Gå til innhold

Nytteløst med Tinder når man er mann på 171 cm?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dra til Asia, mange lavere damer der. 

Anonymkode: b5cc5...55f

Nå har jeg lest det, også...

Det finnes da drøssevis av damer i Norge som er under 1,70 høye, trenger vel ikke dra til verdens ende for å finne en.

Alt dette tøvet om høyde. Må være temmelig tett i hodet for å tro at noe sånt er avgjørende. Vel, hvis et eller annet fjols har det som krav, så tror jeg ikke man skal ta det så nøye, altså... Med en god personlighet, hyggelig fremtoning, og intelligens, kommer man veldig langt.

Anonymkode: 3eae2...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gift med enn 171 cm høy mann som jeg traff på tinder og jeg er høyere :)

Anonymkode: de90f...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt livs kjærlighet er snill, loyal, kjempemorsom, romantisk, har orden på økonomi og livet sitt, er åpen og ærlig, oppmerksom på meg og mitt, ikke redd for å ta i et tak, solid og kjekk.

Han er også 176 cm, grønne øyne og mørkt blondt hår.

Høyde har _null_ å si, som ei tidlig her sa - ei det! Ikke kommenter, ikke lag en greie ut av høyden din. Det er like unaturlig og avtennende som å skulle lage en negativ greie ut av øyefarge. 

Anonymkode: 483ae...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg lest det, også...

Det finnes da drøssevis av damer i Norge som er under 1,70 høye, trenger vel ikke dra til verdens ende for å finne en.

Alt dette tøvet om høyde. Må være temmelig tett i hodet for å tro at noe sånt er avgjørende. Vel, hvis et eller annet fjols har det som krav, så tror jeg ikke man skal ta det så nøye, altså... Med en god personlighet, hyggelig fremtoning, og intelligens, kommer man veldig langt.

Anonymkode: 3eae2...c96

Beklager, men som høy kvinne blir en stor høydeforskjell heit feil. Heldigvis for TS er jeg et avvik, og gjennomsnittet for kvinner er under hans høyde 😊

Anonymkode: 74430...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 11.18):

Hei,

Er det nytteløst med Tinder når man er en ung mann på 171 cm?

Bor og studerer i en relativt liten by, så det er nesten ingen arenaer å treffe jevnaldrende kvinner i 20-årene. 

Anonymkode: 7b545...f5e

Hæ? Nei? De fineste fyrene jeg møtte i 20-åra var 171 cm. De var digge, morsomme og fantastiske i senga. 

Anonymkode: a453b...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...