AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hei, Er det nytteløst med Tinder når man er en ung mann på 171 cm? Bor og studerer i en relativt liten by, så det er nesten ingen arenaer å treffe jevnaldrende kvinner i 20-årene. Anonymkode: 7b545...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Nei 😊 men du må eie det! Det fremstår veldig avtennende med menn, uansett hva det gjelder, som begynner med å bli veldig aggressive og usikre når det kommer til noe. Ok, bor du i en liten leilighet? Perfekt for deg! Vær stolt av det! 😊 men begynner du med «ja, men alle damer liker menn med store hus..» så vil damer løpe i en annen retning. Ikke fordi du bor i en liten leilighet, men fordi at du fremstår som bitter og sur. Det er sexy og tiltrekkende med folk som er fornøyd med seg selv - god energi å være sammen med ❤️ (og det kan godt være noen sier nei, dette passer ikke.. men hva så? Jeg har fått nei fordi jeg er for gammel, har barn, ikke har utdannelse, er for høy osv. Hva kan man gjøre med det? 🤷🏻♀️ man kan ikke endre folk, men man kan lete videre) Sorry. Nå babler jeg 😅🙈 men håper det ga deg et svar. Endret 12 timer siden av Blått 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Bryr du deg om høyden til kvinner da? Anonymkode: 39e64...d23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden 172 er grensen dessverre😬 Neida, det går bra. Langt fra alle bryr seg om høyde. Men alle menn tror de er høyere enn de er. Tar det som står i passet, hvor man målte seg med sko som hadde 5cm såle. Anonymkode: 8ff54...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Høyden din er ingen fordel, men det går fint hvis du kan kompensere med noe annet. Hvis du er ca. lik alle konkurrentene dine, bare mindre, blir det vanskelig. Anonymkode: b4766...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Spiller ingen rolle hvor høy mannen er så lenge han er høyere enn meg. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Hadde ikke tenkt så mye på det. Høyde er noe man kan legge inn på Tinder, på lik linje med relationship goals og interesser. Altså ikke skriv det i bio. Så fortsetter du å sveipe på de som interesserer deg, og kvinner vil gjøre det samme. Alle er ikke for alle, og det er helt normalt. Mange bryr seg ikke om høyde, og mange bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Høyden er ikke noe problem, men hvis du er veldig usikker pga det så kommer du til å slite, utstråling er det viktigste når man blir kjent med nye mennesker. Anonymkode: 1f59c...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Skriv tydelig på profil, er en kar på rett over 170. Vil gjerne treffe damer på egen alder og høyde +/- Og gjerne litt om andre gode kvaliteter (husk også at alle er like høye i horisontalen) Anonymkode: 1ec96...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Null stress! Anonymkode: f3492...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Er det nytteløst med Tinder når man er en ung mann på 171 cm? Bor og studerer i en relativt liten by, så det er nesten ingen arenaer å treffe jevnaldrende kvinner i 20-årene. Anonymkode: 7b545...f5e Min eks på 168 cm og broren hans på 165 hadde null problemer med å dra damer. Men de er i 30-årene, og treffer kvinner på sin egen alder. Anonymkode: 02a0e...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Snuppe skrev (4 timer siden): Spiller ingen rolle hvor høy mannen er så lenge han er høyere enn meg. Etter mye erfaring på tinder, så ser jeg dette tydelig. Lave kvinner spør sjelden om høyde, siden "alle" er høyere uansett. Men dette er noe av det første høye kvinner spør om, siden det naturlig nok er viktigere i finne ut av siden utvalget av menn som er høyere da er mindre. Temmelig avslørende 😅 Anonymkode: 7c7e8...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Blått skrev (6 timer siden): Nei 😊 men du må eie det! Det fremstår veldig avtennende med menn, uansett hva det gjelder, som begynner med å bli veldig aggressive og usikre når det kommer til noe. Ok, bor du i en liten leilighet? Perfekt for deg! Vær stolt av det! 😊 men begynner du med «ja, men alle damer liker menn med store hus..» så vil damer løpe i en annen retning. Ikke fordi du bor i en liten leilighet, men fordi at du fremstår som bitter og sur. Det er sexy og tiltrekkende med folk som er fornøyd med seg selv - god energi å være sammen med ❤️ (og det kan godt være noen sier nei, dette passer ikke.. men hva så? Jeg har fått nei fordi jeg er for gammel, har barn, ikke har utdannelse, er for høy osv. Hva kan man gjøre med det? 🤷🏻♀️ man kan ikke endre folk, men man kan lete videre) Sorry. Nå babler jeg 😅🙈 men håper det ga deg et svar. Det TS mener er at han han blir valgt bort før han rekker å si hei. Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min eks på 168 cm og broren hans på 165 hadde null problemer med å dra damer. Men de er i 30-årene, og treffer kvinner på sin egen alder. Anonymkode: 02a0e...369 Traff de kvinnene på Tinder? Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Null stress! Anonymkode: f3492...37c Selvsagt ikke noe stress å bli avvist av 90% av kvinnene Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høyden er ikke noe problem, men hvis du er veldig usikker pga det så kommer du til å slite, utstråling er det viktigste når man blir kjent med nye mennesker. Anonymkode: 1f59c...2ab TS har ikke mulighet til å bli kjent med de fleste av kvinnene på Tinder. Anonymkode: 45796...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS har ikke mulighet til å bli kjent med de fleste av kvinnene på Tinder. Anonymkode: 45796...bf5 Det har ingen. Anonymkode: 1ec96...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvsagt ikke noe stress å bli avvist av 90% av kvinnene Anonymkode: 45796...bf5 Er jo ikke noen damer på Tinder sier dere…? Anonymkode: 1ec96...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Blått skrev (6 timer siden): Nei 😊 men du må eie det! Det fremstår veldig avtennende med menn, uansett hva det gjelder, som begynner med å bli veldig aggressive og usikre når det kommer til noe. Ok, bor du i en liten leilighet? Perfekt for deg! Vær stolt av det! 😊 men begynner du med «ja, men alle damer liker menn med store hus..» så vil damer løpe i en annen retning. Ikke fordi du bor i en liten leilighet, men fordi at du fremstår som bitter og sur. Det er sexy og tiltrekkende med folk som er fornøyd med seg selv - god energi å være sammen med ❤️ (og det kan godt være noen sier nei, dette passer ikke.. men hva så? Jeg har fått nei fordi jeg er for gammel, har barn, ikke har utdannelse, er for høy osv. Hva kan man gjøre med det? 🤷🏻♀️ man kan ikke endre folk, men man kan lete videre) Sorry. Nå babler jeg 😅🙈 men håper det ga deg et svar. Synes dette var et veldig godt svar, og vil si det gjelder for alle mennesker Anonymkode: 29318...2d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julenissenerher Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Synes dette var et veldig godt svar, og vil si det gjelder for alle mennesker Anonymkode: 29318...2d6 Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå