 23 timer siden A new man skrev (9 timer siden): Da velger du å tape? Kom igjen da? Alle har komplekser for noe, ikke la de eie deg. Hør på Blått foran her! Man up!! Fram med kassa opp med haka. Ikke rot det til med klær og hår: https://jennenshoes.com.au/pages/how-to-look-taller-22-fashion-tips-for-shorter-guys Følger du dette, vil ingen tro at du ikke er høyere. Utrolig godt sagt ❤️ Jeg er helt enig! Skulle gjort innlegget tusenvis av likes. Vi har alle noe som plager oss, men det er noe med at det ikke skal få definere hvem vi er som person. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #40 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hele poenger her er at menn ikke legger inn disse grensene. Dersom de gjorde det ville de blitt ansett som perverse mannssjåvinister. Anonymkode: 45796...bf5 Dette var faktisk et veldig godt poeng, har ikke tenkt på det slik før. TS: jeg kjenner en kjernekar på 168 som har en nydelig kjæreste. Hun er ca like høy. Nå møttes de ikke på en puleapp som tinder men i det virkelige liv. Tinder er altfor fysisk spekulativt, skjønner ikke at folk gidder være der. Anonymkode: f525d...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå