AnonymBruker Skrevet 25. januar #41 Del Skrevet 25. januar Faktisk ikke vits for menn på tinder, hadde dratt på singeltreff, singeltur om jeg var deg. Anonymkode: b5cc5...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #42 Del Skrevet 25. januar A new man skrev (13 timer siden): Da velger du å tape? Kom igjen da? Alle har komplekser for noe, ikke la de eie deg. Hør på Blått foran her! Man up!! Fram med kassa opp med haka. Ikke rot det til med klær og hår: https://jennenshoes.com.au/pages/how-to-look-taller-22-fashion-tips-for-shorter-guys Følger du dette, vil ingen tro at du ikke er høyere. Jeg har ingen komplekser, men takk for oppmuntringen Anonymkode: e2639...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #43 Del Skrevet 25. januar A new man skrev (13 timer siden): Da velger du å tape? Kom igjen da? Alle har komplekser for noe, ikke la de eie deg. Hør på Blått foran her! Man up!! Fram med kassa opp med haka. Ikke rot det til med klær og hår: https://jennenshoes.com.au/pages/how-to-look-taller-22-fashion-tips-for-shorter-guys Følger du dette, vil ingen tro at du ikke er høyere. Tape? Er det de som velger å låse resten av livet til et annet menneske vinnerne? Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romantikk Skrevet 25. januar #44 Del Skrevet 25. januar Min kjæreste har jeg vært sammen med i 3 år. Han er170, og vi fant hverandre på Tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #45 Del Skrevet 25. januar CZaC skrev (4 timer siden): Leste et sted at mange kvinner der har et minimumskrav på 1.80 Det der er jo selvfølgelig ikke noe å tenke på. Kjenner mange under 180 og har kanon hell med damer!✌️Stå på! Men høye kvinner ønsker oftest en mann på den høyden. Hvorfor skal menn bli sure for det?:) En mann på 170 ønsker vel ikke først og fremst en kjæreste som er 10 cm høyere enn seg selv? Jeg synes jeg ser flere «lave» menn (under 180) enn menn over 180 rundt omkring. Og de fleste kvinner er lavere enn menn, så skjønner ikke det store problemet. Jeg som høy kvinne tror jeg har vanskeligere å finne en høyere mann, enn lave menn har å finne en dame på sin høyde og lavere:) Anonymkode: e6bc8...f85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. januar #46 Del Skrevet 25. januar Mulig at du må sikte deg inn på damer som er 160 cm eller lavere, det er kvinnelogikk. Men bør egentlig gå an å være like høye i et forhold. Jeg var på date med en dame på 180 cm, rett under min egen høyde. For henne virket det viktig at mannen er høyere, og et par cm var tydeligvis nok. Ville ikke plaget meg om hun var 185 cm, jeg er jo fornøyd med min egen høyde uavhengig av andre enkeltpersoners høyde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 25. januar #47 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tape? Er det de som velger å låse resten av livet til et annet menneske vinnerne? Anonymkode: 45796...bf5 Hæ? Tror du dette er noe mindre viktig som ungkar og spellemann? Vel, det er det ikke, snarere tvert i mot tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #48 Del Skrevet 25. januar Jeg er 175 og hadde ikke hatt problemer med det dersom det var "den rette".... På Tinder gjetter man jo ikke kjemi, så det går det på om man blir tiltrukket utseendemessing. Hadde fint kunne sveipet deg rett vei om jeg synes ansiktet ditt var tiltrekkende. Anonymkode: 2d13e...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 25. januar #49 Del Skrevet 25. januar norw skrev (1 time siden): Mulig at du må sikte deg inn på damer som er 160 cm eller lavere, det er kvinnelogikk. Men bør egentlig gå an å være like høye i et forhold. Jeg var på date med en dame på 180 cm, rett under min egen høyde. For henne virket det viktig at mannen er høyere, og et par cm var tydeligvis nok. Ville ikke plaget meg om hun var 185 cm, jeg er jo fornøyd med min egen høyde uavhengig av andre enkeltpersoners høyde. Samme her. Jeg er 1.87, kona var 1.86. Perfekt etter min mening, men det hadde heller ikke gjort meg noe om hun var 1.91. Selv har jeg aldri ønsket å være høyere, kunne jeg velge fritt hadde jeg nok heller gått for 1.80 da jeg til tider har problemer med å finne klær med lang nok armlengde/benlengde. I hvert fall om de skal passe ellers. Kan selvsagt kjøpe XL men da blir det jo "potetsekk" siden jeg passer M best i omkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 25. januar #50 Del Skrevet 25. januar Det er også noe med det å se ned på folk jeg ikke liker, hvis damene blir for små. Det føles ikke naturlig å ikke kunne se folk i fjeset om du ser rett frem. Og, det gir liksom en følelse av å dulle med et lite barn, også. Jeg vil tro menn på 170 cm føler det samme i mindre grad enn det jeg gjør, siden damene da blir relativt sett større i forhold til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #51 Del Skrevet 25. januar Hvis du er en kul fyr, sjarmerende og med moderne holdninger, humor og forstand, finner du noen som vil ha deg uansett høyde. Helt sikker. Anonymkode: ab608...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #52 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 17.45): Selvsagt ikke noe stress å bli avvist av 90% av kvinnene Anonymkode: 45796...bf5 Å finne den rette er stress for de fleste uansett, og hver og en må jo akkurat finne den rette, uansett høyde. Anonymkode: e7e51...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #53 Del Skrevet 25. januar Giftet meg nettopp med min tinderfyr. Han er 173cm (på en god dag)😊 Anonymkode: cf553...d74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #54 Del Skrevet 25. januar Finnes jo masse damer som er mye lavere enn det , så håpløst kan det jo ikke være . For meg som er 178 ville du vært uaktuell da 🙈 er noe med at jeg vil ha en mann som kan beskytte meg på en måte 🙈 Anonymkode: bd02c...fdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #55 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finnes jo masse damer som er mye lavere enn det , så håpløst kan det jo ikke være . For meg som er 178 ville du vært uaktuell da 🙈 er noe med at jeg vil ha en mann som kan beskytte meg på en måte 🙈 Anonymkode: bd02c...fdd Du kan jo beskytte han i denne moderne verden Anonymkode: b5cc5...55f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #56 Del Skrevet 25. januar Jeg er 178 så du hadde ikke vært aktuell for meg, jeg tror grensa mi går på 176. Men det finnes jo en drøss med lave kvinner du kan passe perfekt med 😊 Anonymkode: 74430...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #57 Del Skrevet 26. januar Legg på til 175, hvis de centimetrene er avgjørende, er ikke dama noe å samle på. Anonymkode: 0bde8...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #58 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Legg på til 175, hvis de centimetrene er avgjørende, er ikke dama noe å samle på. Anonymkode: 0bde8...6eb Vil si at en løgner ikke er noe å samle på heller. Anonymkode: 74430...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #59 Del Skrevet 26. januar Dra til Asia, mange lavere damer der. Anonymkode: b5cc5...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #60 Del Skrevet 26. januar Jeg er 171 cm selv og det hadde ikke vært en dealbreaker for meg. Spørsmålet er om du er komfortabel med en kvinne som er like høy eller høyere? Det er ikke bare kvinner som stiller høydekrav. Anonymkode: 092a0...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå