Gå til innhold

Nektet toalettbesøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og en venninne var på shopping tur igår i nabobygda. Venninnen min fikk ett akutt behov for toalettbesøk, da vi spurte om å låne toalettet på pizzabakeren var svaret at de ikke hadde kundetoalett der, kan dette stemme? 

Vurdere å sende klage til bedriften 

Anonymkode: c0d19...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har vel ikke servering, bare take away? Da pleier de ikke å ha kundetoalett. 

Anonymkode: 02b90...533

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis de har bord og stoler slik at kunder kan sitte ned og spise der, skal de kunne tilby gjestene mulighet til å gå på toalettet.

Hvis det er et rent take away-sted handler det i tilfelle om at de legger godviljen til og hjelper dere, de er ikke forpliktet til det.

Anonymkode: 6c3fa...8af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg og en venninne var på shopping tur igår i nabobygda. Venninnen min fikk ett akutt behov for toalettbesøk, da vi spurte om å låne toalettet på pizzabakeren var svaret at de ikke hadde kundetoalett der, kan dette stemme? 

Hva skjedde så? 

Anonymkode: e75da...3b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva får du ut av å klage? Ønsker du en beklagelse, så får du sikkert det.

Det er ikke sikkert de hadde kundetoalett, og de er ikke pålagt å låne ut toalettet til ansatte, samme hvor trengende kunden er. Dette har sikkert med matsikkerhet å gjøre også. Kan ikke ha fremmede valsende rundt på områder kun egnet for ansatte. 

Anonymkode: 1bc2f...e8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva får du ut av å klage? Ønsker du en beklagelse, så får du sikkert det.

Det er ikke sikkert de hadde kundetoalett, og de er ikke pålagt å låne ut toalettet til ansatte, samme hvor trengende kunden er. Dette har sikkert med matsikkerhet å gjøre også. Kan ikke ha fremmede valsende rundt på områder kun egnet for ansatte. 

Anonymkode: 1bc2f...e8b

Her har du et godt poeng.

Hvis de kom innom med et akutt behov for å låne toalett, så kan det tenkes at den det gjaldt var syk. Diare og den slags er ikke bra å dra inn på toalettet til personalet, de som lager mat... Sånt er veldig smittsomt.

Anonymkode: 6c3fa...8af

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke en restaurant eller kafé, så selvfølgelig har de ikke toalett til gud og hvermann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

da vi spurte om å låne toalettet på pizzabakeren var svaret at de ikke hadde kundetoalett der, kan dette stemme? 

Pizzabakeren her jeg bor er ingen restaurant, kun takeaway. De har ikke kundetoalett. 

Anonymkode: 5c294...6ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...