AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Hei! Er dette en kjole man kan ha til sommerbryllup, eller er den for hvit? Lese jo her inne at det er så mange bruder som blir lei seg, så livredd for å tråkke i salaten. Anonymkode: 6aa74...996 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Nydelig kjole! Jeg hadde glatt brukt den i et sommerbryllup. Anonymkode: 03709...aec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Anonymkode: 03709...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Jeg synes denne var såpass blomstrete at den kan fint brukes. Fin kjole 😊 Anonymkode: ac0e1...547 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar Hvis du føler deg usikker så unngå å bruk kjolen. Er en grunn til at du er usikker, og veldig kjedelig å gå rundt i bryllupet i sommer og føle på om andre kanskje mener den er for hvit. Jeg tenker selv den er for hvit og hadde ikke brukt den. Anonymkode: ddc29...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Kan du forveksles med bruden? Nei. Tar du glansen fra bruden? Nei. Kan du bruke kjolen? Ja. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. januar #7 Del Skrevet 24. januar Nydelig kjole😊Jeg foreslår at du spør bruden hva hun tenker Ville unngått hvitt/lyst tilbehør og gått for sko og veske i en av de orange eller rosa fargetonene i mønsteret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #8 Del Skrevet 24. januar Veldig fin og jeg personlig tenker den er ok Kan jo alltids høre med bruden om du står henne nærme Anonymkode: 3281f...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Del Skrevet 24. januar Sååå fin kjole! Det er innafor å bruke denne i bryllup, syns jeg. Anonymkode: 7ebbe...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. januar #10 Del Skrevet 24. januar Flott kjole, hvor er den fra? Jeg synes den passer som brudekjole (for meg som ikke vil ha tradisjonell) og som kjole for gjest. Spør bruden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #11 Del Skrevet 24. januar Det er ingen kjole, det er skjørt og bluse https://aaberg-cph.shop/products/azaka-rose-flower-set litt for hvit Anonymkode: fbe10...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:36 #12 Del Skrevet tirsdag kl 17:36 Jeg synes du kan bruke den. Veldig bra tips du fikk om ikke å ha for lys farge på sko og tilbehør. Anonymkode: d1692...0b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:43 #13 Del Skrevet tirsdag kl 18:43 Altså, jeg tror det må være misforståelse om man ikke kan ha noe med hvit på? Poenga er jo at man ikke skal stille opp i en brudekjole. Man skal ikke kunne forveksles med bruden, det er eneste. Denne har kjolen / bluse + skjørt kombinasjonen, ligner ikke på en brudekjole i det hele tatt og kan derfor godt brukes. I mine øyne. Anonymkode: 4fdc7...7ef 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet onsdag kl 09:36 #14 Del Skrevet onsdag kl 09:36 Jeg ville ikke brukt den i bryllup. Det er kutyme å unngå hvitt, og den er mer enn 50 % hvit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:48 #15 Del Skrevet torsdag kl 06:48 Må bare oppdater, og takke for mange svar. Snakket med bruden og hun syns settet var veldig fint, og at jeg selvsagt kan bruke det i bryllupet. Tar sko og veske i en av detaljefargene. Anonymkode: 6aa74...996 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet torsdag kl 06:54 #16 Del Skrevet torsdag kl 06:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må bare oppdater, og takke for mange svar. Snakket med bruden og hun syns settet var veldig fint, og at jeg selvsagt kan bruke det i bryllupet. Tar sko og veske i en av detaljefargene. Anonymkode: 6aa74...996 Så flott! Bestilte du fra nettsiden? Er det god kvalitet? Fikk skikkelig lyst på det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet torsdag kl 06:55 #17 Del Skrevet torsdag kl 06:55 skikkelig fin kjole, spør bruden hva hun tenker jeg hadde brukt den om ikke bruden sa nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:58 #18 Del Skrevet torsdag kl 06:58 Ullvott skrev (På 24.1.2025 den 14.37): Kan du forveksles med bruden? Nei. Tar du glansen fra bruden? Nei. Kan du bruke kjolen? Ja. Og dette er fasiten. Innimellom lurer jeg på hvor mange bryllup de som svarer i denne typen tråder har vært i... Den kjolen er midt i blinken i et sommerbryllup Anonymkode: 3d1c9...598 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:09 #19 Del Skrevet torsdag kl 07:09 Såg på den men Slo den fra meg. Ser du har spurt bruden og hun sier ja. Håper du kjenner bruden. Jeg hadde også svart ja selv om jeg mente nei. Anonymkode: f7d64...6af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet torsdag kl 08:25 #20 Del Skrevet torsdag kl 08:25 Den er vel "lov" men personlig hadde jeg nok valgt en med mindre hvitt i. Men enig i at det var et fint sett, og detaljer i andre farger var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå