AnonymBruker Skrevet 26. januar #21 Del Skrevet 26. januar Fant en alternativ metode på Internett Anonymkode: c7c68...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #22 Del Skrevet 27. januar Lurer ikke på hvor jeg møter menn som deg… synes de er overalt og tilbud om å være med på noe hele tiden.. men problemet er at ingen av de interesserer meg. Vil ha en gentleman.. så lurer på det samme som deg.. bare hvor finner man de bra?😄😜hvor oppholder de seg kan man lure på. På byen er det jo bare menn som er ute etter et ligg Anonymkode: 511fc...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavenula Skrevet 27. januar #23 Del Skrevet 27. januar Er ofte på biltema og like mange damer der som menn ( mye fine varer til en grei pris). Men så er det jo slik at de mennene jeg har møtt helst vil ha en "feminin og hjelpeløs kvinne".. det første jeg kjøpte meg etter skilsmissen var en drill ( ikke det at jeg ikke kan snekre eller noe da jeg var i forhold, men han tok med seg all verktøy ). Men jeg ble veldig godt kjent på biltema, obs bygg etc. fordi jeg ikke vil være hjelpeløs... Jeg ser helt vanlig ut ( med noen kilo foooor mye). Det er ikke enkelt.. jeg prøvd meg, med smil på t-banen, etc.. men det jeg erfarer er også som mange andre sier. Menn har brent seg på at de kan bli redd for å bli anklaget for trakassering, så om man smiler hjelper det i ikke. Så min teori er at enten må man ty til apper eller man må på byen med en øl i hånda Der møter du menn som tør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #24 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Lurer ikke på hvor jeg møter menn som deg… synes de er overalt og tilbud om å være med på noe hele tiden.. men problemet er at ingen av de interesserer meg. Vil ha en gentleman.. så lurer på det samme som deg.. bare hvor finner man de bra?😄😜hvor oppholder de seg kan man lure på. På byen er det jo bare menn som er ute etter et ligg Anonymkode: 511fc...fbd De som bedriver frivillig arbeid på fritiden! Finn noe du interesserer deg for og meld deg på. Anonymkode: 9cea0...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 27. januar #25 Del Skrevet 27. januar Det er jo bare å begynne med miniatyrspill, regner med ca. 95% av de som driver med sånt er menn. Er riktignok ikke alle som ser ut som han der, men det er ikke bare hettegensere og joggebukser heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #26 Del Skrevet 27. januar På spa og velværesentere? Fort gjort å tenke at det er par og veninnegjenger som drar dit, men veldig mange menn som liker å dra dit alene for badstu og boblebad Anonymkode: 29618...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå