AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Kjøpte et stort ullteppe i mørk grå for noen mnd siden...og angrer sånn fordi jeg har så mye grå møbler i stua. Kunne heller tenke meg et naturhvitt så det blir litt lysere. Hva har du og er du fornøyd? Anonymkode: b4163...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Vi prøvde, men det er ikke realistisk for oss å ha teppe under med to små barn. Vi har dog teppe under sofaområdet, og det har vi i kremhvit. Veldig fornøyd. Vi impregnerte det med sånn spray, så flekker kan bare tørkes av. enig i at grått er litt tungt og litt ut, ville gått for noe lyst… Anonymkode: ec98f...f7b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi prøvde, men det er ikke realistisk for oss å ha teppe under med to små barn. Vi har dog teppe under sofaområdet, og det har vi i kremhvit. Veldig fornøyd. Vi impregnerte det med sånn spray, så flekker kan bare tørkes av. enig i at grått er litt tungt og litt ut, ville gått for noe lyst… Anonymkode: ec98f...f7b Takk for svar sååå lurt å spraye det. Våres barn har flyttet ut, så mindre rot , hehe. Hvor kjøpte du teppet? ts Anonymkode: b4163...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar sååå lurt å spraye det. Våres barn har flyttet ut, så mindre rot , hehe. Hvor kjøpte du teppet? ts Anonymkode: b4163...210 På HAY, det er noen år siden… ja, vi også skal ha teppe under spisebordet igjen om noen år, det gjør det SÅ mye lindre og koseligere❤️ Anonymkode: ec98f...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Under spisestua har vi kjeller hehe. Men under spisebordet her vi ullteppe. Blått. Anonymkode: aaec8...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 8.51): Kjøpte et stort ullteppe i mørk grå for noen mnd siden...og angrer sånn fordi jeg har så mye grå møbler i stua. Kunne heller tenke meg et naturhvitt så det blir litt lysere. Hva har du og er du fornøyd? Anonymkode: b4163...210 Bruker ikke teppe under spisemøbler. Det er uhygienisk. Anonymkode: 1a4e1...03e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Ullteppe eller gulvteppe? Anonymkode: d8000...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå