AnonymBruker Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar Kan du beskrive litt mer om hva du mener med «rusmisbruker»? Føler at grunnlaget e er litt tynt her. Satt på spissen, kan du være streng avholds, bens far nyter et par øl i anledninger. Derfor ønsker jeg litt mer perspektiv. Anonymkode: bdf85...8d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du beskrive litt mer om hva du mener med «rusmisbruker»? Føler at grunnlaget e er litt tynt her. Satt på spissen, kan du være streng avholds, bens far nyter et par øl i anledninger. Derfor ønsker jeg litt mer perspektiv. Anonymkode: bdf85...8d3 Er noe som skurrer. Det står ikke ett ord om at han er en dårlig far, ingen vet om misbruket, det skjer antatt sent på kvelden etter ungene har sovnet, han kjører ikke bil. Han har jobb og klarer seg utmerket. Hva slags rus snakker vi om? En joint eller et par øl? Anonymkode: 9ef18...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizzy Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar For å svare enkelt på spørsmålet ditt, ja, det er dessverre KUN en rettssak som kan avgjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Få time hoss familievernkontoret Anonymkode: ccaaa...252 Hva skal de gjøre? Har du vært der selv før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar Jeg ser flere anbefaler advokatforsikring. Det er bare lurt hvis forsikringen dekker saker som allerede er oppstått ved tegningstidspunktet. Dette er ikke vanlig, da det er dårlig business for selskapene at kunder venter til de trenger hjelp før de tegner forsikring. Sjekk derfor vilkårene nøye, så du ikke blir sittende og betale for forsikring og vente på karantenetid for en sak du ikke vil få dekket uansett. Anonymkode: 07eb1...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #26 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er noe som skurrer. Det står ikke ett ord om at han er en dårlig far, ingen vet om misbruket, det skjer antatt sent på kvelden etter ungene har sovnet, han kjører ikke bil. Han har jobb og klarer seg utmerket. Hva slags rus snakker vi om? En joint eller et par øl? Anonymkode: 9ef18...9c3 Klarer seg tilsynelatende utmerket, sett utad. Vil ikke utdype mer her for å ikke bli gjenkjent. Det er ikke snakk om en joint eller et par øl. Jeg ønsket å høre erfaringer fra andre som har opplevd det samme, om barnefordelingssak er eneste utvei for barnet. De som har vært der selv vet hva jeg snakker om Anonymkode: 4bf2e...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er lite barnevernet kan gjøre uten å gi deg skyld om barnet er der når far er ruset, fantastiske greier. Hvis du vet at han ruser seg når barnet er der på kveldstid så rinder du inn en bekymringsmelding men det du kommer lengst med her er advokat fordi barnevernet vil være til lite hjelp for å være helt ærlig. Hva slags rus er det snakk om, alkohol eller narkotika? Anonymkode: e2f1d...eb2 De kan tilby veiledning. Å frivillig søke råd / veiledning hos BV er en styrke om det skulle bli en rettsprosess også. For å få tilbud om disse tiltakene så kreves det en undersøkelsesfase. Mest sannsynlig innebærer det far også. Det kan slå litt begge veier alt etter hvor flink far er til å snakke for seg / skjule hva han holder på med. Men, veiledning det tror jeg det vil lande på uansett. Anonymkode: da571...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå