Gå til innhold

BH, hva gjør jeg feil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine BH'er har det med å skli ned fra skuldrene, å da tenker jeg at jeg gjør noe feil, kanskje mtp str. Noen som har tips? 

Anonymkode: d5431...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du fått hjelp til å måle deg? Enten proft eller av kjæreste/venninne/søster ect? 

Anonymkode: 2d707...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplever det samme, men har skjønt (og ser) at det skyldes smale og nedadskrånende skuldre. BHer med stropper som går kyryss bak ble løsningen, eventuelt selv montere på bånd/strikk bak mellom skulderstroppene..

Anonymkode: f326d...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du fått hjelp til å måle deg? Enten proft eller av kjæreste/venninne/søster ect? 

Anonymkode: 2d707...b2a

Nei, måler selv :) 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplever det samme, men har skjønt (og ser) at det skyldes smale og nedadskrånende skuldre. BHer med stropper som går kyryss bak ble løsningen, eventuelt selv montere på bånd/strikk bak mellom skulderstroppene..

Anonymkode: f326d...43c

Takk for tips. Kanskje jeg må prøve det :) 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snuppiluppi84 skrev (Akkurat nå):

Kjøp bh med brede stropper. 

Det gjør jeg alltid, har ganske store og tunge pupper, så må ha stropper som ikke gnager seg inn i skuldrene.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Feil modell for din kropp. Jeg hadde problem med dette før jeg fikk bh'er som faktisk passer min kropp.

Bh'en må sitte godt rundt ryggen, cup'en må være riktig type og snitt til deg, og stroppene må være festet riktig.

Få hjelp et sted som selger Primadonna bh'er, de får god opplæring i tilpasning. Primadonna er suveren på komfort, men også der må ovenstående punkt stemme i valg av bh.

Anonymkode: 4080f...147

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Feil modell for din kropp. Jeg hadde problem med dette før jeg fikk bh'er som faktisk passer min kropp.

Bh'en må sitte godt rundt ryggen, cup'en må være riktig type og snitt til deg, og stroppene må være festet riktig.

Få hjelp et sted som selger Primadonna bh'er, de får god opplæring i tilpasning. Primadonna er suveren på komfort, men også der må ovenstående punkt stemme i valg av bh.

Anonymkode: 4080f...147

Primadonna BH'er passer dessverre ikke min kropp, og jeg synes ikke de er noe gode på. Den butikken jeg var på hadde dessuten ikke god nok kunnskap til å hjelpe meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Mine BH'er har det med å skli ned fra skuldrene, å da tenker jeg at jeg gjør noe feil, kanskje mtp str. Noen som har tips? 

du må jo stramme stroppene

Anonymkode: 870c2...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

du må jo stramme stroppene

Anonymkode: 870c2...d9b

Kødder du 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...