Gå til innhold

Wegovy-fersking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hjelp. Starter i dag. Har fått utskrevet største dose og skal da klikke til laveste startdose. Det vil jo si at jeg kommer til å ha sprøyta lenger enn fire uker. Men det er jo bare med fire spisser. Bruker dere da samme spiss flere ganger eller er det mulig å kjøpe nye?

Anonymkode: 1d150...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hjelp. Starter i dag. Har fått utskrevet største dose og skal da klikke til laveste startdose. Det vil jo si at jeg kommer til å ha sprøyta lenger enn fire uker. Men det er jo bare med fire spisser. Bruker dere da samme spiss flere ganger eller er det mulig å kjøpe nye?

Hei! Starter selv idag 😁 Heier på deg!

Anonymkode: f9ba6...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bør bytte. Får kjøpt på apoteket har jeg hørt. Jeg skal også starte på denne snart. Lykke til til oss begge❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen, tusen takk for svar. Så hyggelig å høre at det er flere ferskinger. Masse lykke til til dere også, håper alt går greit med oppstarten. 107,5 kg og 180 cm her. Klassisk jojo-slanker som bare har blitt tykkere for hver slankekur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...