AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Del Skrevet 23. januar Jeg lurer på om jeg bruker mye på mat i måneden er normalt, bruker gjennomsnitt ca 5300 i måneden. Jeg vil se om det går ann å bruke litt mindre men vet jo ikke om dette er normalt om det er innafor å bruke så mye i måneden på mat. Anonymkode: 63fd6...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #2 Del Skrevet 23. januar Kaster du mye mat? Spiser dere god middag, med rene råvarer? Om man bruker mye kommer ann på hva man faktisk spiser. Er det mye junk og tull så er det mye, er det frukt og grønt og rent kjøtt så synes ikke jeg det er mye. Anonymkode: 2efc1...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #3 Del Skrevet 23. januar For min del hørtes det (unødvendig) mye ut, spesielt når barnet er så lite, dersom du er interessert i å spare penger. Jeg har vært alene 50% med 4 barn hvor tre er ungdommer, bare gutter. Så det vil jo tilsvare ca 3 stk fulltid, litt over. Nå etter prisstigningen ligger jeg på rundt 4-5000 i måneden. Men jeg jobber selvsagt aktivt for å holde kostnadene nede mest mulig da, et så lavt forbruk kommer ikke av seg selv😂 Men vi spiser kylling, kjøtt og fisk, grønnsaker og frukt. Baker alt brød selv, fisker og plukker bær i skogen, safter og sylter bærene fra hagen, frislipp på frukt i høstsesongen når vi kan plukke selv i hagen. Vegetarmiddag et par middager i uka for å spare penger. Har kuttet ned på kjøttmengde og økt poteter og annet tilbehør. (Og nå er jo det anbefalt, så to fluer i en smekk der) Og kjøper mat på tilbud, datovarer og lager mat etter hva som er i sesong. Anonymkode: f95e0...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #4 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kaster du mye mat? Spiser dere god middag, med rene råvarer? Om man bruker mye kommer ann på hva man faktisk spiser. Er det mye junk og tull så er det mye, er det frukt og grønt og rent kjøtt så synes ikke jeg det er mye. Anonymkode: 2efc1...bed Er mye råvarer ja. Det meste går på middag. Og kan være flinkere å bruke alt jeg har av ingredienser istede for å kaste det. Nesten ingen junk. Anonymkode: 63fd6...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #5 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For min del hørtes det (unødvendig) mye ut, spesielt når barnet er så lite, dersom du er interessert i å spare penger. Jeg har vært alene 50% med 4 barn hvor tre er ungdommer, bare gutter. Så det vil jo tilsvare ca 3 stk fulltid, litt over. Nå etter prisstigningen ligger jeg på rundt 4-5000 i måneden. Men jeg jobber selvsagt aktivt for å holde kostnadene nede mest mulig da, et så lavt forbruk kommer ikke av seg selv😂 Men vi spiser kylling, kjøtt og fisk, grønnsaker og frukt. Baker alt brød selv, fisker og plukker bær i skogen, safter og sylter bærene fra hagen, frislipp på frukt i høstsesongen når vi kan plukke selv i hagen. Vegetarmiddag et par middager i uka for å spare penger. Har kuttet ned på kjøttmengde og økt poteter og annet tilbehør. (Og nå er jo det anbefalt, så to fluer i en smekk der) Og kjøper mat på tilbud, datovarer og lager mat etter hva som er i sesong. Anonymkode: f95e0...990 Det var motiverende å lese at du får til det! Imponerende 👍 Nå har jeg enda ikke engang prøvd engang, men er nok påtide. Anonymkode: 63fd6...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Vi er to voksne og et barn på 3 år, vi bruker 15 000 kr. Synes ikke dere har høyt budsjett. Anonymkode: dc404...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå