AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har to barn, ei på 15 og ei på 17, ingen har kontakt med far så har ingen avlastning, noen gang er jeg så sliten å lei, å vil ha alene tid, de er snille ungdom, 15 åringen fester ikke enda, 17 åringen fester men jobber hver helg så har ikke tid. Begge er moden for alderen, begge vet jeg våkner av brannalarmen, å vi bor på en liten plass så ingen skumle folk her, ikke når jeg vokste opp å ikke nå. Ønsker å dra bort ei helg, barna synes det er en god ide og de ser frem til en helg alene, hadde du gjort det, om ikke hvorfor? Anonymkode: 1c4b4...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Så lenge jeg hadde naboer eller andre som kunne dratt innom for å se om de hadde besøk(les: fest), så synes jeg det er greit. Anonymkode: cd3ba...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja, men hadde nok avtale med noen voksne i området om de kunne være standby. I tilfelle du trenger noen til stikk innom å sjekk Anonymkode: 94f4b...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Synes du kan dra med GOD samvittighet 🫶 Anonymkode: e2e9c...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var ofte alene hjemme når jeg var på den alderen, gikk helt fint. Om du vet at ungdommene dine ikke er typene til å rive huset så er det jo null stress Anonymkode: d451a...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå