AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Dette var i vertfall mye vanligere på 70-80-90 tallet. Anonymkode: 3b458...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Det er jo bare styr, så ser ingen grunn for å knulle der, er jo en million andre steder som er bedre Anonymkode: 36d56...4d6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Hvis unger hjemme gjør at en vil ha litt "alenetid"? Får litt den gamle nyforelska følelsen. Anonymkode: 3b458...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette var i vertfall mye vanligere på 70-80-90 tallet. Anonymkode: 3b458...453 Nei, gjorde det men alle bilene ble ødelagt så vi tenker det var dårlig karma å gjøre det. Snakker 5biler her... stopper når vi stoppet..Tilfeldig eller ikke, hvem vet! Anonymkode: 8ecc8...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, gjorde det men alle bilene ble ødelagt så vi tenker det var dårlig karma å gjøre det. Snakker 5biler her... stopper når vi stoppet..Tilfeldig eller ikke, hvem vet! Anonymkode: 8ecc8...ecf Hvordan ble bilen ødelagt av å pule i den? Anonymkode: 3b458...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Vi kjørte forbi noen som tydelig gjorde det her en dag, så ja 😆😅 Anonymkode: 3cf99...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Nei. Det forbinder jeg med å være tenåring og ikke ha alternativer. Anonymkode: 000d4...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi kjørte forbi noen som tydelig gjorde det her en dag, så ja 😆😅 Anonymkode: 3cf99...e71 Spennende! Ble dere inspirert, eller stoppet for å kikke litt? Anonymkode: 3b458...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Vi gjorde det bare for å prøve da vi var nyforelskede, men med en mann på to meter og generelt lite plass i bilen var det mer styr enn noe annet 😂 Anonymkode: 1b84e...cb2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Gikk forbi en stasjonsvogn som stod parkert ved kvadraturen i Oslo i går. Dugg på vinduene og bilen gynget. Regner med det var prost og kunde. Så der har du statusen for sex i bil… Anonymkode: 6a77b...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Jepp måtte jo innvie nye bilen😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gikk forbi en stasjonsvogn som stod parkert ved kvadraturen i Oslo i går. Dugg på vinduene og bilen gynget. Regner med det var prost og kunde. Så der har du statusen for sex i bil… Anonymkode: 6a77b...f9f Forbinder det like mye med folk som er utro, og gjerne der begge er utro. Ble oppmerksom på en bil som stod parkert inn i en liten skog et par kvelder i flere uker. En tid senere jeg gikk der på dagtid lå det x antall brukte kondomer på bakken. Æsj. Anonymkode: 3b458...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Forbinder det like mye med folk som er utro, og gjerne der begge er utro. Ble oppmerksom på en bil som stod parkert inn i en liten skog et par kvelder i flere uker. En tid senere jeg gikk der på dagtid lå det x antall brukte kondomer på bakken. Æsj. Anonymkode: 3b458...453 Kvadraturen er verste horestrøket i Oslo.. Anonymkode: 6a77b...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvadraturen er verste horestrøket i Oslo.. Anonymkode: 6a77b...f9f Når man sier hore, så er jo det assosiert med damer. Jeg synes man heller skulle sagt horebukk-strøk, for det er mennene som er de største grisene her. Og flere av de bedrar sin kone også, de svina! Anonymkode: 3b458...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Det forbinder jeg med å være tenåring og ikke ha alternativer. Anonymkode: 000d4...2d9 Samme. I min mors fiat uno. Der var det ikke voldsomt med plass. Anonymkode: 99cd9...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Når man sier hore, så er jo det assosiert med damer. Jeg synes man heller skulle sagt horebukk-strøk, for det er mennene som er de største grisene her. Og flere av de bedrar sin kone også, de svina! Anonymkode: 3b458...453 Helt klart. Utelukkende horebukker som har seg i det strøket. Anonymkode: 6a77b...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Næ elbiler innbyr ikke til økning av libido Anonymkode: 74736...d60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Når man sier hore, så er jo det assosiert med damer. Jeg synes man heller skulle sagt horebukk-strøk, for det er mennene som er de største grisene her. Og flere av de bedrar sin kone også, de svina! Anonymkode: 3b458...453 Hvis en dame selger sex for penger så er hun jo en hore. Sånn sett så er det helt riktig å kalle det et horestrøk. Anonymkode: 4c73a...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spennende! Ble dere inspirert, eller stoppet for å kikke litt? Anonymkode: 3b458...453 Grøss, så kleint for både de inne i bilen og de utenfor 😣 Anonymkode: b9ae9...529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Nei, ikke puling men det hender jeg suger han i bilen. Anonymkode: 71585...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå