AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei! Er dette en kjole man kan ha til sommerbryllup, eller er den for hvit? Lese jo her inne at det er så mange bruder som blir lei seg, så livredd for å tråkke i salaten. Anonymkode: 6aa74...996 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Nydelig kjole! Jeg hadde glatt brukt den i et sommerbryllup. Anonymkode: 03709...aec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Anonymkode: 03709...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Jeg synes denne var såpass blomstrete at den kan fint brukes. Fin kjole 😊 Anonymkode: ac0e1...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Hvis du føler deg usikker så unngå å bruk kjolen. Er en grunn til at du er usikker, og veldig kjedelig å gå rundt i bryllupet i sommer og føle på om andre kanskje mener den er for hvit. Jeg tenker selv den er for hvit og hadde ikke brukt den. Anonymkode: ddc29...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Kan du forveksles med bruden? Nei. Tar du glansen fra bruden? Nei. Kan du bruke kjolen? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Nydelig kjole😊Jeg foreslår at du spør bruden hva hun tenker Ville unngått hvitt/lyst tilbehør og gått for sko og veske i en av de orange eller rosa fargetonene i mønsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Veldig fin og jeg personlig tenker den er ok Kan jo alltids høre med bruden om du står henne nærme Anonymkode: 3281f...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Sååå fin kjole! Det er innafor å bruke denne i bryllup, syns jeg. Anonymkode: 7ebbe...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Flott kjole, hvor er den fra? Jeg synes den passer som brudekjole (for meg som ikke vil ha tradisjonell) og som kjole for gjest. Spør bruden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Det er ingen kjole, det er skjørt og bluse https://aaberg-cph.shop/products/azaka-rose-flower-set litt for hvit Anonymkode: fbe10...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå