Gå til innhold

Hvor møte menn🫣

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vil jo møte en flott mann, men hvor møte menn her

Anonymkode: 0214a...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må ut døra for å finne de. Dette er et diskusjonsforum, ikke datingapp. 

Anonymkode: 9cea0...8bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må ut døra for å finne de. Dette er et diskusjonsforum, ikke datingapp. 

Anonymkode: 9cea0...8bc

Vel... Jeg har et inntrykk av at en del menn her inne ser seg rundt. Og det er flere par som har møtt hverandre på KG. Men det første TS må gjøre om hun søker etter det, er å vise hvem hun er i form av nick, og i form av å være en likandes person.

Anonymkode: d2250...14c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vel... Jeg har et inntrykk av at en del menn her inne ser seg rundt. Og det er flere par som har møtt hverandre på KG. Men det første TS må gjøre om hun søker etter det, er å vise hvem hun er i form av nick, og i form av å være en likandes person.

Anonymkode: d2250...14c

Jeg har møtt et par herfra, det går helt fint ;) - M50+

Anonymkode: 99a07...d11

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det første rådet var bedre en her på kg. Kom deg ut av døren, prat med de mennene du møter på. Si «hei», smil, vis at du er åpen for kontakt. 
Det blir bare vanskeligere og vanskeligere for menn å initiere den første kontakten uten at det har kommet et tydelig signal om at damen er åpen for det. 
Så, tenk på utstrålingen din og vis tydelig at du er åpen for kontakt, ta med deg dette ut døren. 
Ser nesten bare kalde, stive blikk med stramme lepper, så du vil absolutt bli lagt merke til og mer «approachable» som det på godt norsk heter

Anonymkode: 0e330...c46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken aldersgruppe snakker du om? 

Det har jo en del å si for svaret på hvor du finner dem. 

Ta meg for eksempel. Rett over 50. Var ikke ivrig på forhold etter jeg ble skilt. Men traff en dame som var helt utrolig god i starten men det ble mer og mer krangling, så nå orker jeg ikke mer, og lina er kuttet. Jeg tror det holder nå for min del. Ærlige og åpne damer proppfull av kjærlighet finnes det alt for få av. Så at jeg skal fly etter dem, varte dem opp og by på meg selv uten å få noe tilbake, er bare bortkasta hjertesorg. 

Så nå er jeg å finne under et pledd i min egen sofa der jeg enten jobber med noe på laptopen, leser en bok eller ser på en romantisk film, og ellers forbereder meg på et liv uten det parforholdet jeg alltid har drømt om. 

Det eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvem jeg er (jeg har ikke tenkt å fortelle det) , finne adressen min, og fysisk dukke opp på døra med en flaske rødvin og spørre om vi skal prøve å bli kjent over et glass. Jeg kan ordne maten. I fravær av det har jeg allerede det jeg trenger og skal fortsette å se filmer, trene, gå turer, nyte livet 👍

Anonymkode: c7c68...61a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ta meg for eksempel. Rett over 50. Var ikke ivrig på forhold etter jeg ble skilt. Men traff en dame som var helt utrolig god i starten men det ble mer og mer krangling, så nå orker jeg ikke mer, og lina er kuttet. Jeg tror det holder nå for min del. Ærlige og åpne damer proppfull av kjærlighet finnes det alt for få av. Så at jeg skal fly etter dem, varte dem opp og by på meg selv uten å få noe tilbake, er bare bortkasta hjertesorg. 

Så nå er jeg å finne under et pledd i min egen sofa der jeg enten jobber med noe på laptopen, leser en bok eller ser på en romantisk film, og ellers forbereder meg på et liv uten det parforholdet jeg alltid har drømt om. 

Det eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvem jeg er (jeg har ikke tenkt å fortelle det) , finne adressen min, og fysisk dukke opp på døra med en flaske rødvin og spørre om vi skal prøve å bli kjent over et glass. Jeg kan ordne maten. I fravær av det har jeg allerede det jeg trenger og skal fortsette å se filmer, trene, gå turer, nyte livet 👍

Tviler sterkt på at noen bare plutselig dukker opp på døra di. Det var det en kar jeg leste om som skrev slik

Hvis det ikke dukker opp på døra mi så er det dritt

Selvfornektelse kan være skummelt. Sier ikke at du er slik. 

Kos deg og nyt livet. Det er derfor vi lever 🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder fungerer fint. Vær kresen bare :) 

Anonymkode: 24a87...84f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (1 time siden):

Tviler sterkt på at noen bare plutselig dukker opp på døra di

Nettop. Jeg vet du er oppegående så du så sikkert ironien. Jeg holder meg under pleddet og har ingen forventninger til hva som dukker opp på døra. 😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nettop. Jeg vet du er oppegående så du så sikkert ironien. Jeg holder meg under pleddet og har ingen forventninger til hva som dukker opp på døra. 😉👍

Lykke til 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må skrive her under nicknavn. Ikke anonymt. Så kommer du i kontakt med noen og kan avtale å møtes. Det gjorde jeg. Hadde en god tone med en av debattantene her og vi bestemte oss for å møtes over en kopp kaffe siden vi bodde i samme by. 
Etter kaffemøte ba hun meg hjem til henne hvor vi knullet i sikkert 2 timer. 

Anonymkode: 39e4a...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er åpen og ærlig og full av kjærlighet 😉 synes du burde ta kontakt , for jeg vet ikke hvor døren din er 😂😉 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare å legge an på menn det TS, vi menn kan jo ikke legge an på kvinner lenger da det er sett på som trakassering i Norge med mindre det er en plass hvor alkohol blir servert.

Anonymkode: 24ae8...0b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Få deg en båt. Jeg pusset opp en gammel båt, og var omtrent eneste kvinne i båthavna. Var veldig mange som viste interesse for kvinne som likte båt. 😅

Anonymkode: aabea...2cc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må skrive her under nicknavn. Ikke anonymt. Så kommer du i kontakt med noen og kan avtale å møtes. Det gjorde jeg. Hadde en god tone med en av debattantene her og vi bestemte oss for å møtes over en kopp kaffe siden vi bodde i samme by. 
Etter kaffemøte ba hun meg hjem til henne hvor vi knullet i sikkert 2 timer. 

Anonymkode: 39e4a...74f

Blir kvalm av sånne som deg. Tenkt litt utenfor det knullehodet ditt.

Anonymkode: 7c27c...cb5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Cartman skrev (4 minutter siden):

Biltema, felleskjøpet og rusta 

Skal hun henge der mener du?

Anonymkode: 6c791...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal hun henge der mener du?

Skal man finne menn så bør man være der menn er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cartman skrev (1 time siden):

Og menn er som kjent på Biltema.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cartman skrev (23 timer siden):

Jeg henger rundt menn hele tida og det trenger virkelig ikke hjelpe noe som helst, særlig om man ikke har utseendet med seg 😝

Anonymkode: 13a9e...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...